Ik slik helemaal niks, omdat ik het gevoel heb dat het eerder tegenwerkt dan meewerkt... Zelfs geen foliumzuur. Ik probeer gewoon gezond te eten.
@Mickey: een licht streepje vandaag --> morgen meer kans op een positieve test...? maar dat kan je zelf ook wel bedenken.. wat enorm vervelend dat je lichaam zo 'afwijkt' van wat je gewend bent :S hoop dat je morgen je ei verwachten kan! de eerdere positieve verhalen over de etos pillen lijken nu ineens helemaal omgekeerd te zijn in dit topic.. vreemd, want ik dacht dat er juist veel positieve reacties zouden volgen...
het is misschien toch slim om in ieder geval foliumzuur te gaan slikken, dit wordt door de huisartsen ook aangeraden omdat dit de kans op bv een open ruggetje kan verminderen. Ik slik foliumzuur van het d.a.merk en dat is prima en kost maar een paar euro. die multi vitamines ga ik pas slikken als ik eenmaal zwanger ben.
Hier een enigzins positieve reactie. Ik slikte de pillen in 2008. Mijn eisprong kwam toen een dag vroeger. Ik was heel regelmatig. Altijd eisprong op dag 14 gehad. Op een gegeven moment gestopt met de pillen, had er geen zin meer in, konden niet zwanger worden zeiden ze in het ZH. Tijdje later cyclus in de war. Maand later het bij tempen en ovutesten gehouden. Die maand was ik wel zwanger van mijn zoontje dus. Nu heb ik wel weer de pillen, juist zodat mijn cyclus na de mk 'sneller op gang' komt.. Maar de ervaringen zijn zoo wisselend!
Weer een heeeel licht streepje bij de ovutest....dit schiet niet op, heb ik nog nooit gehad, zo laat!
Hoi Dames, Ik had een erge onregelmatige en lange cyclus na het stoppen met de pil 41-30-46-38-92-57-37. De laatste cyclus heb ik de etos zwanger worden geslikt, ik dacht baad het niet dan schaad het niet. Ik was erg blij met mn 37 dagen, de volgende cyclus had ik pas op dag 35 mn ei maar ik ben wel zwanger! Ik weet natuurlijk niet of het aan de pillen ligt maar ik ben er blij mee. Succes.
Bij mij reageerde me lichaam ook wel iets anders op mijn eisprong. Ik had bijvoorbeeld veel meer cervix slijm en minder puistjes. Ik was ook super onregelmatig en wou soms ook wel eens een cyclus overslaan.. en in de tweede ronde waarin ik zwanger ben geraakt had ik inneens een cyclus van 28, echt geen toeval hoor na 3 jaar helse cyclussen. Had ook echt niet verwacht zo snel zwanger te raken met die rare cyclussen van mij. Hoop dat het bij jou ook een beetje meehelpt!
Ik ga stoppen met die pillen. Heb ze deze ronde voor het eerst, zit nu op dag 22 en nog geen eisprong! Ovutesten word ik ook niet wijzer van: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45580-albums5997-picture31400.jpg Vandaag is het 2e streepje heeeeeel licht (geen foto van, dit zijn de testen t/m gisteravond) Heb het idee dat mijn cyclus langer wordt van die pillen, ga nu maar weer over op gewoon foliumzuur.
Sasjuh, ik heb gisteren hetzelfde besloten! Ben ook nu gewoon aan de foliumzuur, en had vanmiddag eindelijk een knalpositieve ovutest gelukkig! Er gebeurt dus wel wat! Hopelijk komt t bij jou ook snel goed, duimduim.
Gelukkig goede berichten hier en bedankt voor de reacties! Toch wat succesverhalen en waarschijnlijk ook goede beslissingen en een posi ovu test! @sasjuh: hopelijk vindt je snel je LH-piek; kan het niet zijn dat je hem gemist hebt? of heb je meerdere keren per dag getest? vervelend van je lange cyclus succes! @chai: jij merkte dus wel veranderingen onder toedoen van de pillen! dat stemt mij wel hoopvol, aangezien mijn temp nog steeds laag is en ik dus bang ben, ondanks posi test en 'symptomen', geen goede eisprong te hebben gehad! ik hoor dit soort verhalen graag van zwangeren
Mickey fijn dat je nu wel een posi ovutest hebt! Hoelang na het stoppen had je die? Kara nee heb hem niet gemist, temperatuur nl ook elke ochtend en daar is ook nog geen eisprong te zien.. Ik slik nu Vitaal zwanger van Kruidvat (met foliumzuur) en daarnaast nog tarwekiemoliecapsules, hoorde daar ook goede verhalen over.
Ovutestje van een half uurtje terug, zou mn ei dan toch in aantocht zijn?? Bekijk bijlage 126599 (onderste)
Jaaaa, Sasjuh, dat lijkt er meer op! Lekker aan t klussen gaan zou ik zeggen Had vandaag ook weer een positieve ovutest. Ik had zondagochtend de laatste Etos-pil geslikt, en maandagochtend begonnen met foliumzuur. En Kara, ei al gehad?
Ik heb zondagavond de laatste Etospil gehad. Super dat je ovutest ook positief was, druk aan de klus dus! Ik ga straks nog eens testen, hopelijk is ie dan helemaal donker