Welkom terug! Wil je jezelf weer in het lijstje zetten of je gegevens doorgeven? Verwachte startmaand en leeftijd
@Pioenne ooh dat is best schrikken! Ja gesprongen bloedvaatje? Misschien is t nu goed doorbloed bij je? Jou NOD eind augustus toch? Misschien innesteling of goed doorbloed vanwege "zwangerschap"?
@PieterKonijn ik kan me je gevoel wel voorstellen, maar dat van je vriend ook. Denk dat hij het ook juist voor jou zegt. Hij kan alleen maar toekijken hoe jij alles moet doormaken, de pijn etc. Hij kan er alleen maar zijn. Vanuit zijn oogpunt begrijp ik heel goed dat hij zegt laten we even rustig doen, even alles weer tot rust laten komen en dan uitgerust en weer vol goede moed door. Terwijl jouw hele lijf nog schreeuwt om de zwangerschap. In je hoofd heb je het kindje al zitten. Moeten wachten terwijl je al helemaal ingesteld was op dat kindje wat er helaas niet mocht komen voelt gewoon niet goed. Ik vind dat er in deze ook geen goede of slechte keus is, wel een lastig. Ik denk dat ik zelf ook niet zou willen wachten. Al zou het misschien wel beter zijn om even op adem te komen. Heb je dus ook niks aan. Succes met jullie keuze. Het is niet niks allemaal wat er gebeurt is.
@Pioenne wat raar joh! Ik sluit me bij @Pioenroos92 aan wat betreft mogelijkheden wat het allemaal kan zijn. Eind volgende week je NOD toch?
@Pioenroos92 en @Enigma ja ik vermoed idd eind volgende week mn nod. Vind het wel vreemd, eerst die rare lange cyclus, ineens een positieve ovulatietest vanuit het niets en nu dit. Nog nooit meegemaakt, daarom extra eeuh vreemd . Eind volgende week zal hopelijk maar vermoedelijk wat antwoorden geven idd, hoe dan ook . Dankjulliewel voor de geruststellende antwoorden!
Zal best! Blijft nog even spannend dus! Ik hoop ook eind volgende week wat meer te weten Maar ik hoop dat ik nog iets langer kan volhouden om niet te testen
Hallo dames, Wat wordt er veel gekletst, ik kan het bijna niet bijhouden! Gek he, we zitten alweer bijna in september. Dan komt oktober ook dichterbij! Wij weten ook dat het zeker niet te sturen is en dat het komt wanneer het komt. Maar de regeling is voor ons ook een reden om te wachten. Ik zal mijn 4de keizersnede krijgen en zie het niet zitten dat mijn man mij hier dan niet kan helpen. Ook is onze ervaring dat heel het gezin een aantal weken compleet in de war is. De rollen moeten toch opnieuw verdeeld worden en daar hadden ze bij de derde al moeite mee. Aangezien de derde OOK nog eens een slechte slaper is en elke nacht bij ons kruipt (die andere twee hebben dit nooit gedaan) wil ik sowieso dat mijn man gewoon 5 weken thuis is. Na een keizersnede kun je al niet veel. Vind dat ik daar recht op heb. Zorgverlof heeft hij nooit opgenomen had hij wél moeten doen achteraf gezien. Maaaaarja. Nu even ook fijn zonder pil. Even echt de rotzooi eerst uit je lijf. En ben vooral ook heel erg secuur op foliumzuur. 3 september heb ik een afspraak bij de gyn en ik ben benieuwd of hij adviseert om dubbele dosering hiervan te gaan gebruiken. (manlief geboren met schisis) mijn jongste zoontje lijkt alsof het net op tijd dicht is gegroeid. Heeft een klein streepje. Heel vreemd. Dus nu wil ik toch ook daar nóg beter naar kijken etc.
@Pioenne inderdaad heel vreemd, hopelijk heeft het een mooi resultaat straks. Heb het ook nog nooit meegemaakt, hopelijk over een week een mooie test. @Pioenroos92 spannen ook duim ik voor jou. @Wensvoor4 welkim terug, spannende tijden komen er weer aan. @MICH18 ja inderdaad mijn man had ook zorgverlof moeten nemen vorige keer. Was bizar dat ik maar de helft aan normale uren aan kraamhulp kreeg door het te kort. Ging veel te snel dingen zelf doen waardoor ik echt langer last heb gehad. O wauw zou inderdaad ook met de gyn bespreken, als je jongste toch een streepje heb zou je denken dat het net is goed gegaan. Ik maandag ook naar de gyn, zo lang op gewacht, neem aan dat we wel groen licht krijgen. Hoor meer vrouwen die een 3e keizersnede hebben gehad. Maar toch vind ik het spannend.
Nee nog niks! Maar is ook nog wel vroeg, nu 4 DPO. Ik ben lekker een weekendje weg samen met mijn man, dus lekker even afleiding en genieten van de rust
Bedankt voor alle goede raad meiden! Ik denk dat ik een beetje te obsessief word hiermee. Ik heb al 3 maanden totaal geen controle meer over mijn leven en lichaam (er spelen ook nog eens familiedingen náást al onze eigen ellende rond deze MA), en dan gaan we ook nog eens precies nu verhuizen, waardoor ik in een totaal andere omgeving beland. Bezig zijn met een nieuwe zwangerschap geeft me misschien ergens het gevoel dat er nog iets is wat ik wel echt kan sturen, wat echt mijn keuze is ipv dat het me overkomt. Ik denk dus bij dezen dat ik de komende tijd iets minder actief forum, en andere dingen probeer te zoeken ter afleiding. Sowieso moet ik eerst wachten op mijn cyclus, en ik heb nog niet eens de nacontrole gehad na de ingreep. Zoveel kan ik nu tóch niet doen dus. En ik vind jullie adviezen ook gewoon heel redelijk, ik denk dat wachten in ons geval geen kwaad kan, als het daar op uitdraait. Ik had er ook te weinig bij stilgestaan hoe machteloos mijn vriend zich moet voelen in deze situatie, hij moet maar toekijken terwijl ik constant in de medische ellende zit. En dat van die regeling is dan eigenlijk ook wel mooi meegenomen, mochten we besluiten om te wachten Als ik me weer wat beter voel schrijf ik hier weer actiever mee. Ondertussen duim ik voor jullie allemaal!
@PieterKonijn heel veel succes even de tijd nemen om alles even weer op orde te krijgen geeft je zelf ook meer rust.
Doe wat goed voor jou voelt en neem je tijd! Dikke knuffel, luister goed naar jezelf en dan komen jullie er samen wel uit. X
@CupCake88 geniet van jullie weekendje weg! @PieterKonijn neem de tijd. Er gebeurt nu zoveel, geef jezelf ook even de tijd een en ander te verwerken en tot rust te komen. @Joyce2013 succes bij de gyn morgen! Ik ben weer op jacht naar ei. Heb het gevoel dat hij toch wel eens iets sneller zou kunnen arriveren dan gedacht, dus het zal spannend worden. Hoop eigenlijk dat hij zich een beetje aan mijn planning houdt. Komt qua afspraken en werk gewoon het beste uit, maar ja, zo niet dan niet. Dan moet ik het toch maar vertellen op het werk aan mijn leidinggevende en zal het ook wel goedkomen, maar liever houd ik het nog even voor mezelf.
@PieterKonijn: sterkte de komende tijd. Ik hoop dat jullie de boel een beetje samen op orde krijgen. Er komt nu ook wel heel veel op je af. Doe het rustig aan. @CupCake88: fijn weekend en dat wordt duimen draaien komende week!
Dankjewel allemaal! Inmiddels weer thuis! Ja zeker spannend komende week! En ik vind het extra spannend omdat we dan ook weten of de vakantie in Mei kan doorgaan of niet.. Het is wel een dubbel gevoel.. Aan de ene kant wil ik natuurlijk heel graag zwanger zijn, maar aan de andere kant wil ik mijn schoonouders niet teleurstellen en ook geen maand overslaan hierna.. Maar volgens mijn man moet ik me daar echt niet druk om maken Ik zou ook de zwangerschap wat langer voor onszelf willen houden, maar dat kan ook niet als ik nu zwanger zou zijn. Dan moeten we het toch vertellen ivm die vakantie.. Ze wil over 1, 5 week boeken (wij zouden toestemming op school moeten vragen voor de oudste). Maarja we wachten het maar af
Ja inderdaad gezellig!! Is het bij jou je testdatum of 14 dpo op 4 september? Bij mij dus 14dpo en ik wil eigenlijk zaterdag of zondag beginnen met testen.. En jij?
Mijn NOD is een gokje. Het is mijn 1e ronde en ik gebruik geen ovulatietesten. Ik ben helemaal afgegaan op de symptomen van mijn lichaam Whoop whoop ik ook zaterdag of zondag testen