Overtijd, negatieve test, menstruatieklachten maar geen bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Goedemorgen, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik zou graag jullie advies willen.. Ik ben niet heel regelmatig ongesteld; cyclus varieert tussen de 27 en 34 dagen, gemiddeld 30-31 dagen. Eigenlijk willen we vanaf de komende cyclus ervoor gaan, maar in deze cyclus brak het condoom. Een zwangerschap zou dus niet gepland zijn, maar o zo welkom aangezien we de keuze al gemaakt hadden en komende ronde voor te gaan!
    Condoom brak op CD 16. Tevens hebben we op dag 29 en 30 nog onbeschermde seks gehad, maar daar verwacht ik natuurlijk niks van.
    Op CD 32 had ik een negatieve test in handen (Kruidvat 2v5 met ochtendurine).
    Nu heb ik op dag 31 32 en 33 menstruatiepijn gehad. Precies hetzelfde (rot-)gevoel in m'n onderbuik als wanneer ik ongesteld ben. Net zo erg ook. Verder geen druppel bloed te bekennen. Normaal heb ik vanaf drie dagen voor de menstruatie wat licht bloedverlies en breekt het op de vierde dag door. Nu niet dus.
    Momenteel op dag 34 menstruatiepijn weg. Misschien alleen nog wat lichte 'pijn' (dat is er al een te groot woord voor) in m'n liezen.

Wat denken jullie? De kans op een zwangerschap is erg klein toch, aangezien we maar 1x seks hebben gehad in de mogelijk vruchtbare dagen én de test op dag 32 negatief is? Een innesteling zou op dag 31-33 toch veel te laat zijn lijkt me? Zou ik ook een menstruatie zonder bloedverlies kunnen hebben? Of bestaat dat niet? :)
    Hoor graag jullie advies/meningen!

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Kan zijn dat je nu een langere cyclus hebt? kan best dat er nu een uitschieter tussen zit.
    Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ongesteld is en geen bloed verliest! Het verschilt wer p.p hoelang je ongesteld bent. Zo was ik met de pil 4-5 dagen ongi..En zonder pil maar 1 dag..Maar bloed komt er altijd wel..
    Ik zou het even afwachten, en anders kun je altijd volgende week nog een test doen! Succes!

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    De kans op zwangerschap is klein maar de kans is er wel!

Heb je na de negatieve test vandaag nog een test gedaan? MIsschien dat je ei namelijk net iets later was dan verwacht en je op dag 32 nog niet voldoende hcg had aangemaakt.

Ik zou een cb digital doen als ik jou was dan weet je het meteen zeker en ook geen twijfel over wel of geen streep.

Benieuwd hoe het afloopt!

4. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

@exciting; kan inderdaad goed dat ik nu een langere cyclus heb. Vind dan alleen die heel duidelijke onderbuikpijn zo raar, die nu weer weg is. Precies zoals ik me voel bij een menstruatie..

@ukkie1985; heb vandaag geen test meer gedaan. Denk dat ik er morgen vroeg weer een doe! Zal laten weten wat de uitslag is!

5. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben deze maand maar liefst 12 dagen over tijd gegaan, met zelfde klachtjes en evenveel hoop als jij :D echter gisteravond toch ongesteld geworden..helaas..

Maar alles kan nog, dus geef de moed niet op, morgen weer even testen!

6. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh balen Aurora5!! :( Hopelijk volgende ronde beter resultaat voor je!

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Bij mijn oudste dochter werd de test pas positief (tuurtestje) toen ik al 10 dagen overtijd was ;) (CD 40). Voelde me al 2 weken zwanger, maar hele rits aan negatieve testen, om gek van te worden.
    Later bij termijn echo een week terug gezet, waarschijnlijk dus eisprong een stuk later dan normaal geweest. Ik had overigens ook met de seks me gericht op eisprong op CD 16, dus waarschijnlijk 5-6 dagen voor de daadwerkelijke eisprong voor het laatst seks gehad :p, de zwemmers hebben dan dus ook goed (lang) overleefd ;).

Dus het kan! Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze ervaring al jaren deel op fora en eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand hetzelfde overkwam. Meeste vrouwen werden toch gewoon ongesteld...

Veel succes, hopelijk snel duidelijkheid!

8. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow dan hebben de zwemmers het inderdaad lang volgehouden! :D
    Bedankt voor je verhaal. Geeft me een beetje hoop. Ook al weet ik dat de kans klein is en moet ik ook niet zeuren want we waren eigenlijk nog niet eens 'officieel begonnen'.

9. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu op dag 35 test weer negatief. 'Menstruatieklachten' zijn verdwenen en nou steeds geen druppel bloed gezien. Ik denk dat mn lichaam me gewoon voor de gek houdt! Zal wel later ongesteld worden..

Deel Deze Pagina