Altijd een innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chibiRoron, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Ik heb een stomme vraag. Bij mijn eerste zw schap heb ik de innesteling duideelijk gevoeld. 5 minuten een gigantische kramp en ik verwachtte bloed wat ook kwam, was helderrood en klein beetje en werd later bruin, helaas is die zw mis gegaan toen. Nu zit ik te hopen op nog zo een wonder maar denk je niet altijd zo een bloeding hoeft te hebbe! Heb iemand hier ervaring mee?

2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoeft helemaal niet hoor. Ik heb het niet gehad en was echt zwanger.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Een innesteling voel je niet. De kramp die je voelde werd veroorzaakt door de zwangerschapshormonen die dan al (weinig maar toch) aanwezig zijn en je baarmoeder en darmen soms laten verkrampen. Innesteling zelf; eitje is te klein om te voelen maar rond je innesteling heb je wel wat van dat hormoon.

Maar 1 op de 6 vrouwen heeft een innestelingsbloeding en als je er ooit 1 had, hoef je dat de volgende keer niet te hebben. Het is maar net of er tijdens het innestelen een adertje in de wand knapt.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Nee hoor, gebeurd vaker niet dan wel! Ik had het bij beide zwangerschappen niet en toch twee prachtige zoontjes :)

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hier inmiddels mijn 4e zwangerschap, maar nog nooit een innestelingsbloeding gehad of krampen gevoeld op moment van innesteling ;)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    3 maal zwanger geweest en nooit innesteling gevoeld of bloed gehad..

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Alle 3 de keren geen bloed gehad en 1 op de 5 vrouwen krijgt maar een bloeding tijdens innesteling

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nephthys Als de innesteling nog niet is geweest, heb je niet in die mate zwangerschapshormonen dat ze je baarmoeder en/of darmen laten verkrampen.

ChibiRoron Een innesteling komt vaker niet dan wel voor. Hier bij beide zwangerschappen geen enkele drup rood, roze of bruin gezien.

9. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het eitje is pas gesprongen als de pijn weg is... De krampen geven aan dat hij aan het rijpen is en de ovulatie nabij is.

Dus zolang je de krampen hebt en ze nemen nog niet af hoeft hij niet gesprongen te zijn.

Groetjes

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Innesteling is was anders dan ovulatie siss ...
    Zij heeft het namelijk over innestellings bloeding.
    Tijdens mn eerste zwangerschap geen innestelling gevoeld en geen bloedverlies..
    Hier afgelopen keer wel bloed verlies gehad ieen week na eisprong en een week voor nod , helaas geen zwangerschap als gevolg

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik heb ook geen bloeding gehad.

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier geen bloeding gehad of iets gevoeld v/d innesteling

13. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

ja precies,eitje was gesprongen dag 14 en bloeding op dag 19 en bij echo klopte dat precies. Maar ik had gehoopt spontaanzwanger te zijn maar helaas weer ongesteld. :(

14. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha ja dat weet ik... Zie dat ik bericht bij verkeerde topic heb geplaast😉

Deel Deze Pagina