Hoi Dames, Ik en mijn man willen dolgraag een baby Nu ben ik 6dagen overtijd ik heb 2 zwangerschaptesten gedaan allebei negatief:x mijn geur is veel sterker geworden. Alleen heb ik het gevoel dat ik welke moment weer ongsteld kan worden als ik een drukke dag heb gehad heb ik in de avond onwijse krampjes in me buik. Wat moet ik doen???? Heb er totaal geen ervaring mee!
als je test negatief is ben je naar mijn mening (nog) niet zwanger. dus ofwel je hebt nog onvoldoende hcg aangemaakt (maar met 6 dagen overtijd zou dat meestal toch wel moeten) of je bent om een andere reden overtijd. hoe je je voelt zegt niets! veel vrouwen voelen elke maand iets zonder zwanger te zijn. ongi gevoel kan op een menstruatie én een zwangerschap duiden, dus daar heb je niets aan. ben je recent met de pil gestopt? veel stress? als ik ongi moest worden tijdens tentamens bijvoorbeeld, was ik ook altijd overtijd en werd ik het pas als alle toetsen gedaan waren. ik zou eens per 3 dagen blijven testen, en je kunt over een tijdje eventueel de ha bellen. mocht je net met de pil of andere anticonceptie zijn gestopt, kan het tot een jaar duren voor je weer ongesteld wordt. in dat geval kun je niets anders doen dan afwachten.
waarom ga je niet langs te huisarts?? Ik ken een iemand die 3 maanden lang testen deed, elke keer negatief, maar wel dus 3 maanden zwanger was! Dus het kan wel, gebeurd niet vaak. Het kan ook stress of iets anders zijn natuurlijk.. Ik zou gewoon de huisarts bellen!! Succes en hou je ons op de hoogte?
Hoelang ben je gestopt met de pil? Als dat nog maar net is zou ik er rekening mee houden dat je aan het ontpillen bent.
hey, zoals al meerdere zeggen/ vragen hoe lang ben je gestopt met de pil? het kan ontpillen zijn! ook kan je lichaam je goed voor de gek houden hoor!