Test..Radelooooos!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heey allemaal ik weet het ff niet meer.
    Ik heb maandag en dinsdag getest nou zie je een heel licht streepje als ik de testen in het licht hou, dinsdag is iets duidelijker dan maandag.
    Nu heb ik vandaag weer een testje gedaan en daar zie je een streep duidelijker dan dinsdag maar moet hem wel in het licht houden om hem goed te kunnen zien..
    Nu heb ik ook nog een iets breedere dipstick gedaan en daar zie ik ook een streepje alleen moet ik hem ook in het licht houden om hem goed te kunnen zien.. nu is mijn vraag zouden dit indroogstreepjes kunnen zijn bij de dipstick van sensitest? Of ben ik gewoon zwanger! :D
    Ik ben onregelmatig ongi weet niet wanneer mijn nod is mijn ei springt wanneer die wil haha

Liefs

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    hey maak anders eens een foto van al die testen en dan in het negatief zetten?

of die test slopen en dan foto maken...
    ben wel benieuwd hoe ze eruit zien..

3. Niet meer actief

kabeltje van de tel kwijt ;)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ja indoorgstreepje...dat ligt eraan wanneer je de streepjes zag verschijnen..als dat binnen een paar minuten was kan het geen indroogstreepje zijn...en dat ze toch elke keer weer wat donkerder zijn is (als je zwanger bent) logisch omdat je hormoon verdubbelt per dag....en tja het gezegde hier is in dat geval ...."een streep is een streep" :D

5. Niet meer actief

ja hij word wel steeds donkerder met de dag zeg maar maarja toch twijfel ik hahaha wat een vervelende situatie

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    over 3 dagen nog een keer testen.....!
    Is lang wachten maar dan weet je het wel zeker!

7. Niet meer actief

3 dagen is heeeeeeeeeeeeeeel lang haha

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je moet het streepje zo zien en niet als je hem in het licht houd ,dan is het denk een indroogstreep.
    anders een clearblue digitest kopen,is wel iets duurder maar daar komt in te staan zwanger of niet zwanger

9. Niet meer actief

Ja maar zegt het dan ook helemaal niks dat die steeds donkerder word?
    En cb digitaal hebt meer hormoon nodig heb ik gehoord dus die zegt nu sowieso niet zwanger denk ik.

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Je mag de test na een minuut of tien niet meer als waarheidsgetrouw interpreteren. Binnen de tijd die de gebruiksaanwijzing aangeeft moet je de test aflezen want daarna is het resultaat ongeldig. Als je dus te lang wacht, kan er wel een streep staan, maar die telt niet. Toch een paar dagen wachten, meid...

11. Niet meer actief

okeee bahh wat een ellende hahaha

12. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    ales je de test idd in het licht moet houden zijn het indroog streepjes en ben je niet zwanger, heb er zelf helaas ook ervaring mee, maar als ej het streepje zo met het blote oog kan zien ben je wel zwanger...

13. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Waneer ga je weer testen?!?!?

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb de dipstick van sensitest gedaan en die was heeeel duidelijk bij 4-5 weken maar idd het streepje werd wel elke dag donkerder.

15. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Owww, er zit niks anders op dan ff te wachten en over een paar dagen opnieuw te testen denk ik. Want zo weet je nog niks.... pfff....

16. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Heel veel succes LL... Hoop echt voor je dat je zwanger bent...

17. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Of eentje halen van clear blue...een digitale dan zie je op t schermpje zwanger of niet zwanger.

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    weet je het al?

19. Niet meer actief

Hey ik test niet meer ik moet woensdag na de gyn dus als er wat zit dan ziet de gyn het ook wel toch.

Dank julliee voor jullie reacties!

Liefs

20. Niet meer actief

Thanks meid!

Deel Deze Pagina