zwanger worden &plasbuisverzakking

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karolientje, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal moet even mijn ei kwijt, Ik heb ms en probeer zwanger te worden, Nu heb ik ms en daarom heel veel klachten:( maar ik probeer zwanger te worden. Ik heb nu geen medicijnen voor de ms omdat ik zwanger wil worden dus moet nu ff pijnlijden totdat het lukt(Tijdens de zwangerschap heb je geen last van de ms volgens de artsen)daarna wel weer. Maar nu heb ik een verzakking erbij gekregen en heb niet eens een kindje. Ik baal ervan dat me lichaam me in de steek laat. Is er iemand die ook verzakking heeft gehad en zwanger wilde worden? Ik heb een verzakking door een gespannen bekkenbodem spier niet omdat die te slap is. En zou het slecht zijn om zwanger te worden met een verzakking?! Ik ben ook pas 25 jaar...dus snap niet dat ik nu al een verzakking heb.

2. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hoi Karolientje, Ik heb een blaasverzakking en de plasbuis is ook wat mee verzakt. Dit heb ik overgehouden aan mn eerste zwangerschap/bevalling. Dit was volgens de gyn geen probleem om weer zwanger te worden en te bevallen. Je kan alleen wat meer klachten ervan hebben dan anders. De tweede bevalling van mij is heel erg meegevallen en de verzakking is niet erger geworden. Ik was overigens in de eerste ronde zwanger met verzakking, dus het kan echt :) Vertrouw je het niet ga dan anders eens langs bij je HA of gyn die kan je er meer over vertellen.

3. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey puck,

wat fijn om te horen.. was al bang dat ik het kon vergeten... maar weet je of de boel nog meer kan verzakken ?? als je zwanger bent dan? ze zeiden pas dat ze kunnen opereren als je zwanger bent geweest.

liefss

Deel Deze Pagina