@Wensvoor4 ik heb inderdaad gehoord dat elke zwangerschap wat zwaarder is. Mijn laatste zwangerschap was loodzwaar, liep ook niet goed af. Maar merkte inderdaad het verschil met de andere zwangerschappen. @Sammetje83 hopelijk voel je snel beter @Rebo herken het gevoel maar wie weet dat het dit keer gewoon anders is en je toch te vroeg heb getest. @MICH18 ja wij hadden een jongensnaam. Maar merk dat ik ook wel bezig ben met meisjesnamen. Ik heb me vandaag kunnen beheersen Stond wel heel even bij de AH maar 20 euro voor een test vind ik toch iets te veel voor een misschien tuur streepje. Morgen hele dag werken en vrijdag als de kids op school zijn en ik het huis weer voor mezelf heb mag ik weer een gokje wagen. Als ik niet ongesteld word. Af en toe een krampje maar eigenlijk ook niet duidelijke tekens van menstrustie maar ook niet van een zwangerschap. Heb vandaag mezelf bezig gehouden met 'Marie Kondo' Huis opruimen en overtollig spul verkocht. Extra zakcentje en opgeruimd huis. Wie is hier ook zo mee bezig?
Bedankt voor het warme welkom! @Akka ik heb wel een idee wanneer mijn eisprong is, in die zin dat ik het merk aan mijn lichaam, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb het nog niet bijgehouden met een ovulatietest oid. Maar ik wil dat de volgende ronde wel proberen! Heb mijzelf ook toegevoegd aan de lijst. Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 03 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 01 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 02 MIss X ——————- ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 - NOD lijstje: Pioenroos92 - NOD 4 september Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 16 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje
@MICH18: we zijn nog niet bezig met namen. Ik durf er eerlijk gezegd niet aan te denken totdat ik zeker weet dat het helemaal goed zit daarbinnen.
Ik vind dit heerlijk om te doen. Vooral nu ik sinds de verhuizing weer zo lekker op de neus gedrukt gekregen heb hoeveel 'SPULLEN' we wel niet hebben. Ongelovenlijk.
Gister is mijn beste vriendinnetje bevallen van haar dochtertje. Oh alleen die foto's al zo heerlijk en zo mooi
Haha mijn vriend en ik hebben al sinds elkaar kennen een jongensnaam, we waren bij de eerste ook overtuigt dat het een jongen was.. de 20wk echo dus wel een verrassing! Toen moesten we meisjesnamen gaan verzinnen.. twee dagen voor de bevalling besloten haha!
Pfoe dames, wat gaat het snel! Ik kan het bijna niet bijhouden hoor Hier menstruatie bijna voorbij, dus ik vertrek langzaam richting de trapkast. De dames die september willen overslaan zijn dus welkom, de hapjes staan al klaar Wat betreft namen; ik denk er soms wel eens over na, maar samen hebben we het er nog niet over gehad. We zijn ook echt van de last minute beslissingen, want bij beide jongens een dag voor de bevalling nog van naam gewisseld (en bevallen met 42.1 en 41.6).. En opruimen in huis; heerlijk! Wij zijn dus ook net verhuisd dus veel spullen verkocht of naar kringloop gebracht. Ons oude huis was echt een rommelplek, want we hadden 0 opbergruimte. In het nieuwe huis juist zeeën van ruimte dus de spullen die we wel willen bewaren zoals kampeerspullen, ski spullen, baby spullen etc kunnen nu ook eindelijk uit het zicht worden opgeruimd. @Lindavvv Oh heerlijk he, weer zo’n kleintje in je omgeving erbij! Om bij weg te smelten! Hier ook veel baby’s in de nabije familie en vriendenkring, dus het klappert er aardig op los daarbinnen!
Ik heb alles gelezen maar weet de helft al niet meer @Lindavvv oow super schattig dan hè! En weten dat je dat zelf ook nog eens gaat meemaken voelt dan extra leuk @MICH18 namen zijn we nog helemaal niet mee bezig, denk dat dat nu ook meer komt na een goede echo @MIss X lekker om zo bezig te zijn in je huis hè. Ik ben ook begonnen met ruimen, maar vind sommige dingen toch nog wel lastig om te beslissen wat ik ermee wil lees je ook mee bij het minimaliseren en opruimen topic?
Namen verzinnen doen we hier ook pas als het zover is. En dan pas na de 20 weken echo, want dan weet je tenminste of voor meisje of jongen moet. Dat vinden we al lastig genoeg. @Zus9 met al die lekkernijen is een maandje in de trapkast zitten geen straf haha. @MIss X respect dat je weerstand hebt kunnen bieden misschien moet ik maar alvast wat testen inslaan want als ik het opeens wil weten MOET ik het ook weten. Ik al betekent dat de dure haha. Wij gaan dus deze maand proberen maar wil er niet te veel mee bezig zijn. Als het niet uitkomt of geen zin dan niet. Niet dat we niet dolgraag willen hoor, maar ik wil het dit keer gewoon relaxt. Misschien na een paar maanden dat we er meer druk op gaan leggen. Klinkt dit stom?
@Rapunzel nu al zwangerschapzwangerschaps dementie Hoe gaat het met jou? Zijn jullie al helemaal aan idee gewend?
@Wensvoor4 jullie gaan ook voor de 4e zie ik, superleuk! Spannende maand. En ja dat is nooit meer helemaal goed gekomen, 6,5 jaar achter mekaar zwanger en bv hakt er wel in hoor helemaal gewend zijn we nog niet maar we denken wel over dingen na, dat is al wat
Goedmiddag dames, Even een kleine update vanuit het zonnige Kos ☀️. Eisprong is geweest dinsdag of woensdag. Gok dinsdagnacht, woensdag ochtend rekbaarslijm en wat oud bloed. Dus morgen zitten we weer in de save, al doen we het momenteel constant “voor het zingen ”. Ben erg blij dat het allemaal dus lijkt te werken alweer nu afwachten hoe me LF zal zijn en dus wanneer de menstruatie zich aan zal dienen. Welkom aan alle nieuwe dames, word een behoorlijke club zo haha. Opruimen hebben wij 2 dagen voor de vakantie gedaan heerlijk zooi weggooien en verkopen. Naar de 2e hands winkel en naar het grofvuil. 4e slaapkamer is behalve onze kledingkast dan ook zo goed als leeg en we kunnen komende tijd gaan “verbouwen” en omtoveren naar een mooie kamer voor onze jongste zoon. Namen was ik ook mee bezig maar heb mezelf even teruggezet want ik liep veel te hard. Eerst maar eens zwanger zijn en dan weer verder al vind ik nog een leuke en bijpassende jongensnaam echt heel lastig. Beetje ego post geworden sorry! Maar wilde toch even wat van me laten horen.
Wat heerlijk dat je op vakantie bent @Joyce2013 geniet er van! Wat zijn er veel aan de opruim, hangt er iets in de lucht? Hier ook aan het ruimen en heen en weer rijden naar tweedehandswinkel/grof vuil. Heerlijk zo’n opgeruimd huis!
@PlainJane Welkom! Hopelijk duurt het ontpillen niet veel lang meer @MICH18 Haha hier hebben we het ook al over namen gehad. Ik heb op mijn telefoon zelfs een lijstje met jongens- en meisjesnamen. Zo kan ik ze ook niet vergeten haha. Het houdt je tenminste bezig tijdens het wachten. Ik denk dat ik gisteravond weer ovulatiepijn gehad heb. De laatste maanden voel ik dat namelijk, wat best wel handig is. Mijn ei zal vandaag dus springen of is net gesprongen
Hi dames Hoef me niet in te houden. Ik ben ongesteld geworden Mijn cyclus worden steeds korter. Nu weer op de 26e dag ongesteld. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kans.
@MIss X Waar zit de "vind ik niet leuk" knop. He nee, dit willen we niet zien. Volgende ronde, nieuwe kansen dan maar