Even een kort vraagje... sinds gisteren heb ik een heel klein beetje rose kleurig vocht verloren... is dit: - Een voorbode van mijn ongesteldheid? - "bloedverlies bij eisprong"? - Innestelings bloeding? Ik zit nu op dag 23 van mn cyclus... ik temp en heb mn ovu testjes gedaan (waar ik nog steeds weinig van begrijp) maar goed... Beetje onzeker hier.. misschien zet het voor het zelfde geld morgen of overmorgen gewoon door in mijn periode... Maar dat zou wel betekenen dat mijn cyclus drastisch verkort is wat helemaaaal niet erg is (zie banner) Iemand die hier meer ervaring mee heeft of iets dergelijks?
Bij mij was het 3 jaar geleden een innesteling! Maar het kan ook gebeuren tijdens een eisprong dat er wat bloed meekomt. Ik hoop voor jou dat het eerste het geval is!
kan helaas twee dingen zijn, voorboden van zwangerschap ( wat ik wel hoop voor je ) of je ongi dus is nog even afwachten helaas xxx
Hallo Miekie84, Ik reageer op jouw topic, omdat ik zelf op dag 25 zit vandaag (11 DPO, over 4 dagen testen) en ook vanaf dag 23 enkele momenten heb gehad (tot nu toe iedere dag 1x bij het afvegen na toiletbezoek) dat ik wat heel licht zalmrose afscheiding heb. Voor de rest blijf ik 'droog'. Ook ik vraag me af wat er aan de hand is, want normaal gesproken heb ik enkele dagen voor mijn menstruatie begint echt al flinke spotting en daar versta ik dan steeds donkerder verkleurende bruin/rode afscheiding die overgaat in helderrood bloed Ik hoop snel duidelijkheid te krijgen..... Wat me in jouw berichtje verbaast is dat ik in je banner lees dat het nog heel lang duurt voor je kunt testen?! Wanneer was je eisprong dan? En hoe lang duurt je luteale fase normaliter? Dan is het misschien al ietsje duidelijker te verklaren wat je schrijft. (al ben ik eerlijk gezegd bang dat er geen duidelijke verklaring te geven is ) Ik had twee dagen na mijn eisprong overigens ook bij het afvegen een heel klein sliertje bloed in de verdere heldere afscheiding. Is dit wat jij bedoelt of bedoel je echt roze gekleurde slijmerige afscheiding?
Hey hey! Allereerst bedankt voor jullie antwoorden! @Chipske: Ik heb eigenlijk precies het zelfde zoals jij het beschrijft!! Over mijn LT-fase... geen idee want ik ben echt te onregelmatig ongi daarvoor om dat vast te stellen... Het is geen ongi... vandaag geen last meer van gehad tot nu toe dan.. dus we zullen zien... ik hoop natuurlijk dat t met een mogelijke zwangerschap te maken heeft, maar ik wil ook niet te veel hopen om een teleurstelling te voorkomen... maar alsnog iedereen bedankt alvast!!!