Wie nog meer een samengesteld gezin en nog een kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamaDeluxe5, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

    MamaDeluxe5 Fanatiek lid

    26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden!

    Wie heeft er nog meer een samengesteld gezin en willen samen nog een kindje!?

    Mijn partner heeft 2 kids uit een eerdere relatie welke volledig bij ons wonen en ik heb 2 kinderen uit een eerdere relatie welke week op week af bij ons zijn.

    Nu willen wij toch nog erg graag een kindje samen.

    Wie zit er nog meer in dezelfde situatie?
     
  2. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Niet helemaal dezelfde situatie. Ik ben getrouwd met een man met 2 kinderen uit een vorige relatie. 16 en 13 zijn ze inmiddels. Ze wonen 50% van de tijd bij ons. En nu ben ik in verwachting van ons eerste kindje samen.
     
  3. MamaDeluxe5

    MamaDeluxe5 Fanatiek lid

    26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd Hilly1980!

    Bij jullie zijn ze inderdaad al wat ouder, hoe reageerde zij erop?
    Fijn weekend!
     
  4. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Zij vinden het allebei erg leuk. Omdat het bij ons nogal wat voeten in de aarde heeft gehad (3jr MMM) is het natuurlijk ook geen verrassing :D
    Ze zijn heel blij dat het nu gelukt is. Mijn stiefdochter (16) had wel het liefste een zusje gewild, een broertje heeft ze immers al. En mijn stiefzoon (13) vind een jongetje leuk en vind het bijvoorbeeld ook leuk om mee te gaan naar babywinkels om kinderwagens uit te proberen.

    En bij jullie?
     
  5. MamaDeluxe5

    MamaDeluxe5 Fanatiek lid

    26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ohw jeetje, sorry dat wist ik niet!
    Wel erg leuk dat ze zo meeleven en gezellig meegaan!

    Mijn kinderen krijgen bij hun vader ook een zusje in Januari. Mijn zoontje had liever een broertje gewild, daar hij al zoveel zusjes heeft ;)

    Mijn dochtertje vindt het zelf erg leuk!

    Hier weten ze dus nog van niks en denk dat ik het ze ook pas vertel als we 3 maanden zwanger zijn, of ik moet weer zo ziek zijn als bij mijn dochtertje, maar daar gaan we maar even niet van uit ;)
     

Deel Deze Pagina