Zwanger worden in Brabant.

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kapitein, Sep 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kapitein

Kapitein Actief lid

Aug 26, 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Hallo

Zijn er dames uit Brabant die zwanger proberen te worden of die ook willen beginnen en die zin hebben om met mij mee te kletsen.

Ik ben 23 en vl 29. Mijn spiraal gaat er as woensdag uit en dan gaan we beginnen.
    Ik heb Pcos en daardoor onregelmatige cyclus en waarschijnlijk bijna geen eisprong. We willen een jaar proberen om zonder hulp zwanger te worden.
    Omdat ik de natuur eerst zijn gang wil laten gaan. En nog geen zin heb in de mmm.

Het lijkt mij leuk om met meiden uit de 'buurt' te kletsen.

Ik vind het allemaal heel spannend en ik vind het nu al magisch dat we straks voor het 'eggie' gaan.

Liefs.

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Hoi

Wat spannend voor je!
    Hopelijk is het snel raak en hoef je het hele mmm traject niet mee te maken.
    Maar is het niet beter om dmv Clomid of iets dergelijks je cyclus en eisprong op orde te hebben ?

Ik kom ook uit Brabant. Eindhoven de gekste :)

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hoi

Hier ook een Brabantse. We zijn inmiddels al 1,5 jaar bezig.

Hopelijk ben jij snel zwanger :) en hoef je niet de mmm in

Succes!

4. Kapitein

Kapitein Actief lid

Aug 26, 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @ ster. Wat ik heb gelezen is clomid indd de beste eerste stap.
    Maar ik wil graag mijn lichaam even de kans geven te herstellen na 4 jaar spiraaltgebruik. Daarna wil ik pas aan de hormonen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het vanzelf gaat gebeuren. Ik ben een beetje een romanticus.
    Maar als ik jou onderschrift lees zijn jullie afhankelijk van de mmm. Wat moet dat spannend zijn voor jullie.

@chantall jeejtje al 1,5 jaar bezig en 2 miskramen. Dat is niet niks. Zijn jullie nog wel aan het proberen om natuurlijk zwanger te worden of inmiddels dmv mmm?

Ikzelf kom uit Breda. En hoop dat als iemand mij herkent, die dat lekker voor zichzelf houd haha.

5. Kapitein

Kapitein Actief lid

Aug 26, 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Het is nog rustig hier. Het lijkt me zo leuk om met mensen uit de buurt te kletsen.

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    hey kapitein

toen ik stopte met de pil hebben we het eerst normaal geprobeerd. maar omdat het maar niet lukte zijn we naar de dokter gegaan die ons naar het ziekenhuis stuurde.
    uit de eerst paar onderzoeken kwam niks naar voren. totdat ik een hsg behandeling kreeg en mijn eileider dicht bleek te zitten.
    daarna is het mmm traject pas echt voor mij begonnen. En zijn ze dmv een kijkoperatie achter gekomen dat ik endometriose heb

ik heb dit nooit geweten en dit kwam als een shock voor me

nu blijk ik geen kans te hebben op natuurlijke zwangerschap.
    ik moet ook eerst geopereerd worden om ivf te kunnen laten slagen.

ik snap dat je het eerst op de natuurlijke weg wilt proberen.
    zou ik denk ik ook eerst willen proberen als ik jou was.

chantalcindy
    nog bedankt voor je pendel.
    eind december begin ik met ivf en omdat ik al een de lucrin zit hoef ik niet eerst aan de pil en mag ik korter decapeptyl spuiten waardoor dit 1 maand duurt.
    jou voorspelling zou kunnen kloppen als de 1e ivf poging raak is :)

wat erg van je miskramen zeg.
    lijkt me verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken

7. Kapitein

Kapitein Actief lid

Aug 26, 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @ster wat moet dat een teleurstelling zijn geweest toen ie dat t horen kregen. Kunnen jullie daar samen wel goed over praten?

Share This Page