Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @PlainJane idee bij temperaturen is wel dat je minimaal een blok van 5 uur hebt geslapen en rond dezelfde tijd meet. Met kleine kinderen knap lastig denk ik zo. Maar het werkt bij mij ook wel redelijk zonder al die strikte regels, maar het is wel minder betrouwbaar.

@Lindavvv hoe lang is je cyclus nu? Was je al lang van de (hormonale) anticonceptie af? Stom hè als je lichaam zo onduidelijk is, maakt me altijd zo onzeker

@Naomii86 spannend!

Wat betreft werk: het komt inderdaad nooit uit en ik laat me er liever niet door tegen houden, maar in dit geval wil ik dit werk echt afronden. Het is mijn promotie onderzoek en op een bepaald moment wil je ook gewoon klaar zijn (is dus 4 jarig traject, waar ik al een keer er uit ben geweest voor verlof). Ik ga liever zonder die zorg mijn verlof in. Ook omdat ik dit afronden combineer met een baan als docent.
    Ik werkte tot voor kort 4 dagen, nu tijdelijk full time tot mijn promotie dus is afgerond en dan hoop ik naar 3 dagen als biologie docent op een universiteit te gaan! Ik doe het nu met veel plezier, maar ik mis wel de tijd met mijn dochtertje, maar het bied ons nu even goede kansen..

PlainJane vindt dit leuk.
  2. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    @PlainJane: ik werk drie dagen per week als docent op een middelbare school. Ik krijg zeker geen energie uit m'n werk, dat kost alleen maar bergen energie :roflmao:.
    Helaas geen vast contract maar daar laat ik me inderdaad ook niet door tegenhouden. Als ze me na dit jaar geen vast contract willen geven dan maar niet.

3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hier ook vast contract, dat maakt het ook wel weer lastig, want met een nieuwe baan verlies je toch die zekerheid. Maar goed, ik heb nog +/- 35 jaar te gaan, dus dan ga ik die tijd toch wel liever met plezier naar mn werk toe. :D

Doublemom vindt dit leuk.
  4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ah oké, ik snap het! Dan begin ik wel met ovulatietesten de volgende ronden. Mocht die er komen. :)
    Wat knap van je wat je nu doet, fulltime werken en een gezin draaiende houden; petje af hoor!

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Haha dat geloof ik dat dat energie kost! :D
    En ik snap dat elke baan energie kost, maar ik bedoelde meer dat het mij mentaal energie kost i.p.v. geeft. Als dat niet te vaag klinkt..

Sammetje83 vindt dit leuk.
  6. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Naomii86 ik had vorige maand precies het zelfde maar ben gewoon ongesteld geworden. Je leest er van alles over dus het kan alle kanten nog op.

@PlainJane hier een baan voor 36 uur, dat is bij ons fulltime. Ik werk nu de ene week 4 en de andere week 5 dagen maar als we straks een kleintje mogen krijgen overweeg ik naar 4x9 uur te gaan.

Hier even afwezig geweest ivm een vakantie. Zit ondertussen alweer op het wachtbankje. Ik probeer er ook iets minder mee bezig te zijn en dat lukt aardig zodoende iets minder reacties van mijn kant maar ik lees nog steeds trouw mee!

Akka, bluedrake, Pioenroos92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk om wat meer te weten over jullie meiden!! 2 docenten in de groep...petje af! Lijkt mij een pittige baan! Ik ben werkzaam op de afdeling inkoop:)

8. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Roosxxx ohh wachtbankje al! Hoeveel DPO ben je?

9. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ben ambtenaar :rolleyes: werk bij sociale zaken van een gemeente

10. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
  11. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Hier nog een docent! Leerkracht basisonderwijs dan wel, en ook dat kost energie. Maar ik krijg er ook zeker energie van. Ik werk een hele en 2 halve dagen en vind dat ideaal in combinatie met de kinderen. Ben dus maar 1 dag echt de hele dag van huis. Ik heb gewoon een vast contract dus hoef me qua werk niet zo druk te maken.

Ik ben deze week even wat afwezig geweest. Man in het buitenland en het was een drukke en gekke week dus lag er elke avond heerlijk vroeg in.

Ik lees in het weekend alles even bij en reageer dan weer even persoonlijk, type dit nu snel even tussen het kinderen in bed leggen door haha #momlife

12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een tijdelijk contract , nou is het wel te hopen dat het vast word maar anders ga ik het niet meer uitstellen, dan blijf ik bezig. Toch zou vast wel prettiger zijn.

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik werk als activiteitenbegeleidster met dementerende ouderen

14. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ben ook wel heel benieuwd uit welke provincie of plaats jullie komen? Ik kom uit Overijssel

15. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Ik denk afgelopen zondag mijn eisprong te hebben gehad. Smorgens pijn in mijn eierstok tot in de loop van de middag, savonds geen pijn meer en savonds gevreeën. Misschien maandag ei gehad. Ik temperatuur niet en ook geen ovulatietesten. Als ik van zondag uit ga dus 5 dpo.

Doublemom en PlainJane vinden dit leuk.
  16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Limburg :D

17. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland

18. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland

19. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Spannend! :D

Roosxxx vindt dit leuk.
  20. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje stiekem mee.
    Mijn man en ik denk erg serieus na over 4de. Ik had deze wens al langer, mijn man moest nog even wennen en had tijd nodig.

Maar na zijn woorden: we gaan ervoor! Ben ik opeens heel angstig. Wat als het niet gezond is? Leggen we niet te veel in de weegschaal?

Toch willen we naar alle waarschijnlijk ons hart volgen. Ik ben 33 en we hebben al 3 dochters :)

bluedrake, Gnana en PlainJane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina