Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gek he! Ik heb dat ook..en dan is het onze derde..

Wij maken het om de dat gezellig. Vanaf dag 8 t/m dag 20 ongv... yes i know. Heel veel seks:roflmao: En jullie?

Luisteraar en Rebo vinden dit leuk.
  2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Rebo kleine toevoeging: ik gebruik dan ook geen ovulatietesten en doe ook niet aan tempe ofwat. Puur veel seks;)

Pioenne en Luisteraar vinden dit leuk.
  3. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hier vorige keer in een keer raak en hebben we het gewoon gezellig gemaakt wanneer we zin hadden dus niet echt ervaring er mee. Nu wil ik eigenlijk een beetje hetzelfde doen niet te veel druk er op leggen.

Pioenroos92 en Rebo vinden dit leuk.
  4. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Heel knap luisteraar! Helaas lukt dat mij niet..

Pioenroos ja dat is hier ook en als het nodig is de dag van de eisprong ook nog
    Ik gebruik ook niks voel mijn eisprong altijd wel maar weet van te voren nu niet welke dag

Luisteraar en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  5. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Wij hebben het elke dag gezellig dat gechagerijn heb je niks aan maar we vrijen na mijn menstruatie vaak om de 2 dagen, dus telkens de derde dag. (sorry ik kon het niet laten maar ik vind gezellig maken en klussen van die preutse kinderachtige toestanden voor volwassen vrouwen, ookal is het hier gangbaar taalgebruik) Probeer met mijn eisprong een klein beetje te sturen dag ervoor en dag erna. Manlief wil niet weten wanneer die is dus lukt niet altijd, wij vrijen ook alleen als we zin hebben.

6. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Roos ik snap je maar niet iedereen is er van gediend vandaar

Joyce2013 en Roosxxx vinden dit leuk.
  7. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Luisteraar wat spannend, nu op het wachtbankje! Wat is de reden dat jullie toch eerder zijn begonnen?

@Tilburg jammer zeg... hopelijk snel door naar de volgende ronde.

@Roosxxx wat jammer zeg, een negatieve test! Hopelijk snel duidelijkheid! 9dpo is wel vroeg, en wat bloedverlies maakt het toch weer spannend. Zelf nooit een innestelingsbloeding gehad dus ook geen ervaring mee.

@Rebo heel herkenbaar. Ik vind het nu ook het meest spannend. Inderdaad omdat we er het langst over na hebben gedacht, en de aanloop ernaartoe het langste duurt. Bij de laatste 2 was het: hmm ik zou nog wel een kindje willen, en jij? Ja is goed... kom we gaan naar boven. Poef, zwanger! (oke oke niet zo letterlijk natuurlijk maar even in het kort ;) ).

Vrijen doen we wanneer we dat willen en fijn vinden. Oke, mocht ik er tijdens de vruchtbare periode minder zin in hebben zou ik het puur praktisch wel een keer doen, maar niet perse elke dag of om de dag. Maar nu heb ik nog makkelijk praten want vorige 2x was het dus van 1x raak. Ik heb dus nog niet het gevoel dat we het zo vaak mogelijk moeten doen. Mocht het de eerste rondes niet raak zijn dan zal dat wel een ander verhaal worden denk ik.

Joyce2013, Rebo, Pioenroos92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    @Rhombi mijn gedachte was als mijn vriend akkoord is voor de tweede beginnen we na onze vakantie. Deze week zei hij je hebt nooit 100% zekerheid over alles laten we er gewoon maar voor gaan en go with the flow. Dus in het heetst van de strijd gewoon onbeschermd gevreeën een paar keer. Heb denk ik mijn eisprong nog niet gehad maar voel wel dat het aan het rommelen is vanbinnen dus verwacht binnen enkele dagen een ei te hebben. Spannend dus misschien dat we van het weekend nog een kansje benutten. :thumup:

Pioenne, Joyce2013, Rebo en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    We doen het wanneer we zin hebben en ongeveer vanaf de derde week van de cyclus om de dag, en dat ruim een week.

Rebo vindt dit leuk.
  10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Rebo wij doen het wanneer we zijn hebben en een maken een keer extra zin tijdens de vruchtbare periode (zo ging het de vorige keren). Deed weel ovu testen om me ei te vinden zat er namelijk naast cyclus 31 dagen met een lf van 10/11.

@Roosxxx jammer van de negatieve test al is 9 DPO wel vroeg. Ik heb zelf wel een innestelingsbloeding gehad bij de eerste was op 6/7 DPO, roze met afvegen daarna nog dagje bruin en klaar. Spannend, ben benieuwd.

Rebo en Roosxxx vinden dit leuk.
  11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Zo, ik ben weer een jaartje ouder dus zal de lijst aanpassen..
    Mijn ei heb ik helaas nog niet gevonden dus zal wel weer een lange ronde worden..

Wij doen het vanaf dag 10 ofzo om de dag, tot ik voel dat mijn eisprong is geweest.. En soms duurt dat heel lang hahaha. Maar we hebben er nu allebei nog geen problemen mee, het is ook nog maar de 2e ronde. Buiten die vruchtbare periode ligt het aantal keer ook een stuk lager hoor :roflmao:

Pioenne, djoyz, Joyce2013 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Planning:
    Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus
    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept
    MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September
    Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September
    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt
    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Sept/Okt
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November
    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec/Jan

Begonnen:
    Tilburg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 07
    CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 02
    Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 02
    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 03
    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 02
    Rebo - 33 jaar - 4e kindje - ronde 02
    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

- NOD lijstje:
    MIssX - NOD 13 augustus
    Tilburg - NOD 16 augustus
    Roosxxx - NOD 21 augustus
    Sammetje83 - NOD 22 augustus
    CupCake88 - NOD 31 augustus
    Luisteraar - NOD 1 september
    Pioenroos92 - NOD 5 september
    Rebo - NOD 8 september

Zwanger:
    Leesteken - ronde 01

13. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @CupCake88 gefeliciteerd! Vier je het vandaag? Gezellige verjaardag iig:) Heb je deze ronde je eisprong al gevoelt?

14. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
  15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @CupCake88 gefeliciteerd met je verjaardag, hele fijne dag!

Nou hopelijk je ei snel gevonden, te lange cyclus is ook niet fijn.

Normaal zou ik natuurlijk weer aan pil begonnen zijn gister, nu niet. Maar me lijf lijkt al te reageren, eierstokken baarmoeder geen idee maar drukkend gevoel trekt door naar me benen. Kan toeval zijn maar ook ontpillen oid. We zullen zien wat er gebeurd vanaf volgend weekend op zoek naar me ei denk. Zodat we “veilig” kunnen vrijen haha.

16. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
  17. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    @CupCake88 gefeliciteerd nog! :p

Wat spannend, iedereen is al wat eerder van start dan dat ze hadden verwacht..!
    Leuk hoor, hopelijk snel mooie duidelijke testen en plakketjes :D

Om de dag, tja ik vraag me af, is het dan nog leuk of ben je dan vanaf het moment echt bezig met ‘het moet’..
    Daar ben ik een beetje bang voor.. ik denk dat wij de eerste ronden (meervoud) zonder de ovu testen gaan kijken en dan inderdaad gewoon meer sex zullen hebben, als het dan na 4 pogingen nog niet is gelukt ofzo dan maar eens de ovu testen uit de kast halen. Wil er niet meteen zodanig ‘bovenop zitten’ :p dat het een moeten gaat worden, dan lukt het sws niet en het moet wel leuk blijven :oops:

Luisteraar vindt dit leuk.
  18. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Ik herken wat je zegt djoyz. Hier is om de dag onhaalbaar. Vriend kan ook simpelweg niet klaar komen als hij het gevoel heeft dat het moet. Daarmee is de lol er dan snel van af. Ik vind het oprecht knap als mensen dat wel kunnen. Wij zitten nu in ronde 3 en gebruik inderdaad ook geen ovulatietesten. Dat kan altijd nog.

Soms doen we t elke dag. Soms na twee of drie dagen. Uiteraard heb ik soms ook wel iets meer zin als ik weet dat het mij voor mijn vruchtbaarheid goed uit zou komen.

djoyz vindt dit leuk.
  19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Haha nou als je een druk leven hebt met 4 dagen werken (mijn man 5,5 dagen) daarnaast al 2 kinderen hebt kan ik je verklappen dat de hoeveelheid seks wel af neemt :roflmao:.
    Dus om zwanger te worden moeten wij iets meer plannen en is het iets “minder” romantisch misschien. Maar het is ook een beetje hoe je zelf er mee om gaat. Wij maken er we altijd nog een feestje van zeg maar. Het moet natuurlijk we leuk blijven!

djoyz, Roosxxx, Luisteraar en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland

Same here! Mijn man heeft lang uitgekeken naar deze periode:roflmao: Wij vinden deze periode juist super leuk! Helemaal geen moeten en gewoon een feestje van maken:rolleyes:

Joyce2013, Luisteraar en Roosxxx vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina