ik ben nu 20 mijn vriend 27 hij wordt in februari 28 en ik in maart 21 en we hebben besloten (ook o.a omdat ik zoveel problemen had met de pil en 3 x in de maand ongesteld worden etc) om ervoor te gaan
Ja... dat was dus met de pil (heb trouwens al 3 verschillende soorten pil gehad bij de ene kreeg ik na 3 jaar ineens diarree net voor en tijdens menstruatie, met de andere werd ik het steeds later en met de laatste dus 2 - 3 x in de maand :S ) Nu heb ik dat niet meer... de arts heeft toen een kweek afgenomen om te kijken of ik iets on der de leden had maar dat was gelukkig niet... ze adviseerde toen om gewoon even zonder al die extra horomonen door het leven te gaan en geen pil etc te gebruiken vandaar dus nu ook onze keuze om ervoor te gaan (naast dat we er klaar voor zijn natuurlijk.... )
Jeetje,lijkt me moeilijk als je b.v niet voor een beebje gaat en toch bescherming moet gaan gebruiken Want ja een cd elke keer weer... Veel succes meid! Nu maar hopen dat je snel zwanger mag zijn!
ik ben 24 en mijn ventje is 29 heb altijd geroepen dat 'papa' voor zijn 30ste papa moet zijn haha.... al gaat dat niet meer lukken want hij wordt 1 aug en als ik nu al in ronde 1 zwanger ben ben ik de 8ste uitgerekend...dan maar hopen op een kortere zwangerschap
mijn vriend riep altijd ik wil vader worden voor mijn 28 ste dus ik zeg: nou jongen dat redt je niet meer nu zegt ie; ik wil vader worden voordat ik 29 ben....
26 is ook nog redelijk jong haha Nee hoor, een ieder is maar zo jong als ie zich voelt. Maar sowieso een stuk jonger dan wat je in de media hoort over vrouwen die moeder worden.
Ik ben 20 en bezig voor de eerste. Het is inderdaad maar hoe je je eronder voelt. En of je weet of je het aankan of niet. Als ik geen vaste vriend zou hebben enzo had ik wel even gewacht
Word over 2mnd 22 en ben pas net bezig voor een eerste kindje. Vriend is ook een stukkie ouder en we zijn al 6jr samen en ben er nu wel aan toe hihi
Ja idd vind ik ook wel maar hij wilde graag al voor zijn 28ste vader worden omdat hij zelf een oudere vader heeft *nu 66* en dat vond hij nooit leuk omdat zijn vader niet echt goed mee kon enz en zich overal te "oud" voor voelden... maar ik vind dat dat maar net is hoe je er zelf tegenover staat, tja als jij je oud gaat voelen geen wonder dat je dan niks meedoet maar als jij gewoon zoiets hebt van ach ik voel me gewoon nog jong genoeg dan kom je al heel anders over natuurlijk En ik ben dan wel pas 20 maar ik heb altijd geroepen jong moeder te willen worden
Ik ben nu 27 en we zijn 2 jaar bezig. Mijn man is wel al 36. Wat me ook opvalt is dat er veel mensen zijn waar het niet goed bij lukt en die in de medische molen terecht komen. Ik weet niet of dat komt omdat ik er zelf ook in zit. Maar het valt me echt heel erg op.
Ik had ook graag jong mama willen worden. Ik word begin volgend jaar 28 en we zijn al ruim 3,5 jaar verder
ik ben zelf 23 word bijna 24 en mijn man is 29 we zijn al 2 en half jaar getrouwd en zitten nu in de 3de ronden me man voelt zich er echt klaar voor hij wilt het zo graag hij smelt als hij kinderen ziet ik heb het ook ik ben benieuwd of ik deze ronde zwanger raak!
Ben zelf 24 en mijn man 45. Hebben sinds 4 maanden een zoontje (met 23 gestopt met de pil) en willen zo langzamerhand eens voor een tweede gaan
Wij zitten in ronde 2. Heb nu 3 dagen ovu testen gedaan, en telkens nog een licht streepje. Dus druk oefenen nog. Hopelijk blijft de uit deze maand. We kunnen het niet afwachten
Ik ben 26 en bezig voor de 3de, haha. Mijn oudste is 3 en mijn jongste net 2. Dan zou er dus bijna 3 jaar zitten tussen de jongste en de volgende. Althans, mijn jongste was 3 maanden te vroeg, dus dat is ook betrekkelijk.