Ik wil ook graag jong moeder worden. Denk dat er wel veel voordelen aan zitten, maar die zitten er ook aan wachten. Het is maar net waar je aan toe bent denk ik..
Ik ben 23 en ben bevallen van mij dochtertje toen ik 22 was. We zijn nu bezig voor een tweede kindje maar dat wil nog niet lukken krijg dinsdag een kijkoperatie en dan gaan we beginnen met IUI. succes voor iedereen die probeert zwanger te worden en gefeliciteerd voor diegenen die al zwanger zijn. groetjes marlon
Ikke ben 28 en manlief is 29 jaar en na onze prachtige trouwdag 19 september j.l. is de anticonceptie bij het grof vuil gezet zijn dus net 1,5 maand bezig onder het motto zien wel waar het schip strand, zeg maar. Ik ben dus niet heel jong moeder maar ook niet heel oud denk ik. Het verschilt idd van persoon tot persoon wanneer je er klaar voor bent en dan speelt leeftijd geen rol!
Hoi Ik ben 24 en mijn vriend is 29... ik wil het al heeel lang, maar mijn ventje nog niet.. Vorige maand zei hij goi je pil,maar weg... Dus als het aan mij lag was ik maybe nu al mama
grappig om te zien dat er zoveel verschil is in leeftijd maar ik vind ook dat iedereen voor zichzelf moet kunnen beslissen waneer je er klaar voor bent zelf vind ik carriere maken helemaal niet zo belangrijk, ik heb een leuke en goeie baan in de zorg, ben nu nog met een opleiding erbij bezig tot januari en vind het wel prima zo Ik werk om te leven en ik leef niet om te werken
ik ben nog veel jonger hier de jongste voglens mij ben 19 jaar en zwanger van de 2e was 17 toen ik zwanger raakte van alysia en net 18 toen ik beviel nu zal ik 20 zijn als ik meot bevallen veel succes met zwanger worden
Zo natassa, jij was er vroeg bij.. Was dat bewust? Wel knap dat je op die leeftijd al 2 kinderen hebt (1tje onderweg). Op die leeftijd moest ik er niet aan denken en was ik echt nog een kind..
de 1ste was geen bewuste keuze... maar wel onwijs welkom.. we hebben altijd jong kinderen gewilt maar de planning was eerst school enz enz... maar is allemaal perfect gekomen.. hebben een hele goede relatie, mooi huis alles dus helemaal trots en de 2e is wel zeker een bewuste keuze.. gekker nog ik ben dan wel 19 maar voel me toch een stuk ouder dan andere van mijn leeftijd die houden echt van uitgaan enz en ik geef daar niet veel om
Ik ben 27 en we zijn nu bezig voor ons 1e kindje. Mijn man was er niet eerder aan toe. Ik had graag voor mijn 25e ons eerste kindje gehad, maar je moet er echt met zijn 2en voor gaan. En nu is het zover, we hebben alles op orde, financieel en een mooi huis e.d. Dus hopen we snel op een wondertje.
Goed hoor, Natas. Wel heel verantwoordelijk van jullie dat jullie je zaken wel op orde hebben. Sweepy, jij bent toch ook nog lekker jong.. Hopelijk komt jullie wens snel uit. Kaatje, jullie hebben ook ene mooie leeftijd. Mijn man en ik zijn trouwens even oud. Idd opvallend dat de meeste hier wel een (groot) leeftijdsverschil hebben maar meestal wordt toch ook gezegd dat de man wat onvolwassener is maar dat geldt niet voor ons hahaha
Ik was 24 toen ons eerstje kindje werd geboren. Ik wilde ook altijd heel graag jong mama worden, maar ja je hebt het niet altijd in de hand. Gelukkig is mijn wens toch uitgekomen. Lieve man, mooi huis, eigen zaak, prachtige dochter, wat wil een mens nog meer. Heerlijk! Geniet er allemaal van!