Hey meiden, Ik heb hier in 2009 t.em. 2011 heel regelmatig het forum bezocht en actief meegepraat... Omdat het ons maar niet lukte om zwanger te raken zijn we naar de gyn gegaan om onze vruchtbaarheid te laten testen. Uitslag van mannetjes zaad is zeer slecht (azoospermie) dus hadden we onmiddellijk geen kans meer op een zwangerschap van ons beiden dan, wel met donorzaad of adoptie... Dit is iets wat we niet echt wilden dus hebben we ons er maar bij neergelegd dat wij kinderloos zullen blijven. Nu heb ik steeds een vrij regelmatige cyclus 26-28 dagen, ik let ook niet meer op wanneer de eisprong is, en wanneer we zouden 'moeten klussen' dus we zijn niet meer bezig met zwanger worden... Tot gisterochtend, 3 dagen voor NOD, ik plots beetje roze had bij het afvegen... Dus ik zei tegen manlief dat ik mijn ongi had en dat 3 dagen te vroeg. Inlegkruisje ingedaan, maar voor de rest van de dag niks meer gezien. Vandaag ook niet. Heb vandaag ook ff getempt en temp was 36.8 wat voor mij hoog is, normaal had ik een temp van 36.5 op de dag van mijn ongi... Goed dus met andere woorden, ik weet niet wat er aan de hand is, zou er dan toch een mirakel kunnen gebeuren??? Sorry voor de lange tekst, maar ik wou het ff van me afschrijven
Dat zou nog eens een welkome en aangenaame verrassing zijn . Ik duim voor je op een wondertje! Wij zijn 2 weken geleden ook compleet verrast, in een rustpauze toch spontaan zwanger geworden. Totaal niet mee bezig geweest en toch zwanger.
Ja ik durf toch niet te veel te hopen en heb ook nog niks aan manlief verteld... Ik wacht vooral heel gespannen NOD af... Wauw wat leuk voor jullie dat je dan toch spontaan zwanger bent geworden... Een bevriend koppel van ons kon ook niet zwanger worden, hebben dan maar voor adoptie gekozen. Net toen alles voor de adoptie rond was en ze hun kindje hadden, waren ze zwanger.
Ik ken iemand die voor 95% niet meer zwanger kon worden. Ze is 45 jaar en heeft al tien jaar 'onveilige' sex. Toch is ze begin dit jaar bevallen van een meisje.
ik heb ook gemerkt dat mijn (.)(.) gegroeid zijn. Ik ben ruim 10kg afgevallen en ik had dus een cupmaat minder. Ik heb wel nog mijn oude bh's liggen en momenteel moet ik die aan, want mijn andere zijn te klein
@ yaraah wat houdt die diagnose in van je man zijn zaad wij hebben namelijk ook zaadonderzoek gehad en ben eigenlijk nieuwsgierig wat het betekend zou je me wat kunnen vertellen
Bij ons waren er bijna geen zaadcellen aangetroffen in het staal dus dat is azoospermie wat ook wil zeggen dat ik dus niet zwanger kan raken van mijn man, zelfs niet via IVF. Het kan ook dat er wel degelijk genoeg zaadcellen zijn, maar dat die niet beweeglijk genoeg zijn of een slechte vorm hebben, dan kan je wel zwanger worden, maar t kan iets langer duren.