Spannend bloem!!! Hoe werkte die dingen ook alweer?? Bij positief sex hebben? En als ze weer lichter worden betekend dat je eisprong is geweest dan heeft sex voor zwanger worden geen zin meer toch???
Yaaaay Heb jij ook wel is zon paniek gevoel opeens? -Zo van maak ik niet de verkeerde keuze, lukt het mij wel? Doe ik hier goed aan? Want dat heb ik weleens, en dan 5 min later is dat ook wel weer weg..
Haha, ik dacht na mijn zoontje dat ik geen derde meer wilde.. Mijn man wilde wel graag, al vanaf dag 1 zei hij ik voel me niet compleet met 2 kids. Ik zag het echt echt echt niet zitten, dus toen we na veel gesprekken besloten voor een derde te gaan en ik dus om was raakte ik wel een beetje in paniek hoor.. Heb wel een paar dagen in bed gelegen met 10000 gedachtes in mijn hoofd.. Maar ik moet zeggen dat ik het nu niet meer heb. Maar herkenbaar hoor! Dat in paniek raken.. Het is toch anders dan een eerste of tweede he? Bij de eerste en tweede hebben we nooit echt nagedacht, we gingen ervoor en dat was het. Nu bij een derde 'moet' je alles afwegen. Zo hebben we zelfs hele voor en nadelen lijstjes gemaakt en gekeken hoe we dingen als een grotere auto bijv moeten oplossen
Ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk; Hoe moet dat straks met naar school brengen.. Het gevoel dat ik handen tekort ga komen zeg maar. Dan denk ik gauw; hoe doen andere het dan met 3 kinderen. Het komt allemaal wel goed haha..
Het zal ook vast allemaal goed komen financieel enzo, maar toch soms lol. Je hebt ook gelijk met dat niet zoveel nadenken over de eerste en de tweede maar de derde voelt ook gelijk heel anders . Hoe zou de overgang van 2 na 3 zijn, de overgang van 1 na 2 vond ik reuze meevallen eigenlijk! Jij dan?
Ik vond de overgang van 1 naar 2 heel erg meevallen! Vond 0 naar 1 veel hectischer.. Misschien omdat Mira ook nog klein was en ik er voor mijn gevoel nog helemaal in zat! Een derde vind ik inderdaad ook heel anders voelen.
Ja dat klopt ik heb ook even gekeken! En nu beginnen we weer rond dezelfde tijd met baby nr 3!! Haha leuk!
Oooooohhh Ik zie een positieve test hoe leuk! Gefeliciteerd!!!! Hier 1e ronde met ovu testen en wordt er nu al moe van hahahahha
Stomme dingen zijn t ook maar ja tis met 2 kleintjes en drukke agenda's ook wel makkelijk dat je ff weet wanneer je extra je best moet doen hahahah
Mijn cyclus was vorige mnd opeens 3 dagen korter dan ik verwacht had wel natuurlijk nog maar net met pil gestopt maar daar hou ik niet van
Onze eersten schelen indd maar 20 dagen! Haha, ik hoop dat julie ovulatie test ook snel positief is! Met ovulatie testen nooit echt problemen gehad eigenlijk *klopt af!*
Wij gaan ook voor nummer 3. Vandaag ongesteld geworden, dus nu gaat het echt beginnen. Vind het maar wat spannend allemaal, zeker omdat ik bij de andere twee gelijk zwanger was. We waren er toen wel meer mee bezig. Nu veel minder, we zien het wel. We zouden het ook niet erg vinden als het nu langer zou duren.
Ook wij gaan voor nummer drie. Net met de laatste pil strip begonnen..gaan eerst nog lekker op vakantie en daarna gaan we er voor! Heel spannend allemaal weer.. Nelta..hier ook beide keren in 1x zwanger, vind t ook heel spannend nu weer. Helemaal omdat het ook de laatste keer wordt voor ons. Voor jullie ook de laatste?
Weten we nog niet. Ik denk het wel, maar zeker weten we het nog niet. We zijn nog jong allebei. Grappig wij zijn ook na de vakantie begonnen. Donderdag teruggekomen. Jullie alvast veel plezier.