Hey meiden. Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 2e kindje! Vorige maand gestopt en 4 april laatste menstruatie geweest. Nu kreeg ik eind vorige week wat lichte krampjes en steekjes en dit werd met het weekend erger, vooral zondag. Afgelopen maandag zou ik mijn eisprong kunnen hebben gehad met cyclus van 28 dagen. Zondag had ik ook bij de 'daad' steken links bij mijn lies en dacht ik ook dat mijn ei er aan zat ge komen. Alleen nu blijf ik (menstruatie)krampjes en steekjes houden. Wat zal dit kunnen zijn? We hebben sinds vorige week woensdag tot nu goed geoefend in de hoop dat het raak is. Toen we voor ons eerste kindje gingen had ik meteen een nette cyclus van 33/34 dagen en 2e keer raak. Wat denken jullie dat het kan zijn?
Het kan van alles zijn. Je hebt niet getemperatuurd? Want lichamelijke kwaaltjes zeggen helaas niets over wanneer een eisprong is of niet. Ik hoop natuurlijk voor je dat het dat wel was, maar uit ervaring weet ik dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.
Nee geen temp oid. En ik voelde toen ook wel redelijk mijn ei en had toen ook servixslijm net als nu. En inderdaad je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden Vandaar dat ik me af vroeg wat het kon zijn..maar kan denk ik niet meer dan afwachten helaas haha