Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar vrouwen, die ook al een week overtijd zijn, maar een negatieve test hadden. Ik zit nl met dit probleem, en weet ook wel dat ik geen uitzondering ben. En dat meer vrouwen last hebben van een onregelmatige cyclus. Maar ik ben 4 maanden geleden na 2 jaar pilgebruik gestopt. Hierna heb ik 3 x een cyclus gehad van stipt 28 dagen, en nu ineens niet. 2 jaar geleden ben ik noodgedwongen met de pil gestart, omdat ik mijn lichaam wat rust wilde geven. Heb nl al een dochter van 8 en 2 jaar geleden wilde ik met mijn nieuwe man nog een kindje... Dit is uitgemond in een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap( waar ze pas na 7 weken achter kwamen, omdat ik vlgs de arten een miskraam gehad had...) en de 2 de zwangerschap is geeindigd bij 10 wk zwangerschap, en moest daardoor 2 x gecurriteerd worden, omdat het de 1 ste x niet geheel weg was. Dus genoeg meegemaakt, om even 2 jar rust te nemen. Nu willen we er echt weer helemaal voor gaan. Ik voelde elke maand mijn eisprong, en die heb ik deze maand ook niet gevoeld, Ik snap er niks van, ook voor de tijd dat ik de pil gebruikte was ik altijd zeer regelmatig ongesteld.... Herkend iemand dit probleem???? Sorry voor het lange verhaal, maar het is wel lekker om het even op te schrijven!!
Hoi Stemps, Heel vervelend voor je, wat heb jij veel meegemaakt zeg! Ik heb helaas geen advies voor je dan even rustig af te wachten maar ik las je verhaal en wilde toch even reageren! Inmiddels al wat veranderingen opgetreden? Groetjes, Vlinder
Hoi Vlinder, Bedankt voor je reactie. Ik hoopte op reacties van andere dames die hier ook ervaring mee hebben. Heb inmiddels vandaag bloed laten prikken, want er is nog steeds geen ongesteldheid te bekennen hier.... Groetjes
Hai Stemps, Als eerste; wat vervelend wat je allemaal heb meegemaakt en heel knap dat je het toch weer aandurft zeg! Ben benieuwd hoe het bij je afloopt nu! Hopelijk voor je ben je zwanger, ik had bij mijn eerste zwangerschap een eerste cyclus van 57 dagen en daarna duurde hij weer hel erg lang en elke keer negatieve testen en uiteindelijk op dag 62 een positieve test en toen kreeg ik 3 weken later een echo en toen was ik al bijna 10 weken! Nu was me eerste cyclus 36 dagen en daarna ineens 72 en nu zit ik op dag 57 maar heb wel voor het eerst op dag 50 me ei gevoelt en met ovutesten opgespoort! Dus nu afwachten tot volgende week. Als jij altijd je ei voelt kan het zijn dat je cyclus mischien in de war is nu en gek gat doen als je hem nu niet gevoelt heb.....dat je misschien ook een lange of langere cyclus heb! Weet niet op hoeveel dagen je nu zit? Nou hopelijk is het voor jou raak en maak je gewoon teweinig hcg aan zodat je test negatief blijft zoals bij mij, en krijg je met de bloedtest duidelijkheid! Heb je vandaag wel de uitslag nog binnen? of wanneer krijg je die? Ik kom nog weleens kijken haha ben wel benieuwd!
Ja hier ervaring mee, bij mijn oudste was ik bij 13 weken lang zwanger nog wezen testen en geen ene test gaf aan dat ik zwanger was, met 13,5 week bij de dokter laten kijken en die zei,nee meid je bent niet zwanger,maar ik dacht iets te voelen van binnen wat op een vlindertje leek omdat het kietelde van binnen,na flink zeuren hebben ze een echo afspraak gemaakt voor een dag erna om het `uit te sluiten`dat ik niet zwanger zou zijn, nou mooi dat ik een hele mooie echo had met een heel mooi kindje erin Dat kindje is nu bijna 11 jaar oud hihi. Bij mijn 2de zoon had ik pas een positieve test na ruim 8 weken zwangerschap,dus was al ruim 4 weken overtijd toen hij pas positief aansloeg. Ik ben zo'n geval die weinig hcg in de plas aanmaak. Nu ben ik alweer 2 dagen overtijd,geen ongi te bekennen en heb wel wat syptomen van een zwangerschap maar de testen van de laatste 3 dagen helaas niet goed. Had ze liever positief gehad. 5 dagen terug had ik een vaag 2de lijntje op de test,was dan ook blij,maar nu ze hagelwit zijn wacht ik nog even af wanneer de rode duiveltjes komen. Zolang ik niet ongi ben geeft het me moed dat ik toch best wel eens zwanger zal kunnen zijn Ik hou ook elke dag mijn temp bij. Vandaag is hij 0,1 graad gezakt ten op zichte van de rest van de laatste week van de 36,9 nu naar de 36,8. Mijn eigen temp ligt tussen de 36,3 en 36,5 dus hij is nog wel hoog genoeg denk ik. Suc6 meid, ik hoop dat we allebei na wat langer wachten een mooie positieve test zullen hebben, ik duim voor je meid. Enne mocht je nu echt het gevoel blijven houden zwanger te zijn en na 3 a 4 weken nog niet ongi,ga aub naar de ha en leg het uit,laat dan een echo maken,dan weet je zeker of het wel of niet raak is. Groetjes Bianca
Hee Stemps, Ik heb dezelfde ervaring gehad. Een maand of 5 een cyclus van 28 of 29 dagen. Toen werd ik niet ongesteld maar testte ik negatief. Arrghhh!! Ik stond op het punt om naar de huisarts te gaan (lekker ongeduldig) maar omdat ik wel wist dat hij zou gaan vragen of ik niet zwanger kon zijn, heb ik tussendoor op mijn werk nog even snel getest. Het was toen een kleine week na mijn oorspronkelijke NOD. Ennnnnnn....heeeel licht positief. Zie banner. Achteraf terug gerekend bleek mijn eisprong (die ik die maand ook niet met ovu testen had gevonden) in plaats van netjes op dag 15, rond dag 22 te hebben plaatsgevonden. Dus........ Nou ja, lang verhaal maar met goede afloop . Succes!
Nou zeg... heb net een heel verhaal hier neer gezet... Is het weg!! Had voor iedereen die een reactie heeft gegeven, wat terug geschreven, en nu is het weg... Nou ik ga het niet nogmaals helemaal opschrijven. Maar even kort... Wat een mooie verhalen van alsnog zwangerschappen zeg!! Ik mag morgen bellen voor de uitslag van het hcg en volgende week moest ik al terug naar de gyn, dus krijg ik zeker een echo!! Ik hou jullie op de hoogte!!!!!
Spannend stemps, ben heel erg benieuwd. Ben zelf ook al 5 dagen overtijd zonder ongi en ook geen positieve test. Zodra het uitblijft ga ik ook naar de HA. Heel veel succes meid, hopelijk komt er iets uit!
Hallo allemaal, Heb net gebeld voor de bloeduitslag.... was negatief. Niet zwanger!!! Dus het is nu gewoon afwachten. Had voor volgende week al een afspraak staan bij mijn gyn, dus hoop dan meer te weten te komen!! Groetjes Stemps
Aaah jammer dan heb je waarschijnijk gewoon een later ei en word je alsnog binnen nu en een week misschien ongi of je hebt nog geen ei gehad dat kan natuurlijk ook nog! Dus zou nog even door klussen want dan heb je nog kans Succes ermee!
@ debster...tja klussen als je man er niet is, is een beetje lastig hihihi! Ik weet dat ik niet zwanger ben, maar ben sinds vandaag enorm misselijk en heb erg pijnlijke borsten. Had er gisteren en vanmorgen toch nog een test tegenaan gegooid. Die waren neg, maar toen ik vandaag er nog eens naar keek, stonden er op allebei de testen een licht streepje... Toch een beetje vaag dit. Weet dat je ze niet meer moet aflezen na 10 min, maar dat heb ik tot nu toch wel regelmatig gedaan, en nog nooit zo´n streepje gezien... Dus ik ben in totale verwarring. Ga er nog steeds vanuit dat ik een menstruatie ga overslaan ofzo. En dan maar hopen dat het einde van de maand eindigd met een menstruatie, of een zwangerschap!! Groetjes Stemps
Hmm das weer vaag ja, ik zou over een paar dagen dan gewoon nog eens testen of over een week ofzo als je ongi er nog niet is wie weet of er dan wel een streepje komt te staan, hoop het wel voor je meid!
@stemps, balen meid dat de bloedtest ook negatief was. Ik heb 3 weken terug mijn ei gevonden met een ovutest. heb mijn ei de dag erna ook duidelijk gevoelt in de avond. Nu zou ik uitgaande van mijn ei morgen een week overtijd zijn,maar als ik mijn cyclus van de laatste 2maanden aanhoud dan nu 5dagen overtijd.Helaas vanochtend een test gedaan met de boodschap niet zwanger, maar ook nog geen bloed dus ik weet het ook ff niet meer
Hallo Tweety, Wat balen zeg... het is zo rot die onzekerheid die je dan hebt. Zou als ik jou was over 2 dgn nog een keertje proberen te testen. Ik heb inmiddels al voor 100 euro aan testen verpest, dus je moet het ook niet te vaak doen, word een dure hobby dan. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, terwijl ik dat 23 jan had moeten worden. Ik ga er gewoon maar vanuit dat ik het echt een maand ga overslaan... Heel vreemd! Maar ben blij dat ik volgende week naar de gyn moet. Kan ik het er gelijk met hem over hebben.... Het lichaam zit gewoon raar in elkaar. Ik voel me nl wel zwanger, dat is juist zo vreemd. Heb zulke zere borsten.... Het zal allemaal wel hormonaal zijn. Als je het niet vertrouwd, zou ik om een bloedtest vragen. Maar die heb ik ook gehad, en ondanks dat daar uitkwam, niet zwanger. Heb ik nog steeds een vaag gevoel van het wel te zijn.... Sterkte met wachten... Ik weet hoe het is!! Groetjes Stemps
@stemps, vanochtend heb ik weer een test gedaan van clear blue met indicator, ook deze was heel duidelijk: niet zwanger heb daarna de dokter gebeld maar die wilde toch nog ff wachten met een bloedtest, ze verwachte namelijk dat ik of binnen een paar dagen toch een positest had of toch ongi zou worden. Nou vlak daarna werd ik helaas toch ongi. Hoop dat de gyn iets kan doen voor jou volgende week. suc6
Heeey Tweety, Jeetje toch ongesteld geworden... Das balen meid. Nou je kan wel weer door naar de volgende ronde. Ik zit nog steeds met hele pijnlijke borsten en inmiddels ook houten kont op het wachtbankje! Groetjes
hmm kan me ook aansluiten bij 1 week overtijd en 4 negatieve testen verder vind er ook geen zak aan wil graag een progamma volgen om af te vallen en dat kan niet als ik zwanger ben nou is zonde van de centjes:S