Hoi hoi, We zijn weer een stapje verder, want we zijn gisterenmiddag bij de huisarts geweest om eens te praten over het uitblijven van de zwangerschap. Hij nam er gelukkig rustig de tijd voor en aangezien ik steeds een regelmatige cyclus heb en d.m.v. de temp.curves kunnen we ook een eisprong waarnemen, blijft er dus vooralsnog zaadonderzoek over! Mijn mannetje moet dus zijn zaadjes in een potje krijgen Wel vertelde de huisarts dat we na een jaar nog steeds volop de kans hebben om spontaan zwanger te worden, maar dat wisten we eigenlijk al. Ik ben wel erg blij dat ze nu het zaad gaan onderzoeken, want stel dat ze niet zo geweldig zwemmen, dan beter nu erachter komen als over nog een jaar. Moest het even kwijt, liefs Daffie
wanneer moeten jullie zijn zwemmers inleveren. En hoe lang diirt het dan voordat jullie de uitslag hebben. Ik hoop dat zijn zwemmers wel goed zijn en dat je snel zwanger bent.
Je mag zelf weten wanneer de zwemmers ingeleverd worden, maar hij moet wel 3-5 dagen onthouding hebben. Gelukkig hebben we de vruchtbaarste periode van de cyclus weer gehad , dus wrs. gaan we ze vrijdag wegbrengen en volgens de huisarts heeft ie dan binnen 3 dagen de uitslag. Als ze uitslag goed is, gaan we verder kijken en als ze toch niet zo geweldig schijnen te zwemmen, moet het over een week of 6 nog een keer om te kijken of er verandering is opgetreden. Dus duimen dat de zwemmers goed zjin Daffie
Ik duim voor jullie hoor, wel fijn dat hij er de tijd voor nam. Hopelijk komt er iets positiefs uit. Liefs, Bibu !