Ik zoek iemand die hetzelfde heeft meegemaakt als mij en misschien weet wat dit is.. 29 oktober was mijn laatste 1e dag van de menstruatie. Op vrijdag 17 november heb ik een positieve ovulatietest gehad en 2 dagen daarna vruchtbaar slijm.. Afgelopen weekend zou ik mijn menstruatie verwachten maar die bleef uit. Ik heb wel menstruatiepijn gehad! Ik loop nou al een paar weken met vage onderbuikpijn. Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en die heeft mij onderzocht. Niks raars te voelen. En een zwangerschapstest was negatief. (Ik ben trouwens al vanaf 1 mei van de pil af) Nu heb ik al 4 dagen echt hele dikke afscheiding aan het eind van de middag.. je kan er geen draad van maken maar het is dik en plakkerig.. Ik dacht dat ik ovuleerde maar dat is het ook niet. Wat is er met mij aan de hand??
Mmm niet helemaal hetzelfde want ik gebruikte geen testen maar.. In mei 2014 heb ik menstruatie gehad, in juni negatieve test en toen in juli wel positieve test. Ik had toen gewoon n later ei. Zou bij jou ook kunnen, want een positieve ovutest zegt niet perse dat je n eisprong hebt.
Een positieve ovulatietest is helaas geen garantie dat de eisprong ook daadwerkelijk plaatsvindt. Het kan best eens voorkomen dat je een menstruatie overslaat of dat je eisprong toch later is geweest en je NOD dus ook verschuift. Bij mij wordt mijn afscheiding ook altijd dikker als ik tegen mijn menstruatie aan zit. Hopelijk breekt het snel door, dan kun je weer verder.
Hoe zag je positieve ovulatietest eruit eigenlijk? Had je een smiley of twee streepjes? Waren de streepjes minstens even donker? Heb je een foto daarvan? Vruchtbaar slijm kan al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong op treden; het wijst niet op de eisprong zelf.
Ik heb exact hetzelfde verhaal als jou. Op 17 en 18 november een positieve ovulatietest. En ben nog steeds niet ongesteld en de testwn blijven negatief. Enige verschil is dat ik mijn vorige ronde (bloeding begon 23 oktober) een vroege miskraam had met 5+1. Heb jij vaker zulke lange cyclussen? @Be Happy denk jij dat ik door de miskraam nu geen eisprong heb gehad? Mijn ovulatietesten zagen er zo uit. Laatste test is van cyclusdag 22. 18 nov.
Dit was hem. Hij was hier al opgedroogd hoor. Niet duidelijk te zien.. @Mj89 mijn cyclussen waren 30-27-27-30-32-34- en nu?? Cd 42.. Jou ovu test knalde wel.. maar ja.. we zullen niet weten of die is gesprongen.. Afwachten maar.. Ik snap er niks van.. Vind alleen mijn dikke slijm zo vreemd. Heb het nog nooit zo gehad blehh hihi. Begin nu ziek te worden.. verkouden zere keel etc.. Gelukkig ben ik geen man..
Ik vind deze ovulatietest echt niet positief. Heb je daarna nog doorgetest? Grote kans dat je eisprong veel later heeft plaatsgevonden. Vruchtbaar slijm kan je al ver voor je daadwerkelijke eisprong verliezen.
Eens met @Chocoladetaart. Dit is nog geen positieve test. Dus kan best dat je ovulatie later is geweest. Heb je daarna het ook nog gezellig gemaakt? Dan is de kans dat je zwanger bent er gelukkig nog wel, alleen dan test je misschien te vroeg.
Eens met mijn voorgangsters. Dit is geen positieve ovulatietest. Hoogstwaarschijnlijk is je eisprong dus later geweest (of moet nog komen?) en ben je nog niet over tijd.
Er staat in de gebruiksaanwijzing dat het lijntje aan de linkerkant donkerder wordt en dan opdroogt.. na deze test hebben we het 2x gezellig gemaakt.. Dus tja. Afwachten maar
Dit is geen positieve ovulatietest. Misschien handig om te weten voor een eventuele volgende cyclus. Het streepje moet net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn
Staat dat in de bijsluiter? Na afleestijd kan er wel een donkere pennestreep komen maar binnen de tijd is hij altijd zo breed als de controlestreep.