@Akka, ah ik snap het. Kan me voorstellen dat je ook gewoon klaar wilt zijn voor nummer twee er is. @Tilburg, spannend! Voel je verder bepaalde symptomen die ergens op kunnen wijzen?
Joehoeee even ego berichtje Menstruatie is begonnen hoezee hoezee Waar is DIE lijst Nieuwe NOD 13 oktober
Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec Bluedrake - 25 - 1e kindje - December ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 03 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 01 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 02 MIss X ——————- ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 DRLB —————— ronde 01 - NOD lijstje: Pioenroos92 - NOD 4 september Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 10 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde DRLB - NOD 22 september ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Hier is de lijst weer Ik had expres de maand juli erbij gelaten omdat je dan de informatie van de mensen nog hebt staan, (hoe oud en hoeveelste kindje enzovoorts.) daarom had ik de lijst ook zo aangepast, maarja als jullie dit makkelijker vinden
Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec Bluedrake - 25 - 1e kindje - December ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 03 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 02 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 02 MIss X ——————- ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 DRLB —————— ronde 01 - NOD lijstje: Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 10 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde DRLB - NOD 22 september Pioenroos92 - NOD 13 oktober ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje
@djoyz Ik mis die info ook wel een beetje, kunnnen we die niet in de begonnen/zwanger lijst kwijt? @Pioenroos92 Wat fijn! ga je nu uit van een cyclus van 33 dagen? Ga je deze maand nog iets doen om je eisprong bij te houden?
Het is inderdaad wel fijn om die info in de tabel te hebben staan. Kunnen we die er niet nog bij de begonnen lijst kwijt? Moet daar wel bij kunnen lijkt me.
Leek wat meer puistjes te geven en wat emotioneler. Maar dat kan wishfull thinking zijn. Nog steeds niks...
In Hahaha heb ik ook hoor! Gelukkig gaat automatisch mn libido ook omhoog,maar ja gaan met die banaan hahaha
Hallo dames, Hier even een emo berichtje van mij. Vandaag werd ik door de gyn gebeld. We zouden nog het e.e.a. Bespreken nadat ik bij de chirurg was geweest. Tot mijn verbazing zei hij ineens dat het hem beter leek dat ik af zou vallen voordat ik zwanger zou worden. En het liefste dan eventueel met een maagverkleining. De chirurg had tegen mij gezegd dat dit NA de keizersnede wellicht een optie zou kunnen zijn omdat de operatie van de breuk gecompliceerd zou worden met mijn gewicht. Mijn bmi is trouwens niet boven de 40 maar ja ik ben zeker wel te zwaar. Dat zie ik zelf ook wel in. Ik voel me nu een beetje thja, dubbel. Want eerst zeggen ze het een, en dan het ander. Loop ik nu toch risico met dit gewicht met de breuk? Ik weet het nu niet meer. Maar ben er echt verdrietig van Op eigen houtje afvallen gaat op korte termijn toch niet lukken daar staat mijn hoofd niet na. Het enige wat mij gelukkig maakt zijn mijn kindjes die ik al heb en hoopte nog te krijgen Als ik zo'n traject in moet gaan kan ik pas over 3 jaar beginnen aan een kleintje en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Mijn jongste is nu 3. De oudste is 7. Ik ben NU naar de gyn gegaan omdat we er nu klaar voor zijn. Niet met de verwachting dat het nog 3 jaar langer zou duren. Ik weet even niet wat ik ermee moet en ben ook wel boos, boos om het feit dat me afgelopen vrijdag en dinsdag iets compleet anders werd gezegd en nu schijnen ze ineens terug te krabbelen en niet zo zeker van hun zaak te zijn. Heb ook wel het idee omdat ik heb gezegd dat ik wel voor een maagverkleining zou open staan dat ze het me nu gewoon een beetje zo willen doordouwen of hoe noem je dat. Na de keizersnede enzo vond ik prima dan had ik nu nog een hele tijd om er bewust over na te denken. Maar nu alla minute dat traject in gaan voelt zo als een verplichting en weet niet waar ik goed aan doe. Help. Help help ik kan wel janken Zouden ze nu echt hun mening veranderd hebben of zou de gyn het fout gegrepen hebben want zo heeft ze het mij 100 procent zeker niet gezegd. Wat moet ik nu
@MICH18 jeetje wat vervelend en onduidelijk, ze kunnen dat toch ook helemaal niet van je eisen! Ik zou zelf en nieuwe afspraak in persoon plannen zodat je dit gewoon helemaal open kan uitleggen en dan om duidelijkheid kunt vragen. Succes! Ik heb wat ik kon vinden aan de k Lijist toegevoegd en ook een plek waar je als je dat wilt afspraken kan toevoegen (echo's bv)
Informatie & planning: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Gnana -24 jaar - 1e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt Pioenne - .. - 1e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec Bluedrake - 25 - 1e kindje - December ☺ Begonnen: Tilburg - 36 jaar - 2e kindje -ronde 08 Cupcake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 03 Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 04 MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 02 Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 02 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - romde 02 Rebo - 33 jaar - 4e kindje - ronde 02 Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - ronde 02 Gnana------------------- ronde 01 DRLB —————— ronde 01 - NOD lijstje: Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 10 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde DRLB - NOD 22 september Pioenroos92 - NOD 13 oktober ❥ Zwanger: Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Afspraken:
Informatie & ‘planning’: Vóór juli - Juli & Augustus Tilburg - 36 jaar - 2e kindje - Cupcake88 - 31 jaar - 3e kindje - Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Juli/Augustus Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - Enigma - 37 jaar - 1e kindje - Rebo - 33 jaar - 4e kindje - Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje - Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - Augustus Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september PlainJane - 30 jaar - 2e kindje Doublemom - 32 jaar- 3e kindje Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - December Stemine - 34 jaar - 2e kindje - December djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December ☺ Begonnen: Tilburg —————— ronde 08 CupCake88 ———- ronde 02 Roosxxx ————— ronde 04 Pioenroos92 ——— ronde 01 Enigma x————— ronde 02 Rebo ——————- ronde 02 Luisteraar ———-— ronde 01 MIss X ——————- ronde 02 - NOD lijstje: Pioenne - NOD 31 augustus Luisteraar - NOD 1 september Pioenroos92 - NOD 4 september Rebo - NOD 8 september MIssX - NOD 7 september Enigma - NOD 16 september Tilburg - NOD 16 september Roosxxx - NOD 21 september CupCake88 - pauze ronde ❥ Zwanger: Leesteken - ronde 01 Sammetje83 - ronde 02 Rapunzel - ronde Ik heb in ieder geval de vorige lijst weer naar boven gehaald maar nog niet alles staat er goed in. Heb wel al wat aangepast maar ik moet naar mijn werk hahaha. (Sommige namen enz staan er nog niet in.. ik wil het morgen wel doen maar heb nu even geen tijd meer ) Sorry dat het nog niet helemaal compleet is of klopt!! Pas gerust je gegevens aan of vul hem aan
@MICH18, wat frusterend zeg die tegenstrijdige info! Hebben de chirurg en gun samen overlegd? Wellicht kun je een mdo voorstellen zodat er een goed plan gemaakt kan worden. Ik snap heel goed dat je niet nog jaren wilt wachten
Hey dames ik lees nog wel mee hoor, reageer nu alleen niet zo vaak Sorry het was niet mijn bedoeling die andere info van de lijst te halen, dat was me totaal niet opgevallen, alleen dat sommigen er nu 3 keer opstaan dus ik dacht ik kort hem in zoals @Akka het heeft gedaan lijkt me dan het meest overzichtelijk, ik wil best opnieuw het lijstje even goed maken maar ik blijf er nu wel vanaf
@MICH18 jeetje wat frustrerend zo! En ligt de keuze niet gewoon bij jezelf? Of je nu eerst zou willen afvallen of pas erna? Zo raar dat ze eerst zeiden dat het allemaal gewoon konden ze nu gaan terug krabbelen..
@Rapunzel hoe voel je je? Ik ben in de war! Had gisteravond een heftige pijn in mijn onderbuik, precies wat ik gewend was als ik vroeger een eisprong kreeg in eigen cyclus. Ik heb dan namelijk altijd zo’n scherpe pijn onderin, dat ik bijna niet kan zitten (ws door vocht in de holte van Douglas?). Maar gezien mijn cyclus kan dat toch helemaal nog niet?! Vorige week dinsdag laatste pil gehad, vanaf zaterdag ongesteld geworden. Nu was deze ongesteldheid zo vreemd weinig en kort (alleen op zaterdag hele heftige krampen) dat ik net een ovulatietest heb gedaan. Vraag me niet waarom Ik weet dat deze negatief is, maar is dit niet een redelijk donkere streep voor de termijn waar ik nu zit? In principe hoort het LH nu toch nog niet zó aanwezig te zijn? Ik heb ook vergeleken met rijtjes die ik heb opgezocht op Google en daar zie ik dit soort testjes alleen kort voor/na ei.. Ik hoop toch zo dat dit geen voorteken is van pcos.... Dat had ik voor mijn eerste.
@MICH18 ach meis, wat een rollercoaster... Ik zou een nieuwe afspraak maken en al je vragen opschrijven. Dan pas kan je een weloverwogen keuze maken. Sterkte
Hey meid Wat jij wilt doen moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik heb het traject doorlopen voordat ik kinderen kreeg en als ik zou moeten kiezen zou ik gewacht hebben tot na de kids. Het is een aanslag op je lichaam en reken dan idd maar dat er echt veel tijd overheen gaat voordat je lichaam een zwangerschap aan kan. Bovendien is het mentale aspect echt best pittig. En als je dat moet doen en daarna veranderd je lijf opnieuw door zwangerschap. Ik vond/vind het pittig. Succes iig