@CupCake88 nog gefeliciteerd! En een moetje is idd niks, als we naar een aantal rondes nog geen plakker hebben zou ik wel ovulatie testen gaan gebruiken om een beetje te kijken of we goed zitten. We zien het wel!
Hihi hier voelt het ook niet als moeten hoor... M'n man wilde graag nog even doorgaan met om de dag maar na een aantal keer had ik er geen zin meer in dus na de vruchtbare periode even een paar dagen rust gehouden . Ik zit nu op 10 of 11 dpo (ik denk 11) en vandaag weer een bloedneus. Volgens mij op exact dezelfde dag in m'n cyclus als vorige keer. Zal het dan een progesteronkwaaltje zijn? Heel apart want heb daar dus verder nooit last van (alleen tijdens m'n zwangerschap). Nog steeds geen testdrang maar ik denk dat het deze maand niet gelukt is. Ik voel niks, dat zegt niks ik weet het.
Spannend hoor @Sammetje83! Ja niks voelen hoeft niks te betekenen.. Maar dat maakt het juist zo verwarrend! Je wilt zwangerschapskwaaltjes voelen, maar je weet ook dat dat dan weer niks hoeft te betekenen.. Ik voelde ook niks bij mijn 2 zwangerschappen, dan is het heel onwerkelijk als je die 2 strepen ziet! Dus ik duim nog heel hard voor je! Hoe lang is je LF meestal? Mijn ovutesten zijn nog steeds negatief, maar ik heb wel gevoelige tepels.. Wat ik meestal wel rond/na mijn eisprong heb.. Dus of ik had een korte piek en deze gemist, of hij zit eraan te komen.. Ik test nog maar even door! Hij was de 15e wel bijna positief namelijk..
Als ik eerlijk ben vind ik ze vrij licht allemaal hoor, maar ik zie het met mijn testen ook, die van cd 13 bij mij was echt donker rood, even rood als de 2e streep, terwijl hij als ik er nu naar kijk ook veel lichter is. Wel nog steeds donker, maar niet zo knal als toen ik 10 minuten na het testen keek (10 min is aanbevolen wachttijd om te kijken met die testen van zwanger en kids). Dit was dat ik de test net gedaan had. Bekijk bijlage 625224 Terwijl ik deze echt net gemaakt heb, veeeel lichter dus, maar je ziet wel dat de test en controle streep bijna even donker zijn.. de testen verkleuren dus best wel..
@CupCake88 ik ken die testen niet, dus kan helaas niet meekijken. Maar hopelijk komt je ei er snel aan. @Sammetje83 toch spannend, ben benieuwd. Duimen draaien voor je.
@Joyce2013 en ja hoor, ben net ongesteld geworden... toch echt een lange LF dan 14 dagen..! (Had op 29/7 positieve ovu test, cd 13, als mijn eitje dan gesprongen is uiterlijk op de 31ste is mijn LF 17 of 18 dagen, (telt de eisprong dag mee dan 18, telt die niet mee dan 17)
Het zou dan 17 zijn inderdaad, vind dat bijzonder. Nooit meegemaakt iemand met zo een lange lf. Maar zou inderdaad in de gaten houden komende maanden of het steeds zo is.
@CupCake88 ik heb geen idee hoe lang m'n lf is. Voor m'n zwangerschap had ik een cyclus van 32 dagen maar heb destijds m'n eisprong nooit echt gezocht. Was zo zwanger. Vorige cyclus en die daarvoor heb ik wel m'n eisprong gezocht met ovulatietesten en toen had ik een lf van 9 dagen en 11 dagen. M'n menstruatie was denk ik nog bezig te normaliseren na de pil. Ik ben benieuwd wat er deze cyclus gebeurt. Misschien is ie nu weer met twee dagen verlengd? Als ik morgen niet ongesteld word, ben ik van plan maandag eens te testen.
Ineens kwam dan toch de testdrang op.. Ik had me gisteren 1 dag vergist dus ik denk vandaag 11 dpo...