ow en de tweede, als onze beeb een jaar of anderhalf is wil ik weer met mn pil stoppen... ietsjes eerder misschien, ik hoop dat ik dan voor z'n tweede verjaardag weer zwanger mag worden.
In mei 2007 ben ik gestopt met de pil, toen was ik net 24. Nu alweer 1,5 jaar verder, ben ik dus 25 en mijn man is nu 30. Mijn man heeft altijd geroepen dat ie vóór zijn 30e vader wilde worden, maar dat zal niet meer meevallen. Hopelijk is het ons snel gegund!
Ik ben 24, mijn man 30. Hij riep altijd dat hij voor zijn 30e papa wilde worden maar dat gaat niet meer lukken Ik was net een dag 23 toen ik trouwde en het liefst was ik meteen met de pil gestopt (vooral nu het zo lang duurt voordat ik weer ongi wordt) maar helaas konden we dat een jaar later pas doen. Wel heel romantisch op onze 1e trouwdag de pil weggegooid
Ik lees hier veel antwoorden zoals... Als je jong bent, een Relatie hebt en het verder goed voor elkaar hebt waarom niet... Maar ik denk dat als je jong bent en je geen relatie hebt er ook best voor zou kunnen gaan. Ligt natuurlijk verschillend per persoon. Maar ik ben nu 21 en heb eind juni een miskraam gehad. Mijn vriend was bij me weggegaan waardoor ik het alleen had moeten doen. Ik ben helemaal niet bezig met een nieuwe relatie. En als ik al een nieuwe relatie zou krijgen moet hij wel snel aan kinderen willen beginnen. Als ik klaar ben met mijn studie (dan ben ik 22) en heb nog geen leuke man, dan ga ik BAM moeder worden. Ik ga thuis werken als gastouder, dus is ideaal om lekker thuis bij je kindje te blijven. Mijn kinderwens is gewoon zo groot! Sommige vinden het misschien egoistiche, dat kan... Ieder zijn mening. Maar wilde het even vertellen, want is weer een hele andere situatie als ieder ander die gereageerd had. (ben nog dagelijks verdrietig van mijn miskraam en hoop dat de tijd snel gaat, dat ik eindelijk weer zwanger kan raken)
Wat erg kinderwens... Maar ik snap je wel en als je het alleen wil en kan waarom niet... Vindt dat niet ego.. als jij je kindje gewoon alles kan bieden waarom niet... Ik denk dat je het liever met ze tweeen wil doen en wie weet vind je wel iemand die dat ook snel wil... Succes ermee iig... Volgens mij zijn wij allemaal al oud... Als je ziet hoe het er in engeland aan toe gaat... ik zag pas iets op tv en was er een meisje van 12 die zwanger was... Dat vindt ik jong... Als je weet dat je relatie goed zit en je het allebei graag wil dan maakt het echt niet uit kwa leeftijd... Je moet je kindje alleen wel wat te bieden hebben vind ik...
Ik ben 20 wordt over een paar maanden al 21 en mijn vriend en ik zijn toe aan kinderen we willen altijd al jonge ouders worden en hebben er echt voor gekozen. Kijk hoelang het duurt voordat ik zwanger ben weet je niet maar we beginnen er in elk geval betijds mee.
Ik ben 20 en ben nu 15 weken zwanger van onze eerste die gepland is. Ben ook nog 20 als het kindje geboren is. Krijg vaak de vraag of het gepland is, maar dat snap ik ergens ook wel hoor. Mijn vriend is 28 en heeft altijd geroepen nooit kinderen te willen. Eigenlijk heb ik toen we een maandje samen waren gevraagd of we aan kindertjes zullen beginnen. En dat wou hij toen wel, en nu is hij al helemaal gek op het kindje. Tsja, erg vroeg he.. qua relatie enzo, maar het zit goed bij ons, alles op orde dus waarom niet? Ik ben wel een stuk nuchterder dan mijn vriend en dat is heel apart, aangezien ik degene was die kindertjes wou en hij eerst nooit.
ik ben 25 en mijn vriend is 27. ik studeer binnenkort af en mijn mede studiegenoten piekeren nog niet over kinderen! laatst zei een meisje letterlijk dat ze pas op haar 35ste eens aan zou gaan denken. toen ik zei dat ze dan nog maar voor de helft vruchtbaar zou zijn (gemiddeld genomen he!) haalde ze haar schouders op. ieder moet het zelf weten natuurlijk, ik kan echt niet wachten maar kan me ook voorstellen dat veel leeftijdsnoten nog willen stappen enzo.
Dat heb ik ook altijd gezegd als ik 30 ben ga ik denken over kinderen. het is anders gelopen en ik zou graag een tweede willen nog voor mijn 30e! een kind hebben is zoooooo leuk en ik zou er, als het ons gegund is, graag twee of drie krijgen...