Heel vergelijkbare situatie, ook mijn man is onmisbaar en het team lijkt onderbezet, maar het is een Amerikaans bedrijf dat het in handen heeft dus je weet het echt niet. Nee we zijn juist helemaal niet aan de klus... mijn man kwakkelt al een week met een nare hoest/koorts/griep achtig iets. Precies in de week dat ik ehm, tekenen van naderend ei heb, zeg maar . Helaas pindakaas, maar het geeft niet, ik moet zelf ook nog een beetje aan het idee wennen. Ik hoop stiekem een beetje op van de zomer zwanger raken, zodat ik in april ofzo uitgerekend ben. Maar er is niks van te zeggen, wie weet moeten we dit keer veel meer geduld hebben dan de vorige keren! Ik mag erg dankbaar zijn dat het toen al zo snel raak was...
Wij gaan ook voor een derde. Nu de tweede maand, grappig bij ons duurde de eerste ook bijna 2 jaar en was het bij de tweede in één keer raak. Benieuwd hoe het nu zal gaan.
Ik moet 22 mei naar de gyn en dan gaat ze een echo maken om te kijken hoe de clomid aanslaat.. Maar heb de eerste ronde er al opzitten en netjes ongesteld geworden dus weet al dat het aanslaat! Alleen dat moet het wel blijven doen natuurlijk haha
Mooi true love, hopen dat je mooie cyclussen krijgt met tot gevolg gauw een baby in de buik Mime, ja het is een wonder he, het kan zo in 1x raak zijn en dan opeens weer een jaar duren...ik houd me altijd vast aan die percentages, hopelijk zijn we snel zwanger, ik ga in ieder geval tijdig aan de zwangerschapsvitamines! Evenstar, eerst hadden wij ook die planning, in de zomer beginnen, ik dacht heerlijk als het dan niet meteen raak is is de uitgereknde datum altijd mooi haha, vanaf april alleen maar mooie (in ieder geval warmere) maanden, maar mijn man die moet natuurlijk nog ook even wennen aaan zijn nieuwe baan en dat begrijp ik wel, een beetje zelfverzekerd worden in zijn functie, en ach het is alweer half mei, voor je het weet is het oktober Het is zo druk met 2 kids, de tijd vliegt, ik schrik er soms van...
Hoi hoi hier ook net begonnen voor n derde bewust even wat langer gewacht dan tussen 1 en 2 aangezien mijn oudste in november vier wordt en ik dan max 6/6,5 mnd zwanger wil zijn zodat ze niet het gevoel krijgt weggebonjourd te worden. Mijn jongste wordt in september 2. Rekening met verjaardag houden we niet want bij de eerste duurde het ook bijna 2 jr en had ik utrogestan nodig en bij de 2e was t pats boem zonder hulp raak
Hoe is het met julie meiden? Ik heb even niet kunnen reageren ivm ziek zijn pfff hopelijk snel weer beter! Ook net een test gedaan maar deze maand ziet het er niet zonnig uit, waarschijnlijk op na volgende maand!
Hier ook rustig dus, want deze maand gaat 't 'm ook niet worden door zieke (maar nu weer betere) man. Ik denk dat mijn ei wel geweest is, dag 18 van de cyclus. Maar tenzij de soldaten van mijn man erg lang overleefd hebben of mijn ei wat langer is blijven wachten, weet ik vrij zeker dat het deze maand niet mogelijk is Hoop dat je inmiddels beter bent!
Hier ook een wens voor een derde! Bij ons was ik pas na twee jaar zwanger van de eerste en de tweede was er in de eerste ronde! Nu laat het wat langer op zich wachten en hebben we 3 maanden geleden een heftige periode doorgemaakt omdat we een buiten baarmoederlijke zwangerschap hebben doorgemaakt. Inmiddels zijn we weer actief en hoop ik dat het snel mag gaan lukken!
... en gisteren en vandaag (voor NOD nog hoor) positieve testen. Het kan bijna niet, maar ik voelde me zo vaag en zwanger dat ik het niet kon laten om al te testen.
@Evenstar: Oef spannend zeg! Hoe ver voor NOD/hoeveel dpo zit je nu dan? Hier sinds deze maand ook bezig voor de 3e. Wij hebben ook al heel veel weggedaan na de 2e. Nu toch weer kriebels bij beide voor een 3e. Eerste duurde 2 jaar en uiteindelijk met Clomid zwanger geworden. De 2e was in de 2e ronde raak zonder Clomid. Ben benieuwd deze keer...pas eisprong gehad op cyclusdag 24, nu afwachten(6 dpo nu). We vinden het wel weer heel spannend hoor. Beide zwangerschappen vanaf 20 weken plat moeten liggen door vroegtijdige weeën en bij de eerste Hellp syndroom. 2 e zoontje is heel ziek geweest toen hij paar weken oud was. Heeft het tenauwernood overleefd maar was kantje boord. We hebben dus lang gezegd dat we het bij 2 zouden laten, maar tsja.....
Ik zit 12 of 13 DPO, ik moet morgen of donderdag ongesteld worden. Heb nog nooit voor NOD getest, en wou dat ik dat nu ook niet had gedaan, je gaat jezelf echt gek maken. Aan de andere kant heb ik vorige maand met die gekke lange cyclus ook heel wat testjes versleten, en die waren echt omo.
Je bent gewoon hartstikke ZWANGER!!! Gefeliciteerd Ik hoop dat ik (en alle anderen) ook binnenkort zo'n mooie test en handen mag hebben!
Gefeliciteerd evenstar! ☆☆☆☆☆ Hoe voel je je? Goed te pas of niet? En hoe is het nu met de andere meiden?? Hier net positieve ovulatie testen gehad 2 dagen geleden, dus nu afwachten en zien wat we ervan gemaakt hebben dan maar
Mijn ovulatietesten worden donkerder! Vrolijk aan het doortesten dus, heel spannend Ook even hier; Gefeliciteerd Evenstar!!!!