Zwanger worden of al zwanger van kindje 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LuckyMommy, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leuk Liz en Nelta! Spannend he :D

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hej leuk Nelta, jij ook hier :D

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

ja leuk he. Bij jullie is het snel raak. Gefeliciteerd.
    Er gaan wel meer febr mama's voor een derde nu (of zijn al zwanger). Wel leuk om te zien.

Ik vond het maar wat spannend allemaal en zie best wel op tegen de babytijd. Noor was niet de makkelijkste baby. (en ook tegen de 20 weken echo, omdat die bij Noor niet helemaal goed was).

4. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nelta..Ja wij zijn ook nog jong maar willen het hierna wel afsluiten, dus vind t erg spannend en bijzonder allemaal om het voor de laatste keer mee te maken allemaal.

Bloemm..ja echt wel hihi

Evenstar..Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier wordt het (denk ik) ook de laatste keer! Dat zei ik bij de tweede ook, dus je weet het nooit haha. Wij zijn ook nog erg jong.. Maar wil er wel echt van gaan genieten, met de gedachte dat het de laatste keer is.

6. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vier kindjes is hier praktisch gezien gewoon niet haalbaar en vind drie kids echt genoeg hihi.
    Dus ga er ook zeker bewust als laatste keer van genieten, maakt het wel weer extra bijzonder denk ik.

Voor jou al bijna testen bloem..spannend!
    Mag ik vragen hoe jong je bent??

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    We zijn even oud :D Heb net gereageerd in jou topic!
    Ik ben 31 mei 25 jaar geworden. Mijn man wordt straks in Juli 26, dus jullie schelen niet veel.

Ja, bijna testen! Heel spannend!

8. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha, zou daar ook even lezen..Ja dan ben je idd nog erg jong :)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ahh wat jong nog. Ik ben net 34, was 29 met mijn eerste. Ik sluit een vierde niet uit :D Maar aan de andere kant hangt dat nog echt wel af van hoe mijn loopbaan gaat (academisch en erg onzeker). Mijn man zei altijd 'ik denk ik even getallen' (en grapte dan dat ik 8 dochters moest baren :$ ).

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier 28 en man 29. Wij sluiten het ook niet uit, maar aan de andere kant lijkt het me wel heerlijk om uit de luiers ed te zijn. Voorlopig iig drie als het ons gegund is en dan zien we daarna wel verder.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo denk ik er ook over.. Vind het te lastig om het helemaal uit te sluiten, vooral door onze leeftijd.. maar aan de andere kant vind ik 3 meer dan genoeg. Ik dacht zelfs dat ik met 2 compleet was haha.. Nu zijn alle twijfels compleet weg hoor!

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hier wordt de 3e ook de laatste. Behalve als er in de financiële situatie iets gebeurd waardoor ik zou kunnen stoppen met werken en volledig op de kids zou kunnen richten terwijl ik toch de luxe kan blijven ervaren zoals nu (2e auto etc) maar dan zouden we een jackpot moeten winnen hahahaha maar denk dat ik3 toch ook wel genoeg vindt.

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Blehhhhh ongesteld geworden! Wij gaan deze maand het smep plan proberen:D Hoe gaat het met julie????

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh wat balen!! Wat is het smel plan? :D
    Ik ga donderdag ochtend testen... Als ik het aandurf.... Anders vrijdag;):p

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
  16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh oke! Zal zo eens lezen haha..
    Ja, ik durf het niet zo goed te zeggen... Negeer alles wat ik voel, je lichaam kan je zo voor de gek houden :p Vind het ook best knap van mezelf, maar heb echt geen zin in tuurtestjes haha..

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Nee ik kan het me voorstellen!! Ik heb me ook voorgenomen om niet te vroeg te testen, maar weet nu al dat het waarschijnlijk een loze belofte is ;) pffff! Haha ben je niet zenuwachtig?? Lol

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb mijn man de testen laten verstoppen tot minimaal donderdag ochtend 😂😂😂. Ben heel zenuwachtig! Vandaag is ie vrij, dus dan kom ik de dag wel door... Maar morgen ben ik tot 16.00 alleen met de kids, dus hoe ik de dag dan doorkom? :p

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hahaha bloemmm wat denk je zelf? Ik wist het zelf alle keren al voor de test, alleen durf je soms dat gevoel niet voor 'echt' aan te nemen natuurlijk.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik durf dat nu echt niet hardop te zeggen haha
    Bij Mira en Ediz wist ik het ook zeker en ben ik 2 dagen voor NOD door de stromende regen naar de kv gelopen haha.. Hoe gaat het bij jou evenstar? En met de misselijkheid?

Deel Deze Pagina