Had vannochtend getest, hartstikke negatief Voel ook dat ik ongesteld word, dus dat wordt op naar ronde 2! (Denk ik )
Hallo dames, Mag ik er ook bij? Na heeeeel veel getwijfel gaan we toch voor een 3e. Was afgelopen oktober al zwanger maar helaas een miskraam geworden. We hebben daarna gezegd dat we het maar bij 2 moesten houden vnl vanwege het financiele gedeelte. Maar we kunnen beiden aan niets anders denken en vooral vl heeft er ook moeite mee maar 1 biologisch kind te hebben (al houdt hij van beide evenveel hoor ) Oudste is nl uit een eerdere relatie van mij. Dus heeeel lang gepraat en nu er toch over uit dat we voor nr 3 gaan! Ben net van mijn menstruatie af, we wachten nog 1 menstruatie af en dan gaan we ervoor! Eisprong gaat toevallig precies op mijn verjaardag - en vakantieweek van vl - vallen als het goed is Heb trouwens een dochter van 5,5 jaar en een zoon van 1,5 jaar. Ben zelf volgende maand 26 en vl 25 jaar.
Dankje! Hoop bij jullie allemaal ook! Moet zeggen dat ik het geluk heb om snel zwanger te raken. 1e niet gepland (verkeerd medicatie advies icm de pil). 2e in de eerste ronde en de miskraam ook eerste ronde. Dus ben heel benieuwd!
Awww dat is minder bloem..; ( fingers crost voor volgonde ronde! Welkom wondertje! Leuk dat jij ook jong bent! Ik ben ook 25 al is mijn wederhelft dan wel weer wat ouder. Laten we hopen deze ronde een mooie positive test te hebben!!
Net besloten dat we niet tot volgende menstruatie wachten maar gewoon nu al 'klussen' wanneer we zin hebben. Waarom wachten als we het beide willen Vind het zo spannend!! Ergens vind ik het ook wel heel eng, hebben jullie dat ook?
Ja spannend is het zeker!! Eng vond ik het eerst ook, maar nu niet meer nu wil ik het alleen heel erg graag haha! Leuk dat julie nu al beginnen, gebruiken julie ook ovulatie testen enzo? Bloem hoe is het met je? Al ongesteld geworden? Want zolang dat er nog niet is is er nog hoop! Evenstar, hoe is het met jou, voel je je ok? En de rest van de meiden, update?? Haha
Ik vond het de eerste dagen/weken na het besluit ook heel spannend.. Ik had er zelfs slapeloze nachten van haha.. Bleef maar denken hoe ik alles moest regelen en doen, maar dat is nu helemaal weg moet ik zeggen. Zoals Lucky al zegt, nu wil ik het alleen maar heel graag en denk ik; het komt wel goed allemaal, we zien het dan wel. Hier nog niet ongesteld, maar meestal word ik het in de nacht/ochtend dus verwacht het morgen wel. Hoe gaat het met de andere meiden??
Nee, echt erg beroerd eigenlijk. Is vast wel een goed teken, maar ik vind het pittig hoor! Ben misselijker dan bij de jongste (en toen was ik weer misselijker dan met de oudste). Hm. En moe. Ik zou dagen kunnen slapen. Volgende week eerste echo! Zo spannend Ik vind het ook elke keer spannender geloof ik! Ik moet nu maar niet denken aan de drukte met 3, want ik zal dan toch iig niet misselijk meer zijn. Uiteraard verheugen we ons enorm op de gezinsuitbreiding
He wat vervelend Evenstar. Kan je niet iets van Emesafene krijgen? Of het je al iets gekregen? Spannend hoor, volgende week je echo!! Nog eventjes
Ja, ik heb emesafene. Dat haalt het ergste eraf, heel fijn. Ben er ook supersuf van, maar dat overwin ik dan wel. Haha, je zou me 's ochtends moeten zien. Mijn man moet me uit bed schoppen (die staat heel vroeg op en doet alles ) en vervolgens zit ik de kinderen grommend aan te kleden, heeeeel kort lontje
Ook hier een topic voor gezinnen die voor de 3e gaan zie ik! Leuk, hoe meer hoe beter denk ik op dit moment haha. Mezelf net voorgesteld op een ander Topic voor dit onderwerp op deze site maar zal het hier ook nog even doen! Sinds een week hebben wij het (definitieve) besluit genomen dat wij ook graag nog een 3e wondertje zouden willen krijgen. We zijn nu al in het rijke bezit van 2 jonge dames van 3 en net 5 jaar. Ik heb nog een spiraaltje maar mag maandag 30 juni (zul je net zien dat de huisarts op vakantie is als het het minste uitkomt ) om het te verwijderen en dan gaan we er vol voor! Gezellig om hier te kletsen met 'lotgenoten'! En dus ook al zwangeren lees ik, gefeliciteerd Evenstar! Fijne avond iedereen
Welkom!! leuk dat julie ook voor een derde gaan. Het is echt spannend Moet je ook veel spugen dan evenstar? Wel rot hoor die misselijkheid, bah .
@Evenstar: Wat spannend, nu dus echt aftellen tot de 1e echo. Hopelijk over een paar weken dat je je wat beter voelt. Was bij de jongste de eerste 14 weken ook kots en kots misselijk... Bij de 1e niet zo erg. @Mamavannunog2: Welkom! En leuk dat jullie ook voor een 3e gaan, spannend he!! @Luckymommy: Nee ga geen ovulatietesten gebruiken.. Bij mijn zoontje wel gedaan uit nieuwsgierigheid maar ik voel mijn eisprong meestal (links heel duidelijk, rechts wat minder) en krijg veel afscheiding in de vruchtbare periode dus is niet nodig. En sowieso heeft het geen 'haast'. Mijn cyclus is eigenlijk altijd 27 dagen en eisprong rond dag 16/17.
Ik ben ongesteld geworden, op naar ronde 2! Heb alleen wel een buikgriepje te pakken.. Hou niets binnen! Bleh!
evenstar, das minder; succes ermee. hopelijk wordt het snel beter. bloemmm, balen en beterschap. mamavanunog2, welkom! hier alweer aan het twijfelen of we toch nog niet een maandje wachten... zucht... waarom kan ik het niet gewoon loslaten en afwachten, wanneer het ons gegund is.
Ik vond dat ook lastig Nelta, maar wij hebben het blijkbaar toch erg aan het toeval overgelaten. Dank voor de goede wensen voor de misselijkheid. Ik moet niet teveel klagen, jullie zouden nog ontmoedigd raken haha.