Stom @MIss X Mijn cycli zijn de laatste twee rondes ook wat aan de korte kant, brengt mij ook in de war. Maar deze ronde zit ik nu in ieder geval op cd 26.. (We lopen bijna gelijk haha). Benieuwd hoe lang deze cyclus duurt.
Ik denk dat mijn ei gesprongen is voor deze ronde. En dat was net tijdens/vlak na verhuizing. Dus ik ben heel makkelijk deze maand doorgekomen in de kast Ik heb meestal een lange cyclus, maar een best regelmatige lf van 14 dagen dus. Voorbereiden op oktober
Hoi meiden, Mag ik bij jullie groep aansluiten? ik ben een 'oud gediende' hier op zp haha, maar heb in overleg met beheer een nieuw account aangemaakt ivm herkenbaarheid. Ik heb 2 kinderen uit een eerdere relatie en ga met mijn nieuwe partner nu opnieuw deze spannende tijd weer in Afgelopen dinsdag de laatste pil ingenomen en nu is het afwachten wat mijn cyclus gaat doen. Ondanks dat ik er dus al twee heb rondlopen, vind ik dit weer zo spannend! Liefs Doublemom
Heb mijzelf ook toegevoegd aan de lijst. Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 03 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 01 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 02 MIss X ——————- ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 - NOD lijstje: Pioenroos92 - NOD 4 september Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 16 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje[/QUOTE]
Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 03 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 01 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 02 MIss X ——————- ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 DRLB —————— ronde 01 - NOD lijstje: Pioenroos92 - NOD 4 september Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 16 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde DRLB - NOD 22 september ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje
Ik geloof dat mijn geklaag van woensdag geholpen heeft.. ik ben vanochtend ongesteld geworden. Daar ben ik nog nooit zo blij mee geweest haha! Betekend dat het “echte” werk kan gaan beginnen.. Iemand hier (sorry ik kan het bericht niet zo snel terugvinden van wie het was) vroeg of er al over namen werd nagedacht. Mijn vriend en ik hadden al heel snel een meisjes naam. Kwam mijn dochter maandag thuis van haar eerste schooldag na de vakantie, heeft een klasgenootje een zusje gekregen... met die naam! Zouden jullie deze naam alsnog gebruiken mocht het zo ver komen?
Ik kom net terug van de chirurg. Ze zegt dat ik niet geholpen moet worden aan mijn breuk tot na de bevalling. Ook zegt ze dat het niet gelijk met de keizersnede gaat worden. Dit is te zwaar. Ze raadt het me niet af om zwanger te worden maar ze zegt wel dat het een impact zal hebben op mijn lijf. De breuk KAN nog groter worden maar dat weet ze niet zeker. Ik KAN ook pijn gaan krijgen omdat er druk op komt te staan. Maar ze zegt er staat nu al druk op en de breuk is nu al zo groot dat ze het niet weet. Ik kan wel niet eraan doodgaan ofzo. Minder dan 1 procent kans dat bijvoorbeeld mijn darmen vast komen te zitten omdat de breuk dus zo groot is. Wel spannend allemaal. Dinsdag belafspraak met de gyn. Maar zo te zien heb ik ja gewoon groen licht. Al zijn het niet de beste omstandigheden. Maar mijn lijf wordt toch niet meer mooi. Dat is nu al niet. We hebben het ook gehad over een maagverkleining dat zou het beste zijn (na de keizersnede maagverkleining dan herstellen, afvallen en dan buikwandbreuk herstellen.. Dit omdat het met mijn gewicht zwaarder wordt.) ze zegt met geluk van de zwangerscjapskilos kom je hier ook voor in aanmerking. Dussssja. Voor en nadelen. Maar ik hoe Fin iedergeval niet bang te zijn dat ik dood ga. Dat scheelt
Welkom! Natuurlijk mag je aansluiten. Gezellig. Was je bij de eerste twee vlot zwanger? Hoop voor je dat het nu allemaal van een leien dakje gaat. haha, stom hè dat ongesteld worden soms toch wel fijn is Qua namen... ik heb echt nog geen idee. Voor een meisje wel al jaren een naam in mijn hoofd, maar die wordt de laatste jaren steeds populairder. Ik twijfel dus nog of ik die nog wel wil gebruiken. Heb alleen nog steeds geen leukere naam gevonden. Voor een jongen echt geen idee. Maar ja, eerst maar eens zwanger zien te worden Ik geloof dat ik naam zusje klasgenoot best zou gebruiken. Dat vind ik prima kunnen. Met veel namen kom je er toch nog wel een tegen in de omgeving. Voor hetzelfde geld kies je nu een andere naam en wordt er bij de buren drie weken later kind met jullie nieuwe naam geboren. ok laten we het dan positief bekijken, je gaat er niet dood aan Wel lastig joh! Maar ja, snap ook wel dat je je wens niet laat varen vanwege een breuk. Als je groen licht krijgt zou ik er denk ik ook voor gaan en maar hopen dat de pijn mee gaat vallen. Ik zit inmiddels op 5 dpo en pffff wat duurt dat wachten lang!!!
@Doublemom welkom! En heel veel succes alvast @PlainJane ik denk als dat de naam is voor jullie dat ik geen andere zou verzinnen omdat de zus van een klasgenootje zo heet zou er voor gaan
@PlainJane ik zou het er ook niet voor laten hoor, je kent ze verder toch niet @MICH18 poeh wel een pittig gesprek of niet? Ik denk sowieso dat als jij groen licht hebt je er wel voor gaat, jouw wens is sterker dan wat dan ook
Hoi dames, Ik ga me, vrij onverwachts toch voegen bij jullie clubje. Wens is zo sterk dat we direct deze maand aan de slag gaan Heel veel succes alle dames & geniet ook een beetje van de voorpret, die natuurlijk niet te lang moet duren he!!!
Gezellig alle nieuwe gezichten! Ik ben vandaag ook ongesteld geworden.. weer een cyclus van 25 dagen, dus we gaan voor kort momenteel. Lf lijkt wel redelijk (13dagen denk ik), maar temperatuur niet helemaal betrouwbaar omdat ik soms nog in de nacht er uit moet. Mijn dochter slaapt nu wel bijna elke nacht door, dus wellicht kan ik deze cyclus en keer goed tempen. Grootste nadeel aan de korte cyclus: nu begint mijn volgende cyclus waarschijnlijk rond 1 oktober en dat is eigenlik nog net te vroeg om zwanger te worden. Dus helaas nog 2 cycli wachten denk ik.. Achja, 2 maanden zijn zo voorbij!
@Rebo he wat jammer die negatieve test... Ben je niet te vroeg? @Sammetje83 he wat naar dat je je beroerd begint te voelen.. Hoe is het nu? @PlainJane welkom in de groep! Fijn dat de menstruatie is begonnen en je duidelijkheid hebt. Dan kunnen jullie echt gaan beginnen! En die naam, als dat hem is zou ik er gewoon voor gaan! Een zusje van een klasgenootje.. Die ken en zie je over zoveel jaar waarschijnlijk nooit meer. @Lindavvv oww heerlijk zo'n kleintje! Dan gaat de boel nog even extra rammelen! @Wensvoor4 helemaal niet stom om er gewoon lekker luchtig mee om te gaan. Juist fijn als er even geen druk op staat. En mocht het dan niet lukken kan je altijd gerichter aan de slag. @Joyce2013 heerlijk, Kos! Geniet er maar lekker van. @MIss X he balen zeg! Hopelijk volgende ronde meer succes! @Doublemom welkom! Spannend weer he! @MICH18 wel heel spannend allemaal zeg, dat maakt het wel extra zwaar straks. Lijkt me wel ontzettend pittig met 3 kinderen. Maar als de wens heel groot is, en je dat er voor over hebt.. Je weet waar je het voor doet! Sterkte met alles! @Enigma oww wat spannend! Hopelijk gaan de komende dagen snel voorbij! @DRLB ook welkom! Succes deze ronde! @Akka balen van die korte cyclus en het waarschijnlijk een extra maand wachten wordt. Ik wacht met je mee! Namen, ja daar ben ik wel mee bezig. Een beetje om het wachten wat draagbaarder te maken hahaha. Nee hoor, dat valt wel mee. Maar ik vind dé naam vinden gewoon best moeilijk dus je kunt niet vroeg genoeg gaan nadenken toch? Heb een app op mijn mobiel en hou een lijstje bij met namen die ik mooi vind. Voor een meisje is er wel een naam die we beiden mooi vinden maar er kan nog van alles veranderen. Voor de jongste stond de naam al een lange tijd vast, maar toen we een tweede naam wilden bedenken, vonden we die toch mooier en zijn we weer veranderd van gedachte haha. Marie Kondo en opruimen... Ik zou willen dat ik me ertoe kon zetten want het is wel nodig in ons huis. Laatst wel alle zooi in de kinderkamers uitgezocht maar dat ligt nu in zakken ergens in de berging, om goed uit te zoeken wat weg mag, nog naar een ander kan etc. Dus eigenlijk alleen rommel verplaatst Zo, hier beginnen de vruchtbare dagen bijna dus snel die kast in. Of eigenlijk is dat niet nodig want mn vent is de gehele periode weg voor zijn werk. Wel een fijn idee want ik wil eeeecht niet zwanger worden deze ronde. De ronde erna nog overslaan en dan gaan we ervoor! Ik hoop stiekem op wat langere cyclussen komende 2 maanden, zodat het begin augustus wordt haha.
Weer spanning, vanaf maandag paar dagen weg. Ergens hoop ik dan niet ongesteld te worden anderzijds wil ik dan ook niet hyper zijn doordat we zwanger zijn . Wil het nog even voor ons drieën houden dan en niet gelijk met de mede vakantiegangers delen. Voel ook niet echt symptomen maar dat had ik bij onze dochter ook niet.
Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 03 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 01 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 02 MIss X ——————- ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 DRLB —————— ronde 01 - NOD lijstje: Pioenroos92 - NOD 4 september Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 10 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde DRLB - NOD 22 september ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje
@Rhombi respect dat je alles van iedereen zo kan onthouden. Dat lukt mij echt niet. Leuk dat je al zo met namen bezig bent wel. Jij ook voor vierde, leuk! Je zal het vast al eens geschreven hebben, maar hoe ooit zijn je andere kindjes?
Vandaag zijn we bij de ggd geweest ivm onze huwelijksreis naar de Dominicaanse Republiek. We zijn allebei ingeent en hebben gesproken over alle reisadviezen. Krijg ik toch van d’r te horen dat we moeten oppassen voor het Zika virus! Ik ha het juist van te voren opgezocht, het RIVM geeft geen negatief reisadvies voor zwangeren en alles was veilig. Begint ze toch met waarschuwingen. Voelt zo naar, nog een maand wachten? Blegh!
@Rhombi we gaan samen voor begin augustus! Precies dan mag het hier ook! @Lindavvv wat vervelend! Kun je niet nog een keer navraag doen bij het RIVM? Zika virus is wel heel naar natuurlijk!