Hoi meiden, Zaterdag 14 april is mijn nod. Spannend!! Normaal heb ik altijd 3 tot 4 dagen voor mijn nod wat bruinverlies, wat daarna overgaat in mijn menstruatie. Nu heb ik afgelopen zaterdag, dus een week voor mijn nod, rood bloedverlies gehad na het vrijen. Daarna helemaal niets meer, als alleen wat bruinverlies. Zou dit een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn, of is dat niet helder rood?
Over innestelingsbloedingen heb ik heel verschillende dingen gehoord. De een heeft het een week voor haar nod, de ander in de periode dat ze ongesteld zou moeten worden. Bij de een is het bruin (oud) bloed, bij de ander helder en het kan ook nog eens allebei. Hoe verwarrend wil je het hebben? Ik twijfel nu zelf ook of de bloeding die ik nu heb een menstruatie of innestelingsbloeding is. Heb sinds zaterdag een klein beetje bloedverlies. Meestal zet een menstruatie een dag later door, maar nu nog steeds niet! Spannend dus!
Op zondag 1 April ben ik begonnen met het verliezen van bruin bloed. Het is ook echt bruin. Ik zou aanstaande woensdag ongesteld moeten worden. De ene dag is het wat meer dan de andere. Nu vraag ik mij ook af is dit innestelingsbloed?? Ik heb ook 2 dagen gehad dat ik om de havenklap naar de wc moest. Heb er ook dagen tussen zitten dan ik gewoon geen honger heb. Als ik eet krijg ik meestal van die steken in mijn buik. Ik heb ook 3 dagen gehad dat mijn borsten erg gevoelig waren. Net of je BH niet goed heeft gezeten. Als ik nu niet ongesteld wordt wanneer zou ik dan een test moeten doen? Groeten Bianca
@Mime: Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, gesprongen bloedvaatje bij het vrijen, maar misschien ook een aankomende menstruatie? Heel vervelend, maar ik denk dat je het gewoon even moet afwachten. Je zegt dat je 3 a 4 dagen voordat je ongesteld wordt altijd wat bruin bloedverlies hebt, dus dat zou vandaag of morgen ook weer zo kunnen zijn. En anders zaterdag een testje doen? Ik hoop voor je dat het raak mag zijn!! @Bianca: Ik heb bij mijn afgelopen twee cyclussen ook een dikke week (zelfs 12 dagen) bruin bloedverlies gehad. Helaas werd ik beide keren gewoon ongesteld... Als je woensdag nog niet ongesteld bent, zou ik een test doen. Dan weet je ook zeker waar je aan toe bent. Succes!!
Ja inderdaad, afwachten is het enige wat we allemaal kunnen doen . Je bent er alleen zo mee bezig he.... pfff. Laten we hopen op een goede uitslag!
Tot vandaag nog niet ongesteld geworden. Nog wel steeds bruin bloed verlies. Ik durf gewoon geen test te doen. Ben veels te bang dat deze weer negatief is. Ik heb nog wel steeds pijn in mijn onderbuik. En ik heb last van mijn borsten. Net of ik ongesteld moet worden. Ohhh wat een stress krijg je hier van.
Hier precies hetzelfde. Vandaag is mijn nod. Ook nog steeds bruinverlies (wel minimaal) en een ontzettend ongigevoel. Om het half uur naar de wc om te kijken Ohhhh inderdaad, wat een onzekerheid!
Ik ook! Hou me op de hoogte van je verloop. Het helpt om afleiding te zoeken, gelukkig heb ik het super druk vandaag Succes!
Wat zitten we toch vreemd in elkaar... Wil ook even iets met jullie delen, dan ben ik het in ieder geval kwijt. Eind volgende week zou ik ongesteld moeten/kunnen worden, liever niet natuurlijk . Mij laatste periode is gestart op 22-03, ik ben toen een dag ongesteld geweest met duidelijk rood (best veel) bloedverlies. Omdat ik het toch vreemd vond, dat het niet doorzette heb ik een week later een test gedaan. Negatief! Prima dacht ik op naar de volgende keer. Ik gebruik ovulatietesten vanwege mijn onregelmatigheid (zie handtekening) en rond mijn ovulatie kreeg ik telkens pijn aan mijn borsten. Ook had ik veel slijm wat een beetje zurig rook. Klinkt een beetje vies maar heb gelezen dat dit voor de ovulatie normaal is. Als mijn stickje piekte was deze geur ook weg, maar de pijn in mijn borsten blijft totdat ik ongesteld wordt. Omdat ik gek werd van het bezig zijn met zwanger worden heb ik deze periode geen ovulatietesten gebruikt. Nu heb ik deze periode nog geen pijn aan mijn borsten gehad, wel wat slijm maar niet zoveel als anders. Sinds vandaag heb ik een raar gevoel in mijn buik (opgeblazen) en voel ik me wat misselijk. Ook heb ik het bloed heet en last van opvliegers. Wil mezelf niet steeds teleurstellen door een test te doen, maar toch voel ik me gek Ik weet het niet, maar ik ga niet testen, ik wacht totdat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden (al weet ik niet precies wanneer dat is). Nou een heel verhaal, misschien herkend iemand het. Ben blij om het even van me af te schrijven. Ben trots op mezelf, want vandaag is sinds 3 weken weer een dag dat ik veel aan zwanger worden heb gedacht. De afgelopen 3 weken bijna niet, klinkt raar, maar dat is soms wel eens fijn... Succes allemaal met zwanger worden
Het lichaam zit inderdaad heel lastig in elkaar. Ik heb ook even een paar weken gehad dat ik er niet meer aan wou denken. Al die symptomen komen bijna met alles overheen. Ik ga toch vanavond maar een testje halen en morgenochtend testen. Ik wordt er gek van.
Je wordt er soms ook gek van... Gelukkig houd mijn partner het hoofd koel haha. Ik ga nog maar niet testen, voorkomt teleurstelling. Ik denk daar nu weer aan omdat ik me misselijk voel. Voor hetzelfde geldt is het morgen weer weg. Blijft het nu dagen aanhouden, dan zie ik wel weer verder. Succes met testen, hoop voor je dat het raak is Zijn jullie al lang bezig?
Hoi kaat1984, Jouw verhaal lijkt precies op dat van mij. Ik heb op 22 maart ook 1 dag een bloeding gehad, dus reken dat tot mijn menstruatie omdat ik altijd maar licht ongesteld ben. Moet nu dus eigenlijk weer ongesteld worden, en durf ook niet te testen. Heb alleen wat bruinverlies nu, maar dat heb ik altijd. Tot nu toe geen rood te bekennen, dus is afwachten. Maar dat is zooo moeilijk, i know!
Wat een verhalen. Ik wil ook even wat kwijt, wat me onzeker maakt Zondag of maandag heb ik m'n eisprong gehad... Duurt nog ongeveer 10 a 11 dagen voordat m'n menstruatie moet komen... Nu had ik gisteravond een beetje rozig slijm/bloedverlies. Een eventuele innesteling kan volgens mij niet 2 a 3 dagen na de eisprong. Vandaag de hele dag niks (om de haverklap naar de wc om te kijken ), en net na het douchen had ik weer een beetje bruinig bloedverlies, niet veel maar toch. Het lijkt mij ook niet dat ik nu na 15 dagen alweer ongesteld wordt (hoop het niet! das wel een hele korte cyclus!) Kan het door de eisprong komen? Ik hoop ook niet, zoals ik hierboven wel wat gelezen heb, dat ik nu 10 dagen lang iets bruin bloed verlies en dat dan m''n menstruatie echt komt. Ik heb overigens wel buikkrampjes, alsof het lijkt dat ik ongesteld moet worden. Maar misschien komt dit ook omdat ik me nu een beetje druk maak en onzeker voel. Herkent iemand dit ook? Jullie allemaal succes en hopen op positieve testen
Dit heb ik ook gehad in een cyclus. Snapte er niks van; had nog nooit tussentijds gebloed rond mijn ovulatie. Dit schijnt een ovulatiebloeding te zijn. Ik kan me alleen (helaas) niet meer herinneren of dit in mijn laatste ronde was dat ik zwanger werd of in een ronde daarvoor. Heb je er nog niks aan hè? Wat betreft dat niet durven testen; waarom doen jullie geen 'tampon' test? Tampon inbrengen. Even erin laten zitten, beetje bewegen (de tampon) en er weer uithalen. Zodra hij rozig van kleur is of als er beginnende bloedsliertjes aanzitten weet je dat het foute boel is. Ik durfde ook niet te testen hahaha. Ziekenhuis heeft bloed bij me afgenomen omdat ik ook zo bang was de deksel op mijn neus te krijgen (na 19 rondes)! Maar... mijn tampontest was hoopvol hihi. En ja hoor!!! Hartstikke zwanger!! Succes dames! Ik weet hoe wachten voelt!
Pascale, bedankt voor je reactie Nou we zien het wel.... Het zet ook nog niet echt door tot een echte menstruatie! Gelukkig maar, want zit pas op dag 15. Het is ook heel weinig bloed, beetje bruin slierterig of rozig slijm (sorry weet niet hoe ik het anders moet uitleggen ) We zien wel hoe het gaat lopen, was ook even een moment van lichtelijke paniekaanval. Ben nu wel weer behoorlijk nuchter in het denken haha.
Klinkt echt precies als wat ik had. Arrgghh, kon ik me maar herinneren of dat in de ronde was dat ik zwanger raakte!!! Stomme zwangerschapsdementie
Haha nou het geeft me iniedergeval een beetje hoop! Als het deze ronde niet is, gaan we gewoon vrolijk door naar de volgende... Zolang dat bruin bloedverlies maar geen kwaad kan. Een menstruatie telt toch pas echt als je ook een dag rood bloedverlies hebt?