tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamaloetje, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een ma en 2x een vmk (4 weken 6 dgn) ben ik op zoek naar iets dat de innesteling kan bevorderen voor het geval dat dat het probleem is. Nu las ik op internet over tarwekiemolie dus zit te twijfelen dit vanaf de eisprong te gaan slikken. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik gebruik overigens clomid om de eisprong op te wekken.

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hey,

Ik heb vandaag tarwekiemolie gekocht. Morgen is mijn Nod maar ik verwacht mijn ongi elk moment. Tot aan mijn eisprong ga ik teunisbloemolie nemen (verkort de cyclus) samen met de tarwekiemolie die ik tot einde cyclus zal nemen. Baat het niet dan schaadt het niet!!! Veel succes!

3. Suzanne000

4 apr 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds mijn eisprong ook aan de tarwekiemolie. Heb vanmorgen negatief getest, maar NOD is pas over een aantal dagen dus hoop dat ik gewoon te vroeg was.
    Maar ik heb over tarwekiemolie heel veel positieve dingen gelezen, sommige noemen het zelfs een wondermiddel. Het is sowieso goed voor een heleboel andere lichaamsfuncties dus ik zou zeggen; Doen!
    Heel veel succes!

4. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag men tarwekieolie doornemen tijdens de zwangerschap ?
    Voor de innesteling zou het idd heel positief zijn

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Na mijn mk heb ik het geprobeerd en heb toen een ma gehad. Dus tja, of het echt zijn werk heeft gedaan, ik weet het niet... Maar het is het proberen waard natuurlijk! Ik zit nu maar aan de teunisbloemolie voor mijn cyclussen.

6. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ik ben ook aan het twijfelen om dit aan te schaffen, maar ik heb een vrij regelmatige maar lange cyclus sinds het stoppen van de pil. Je leest zo nu en dan ook verhalen van meiden die opeens na het slikken van de tarwekiemolie een super lange cyclus kregen. Dus ik twijfel heel erg. Zijn er ook meiden die hier ervaring mee hebben?? En wat raden jullie mij aan, slikken of niet?

7. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor die langere cyclus ben ik ook een beetje bang en daarbij slik ik clomid en wil ik dat niet verstoren. Daarom is mijn idee om pas na de eisprong te beginnen.

Deel Deze Pagina