ik ben nu ruim 2 maanden gestopt met de pil en heb pas sinds 1 week een bolle buik maar ben niet aangekomen, test natuurlijk negatief. Meer mensen die dit kennen maar verders niet dikker zijn geworden en pas na 2 maanden te zijn gestopt met de pil? Ik hoor het graag gr natas
Ja hier...mijn hele "zwemband" is boller geworden sinds de pilstop...had ik bij de eerste ook en dat was na de zwangerschap (en wederom de start van de pil) ook weer weg!
Ik had ok een bol buikje, meestal kwam dat al sik ongesteld moest worden. Met de pil nergens last van maarzonder pil...vreselijk! Helaas werd ik steeds gewoon ongesteld.
Ja hier hetzelfde. sinds ik gestopt ben is mijn buik wat boller geworden maar ook wat zachter. en het rare is, is dat vooral dat ik eigenlijk twee bobbels heb. eentje net onder m'n navel en dan nog eentje daaronder. En ik ben verder gewoon slank maar mn buik is dus niet meer plat zoals met de pil. Stom hè
het is dus bij mij een harde bolle onderbuik En punt is ook dat ik sinds ik dus 2,5 mand geleden gestopt ben ook nog niet ongeseld ben geworden
hallo, Ik heb ook een buikje sinds dat ik gestop ben met de pil, en dat is nu bijna een jaar geleden. Soms is die super opgezet bleh voelt dan ook zo opgeblazen aan. groetjes slaapzak
Ook mijn buik is "dikker" geworden. Merk het aan mijn broeken, ineens komt er zo'n rand bovenuit en zit soms een broek iets te strak......Beetje jammer, maar ja, als je zwanger bent zul je nog dikker worden dus ik maak me er niet te druk om.....
Hier nog eentje! Ik vond al dat ik de laatste maanden zo´n bolle buik had, maar ik had dit nog niet gelinkt aan de pilstop eerlijk gezegd. Snap er ook niks van. Hij zit er ineens en ik kan m ook niet eens inhouden. Verder ben ik gewoon slank, dus begreep er al niks van.. nu weet ik waar het aan kan liggen...
bij mij is het ook zo sinds ik gestopt ben heb ik ook een bolle buik door wat dat is zou ik niet weten ikeet ook niet zoveel.....
Sjan, hoelang ben jij al gestopt met de pil dan? want bij mij kwam het pas 2 maandne nadat ik was gestopt.
ik ben zo rond eind augustus begin september gestopt. ik heb het vanaf het begin gehad. het is wel lastig want iedereen denkt dat ik zwanger ben daardoor