hallo allemaal mijn dochter is 10 maanden en ze krijgt nog 5 a 6 keer borstvoeding (ze is een flesweigeraar) ik ben nog niet ongsteld geworden , maar we klussen gewoon. wie weet... zijn er nog meer bezig om zwanger te worden terwijl ze nog voeden, od zwanger zijn en door voeden? en hoe voel je je? is het te doen en werd je dan eerst ongesteld? ben benieuwd naar de ervaringen van anderen en dan hoop ik binnenkort zelf ook mijn ervaringen te delen
hoi lalalamanon, heel herkenbaar, wij zijn ook gaan klussen zonder dat ik al ongi was. Ben uiteindelijk zwanger geraakt toen ik nog 4-5 bv op een dag gaf en de oudste bijna 1 was. WE hebben hier ook een topic van meiden die zwanger willen/wilden worden tijdens de bv. De meeste zijn inmiddels zwanger of bevallen, maar je kunt altijd mee kletsen of lezen hoe t bij ons is gegaan. suc6 met zwanger worden...
kan je een linkje plaatsen van dat topic, ik heb er naar gezocht, maar misschien over heen gekeken ofzo.
Dit is 'm http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/171109-zwanger-willen-worden-borstvoeding-geven-371.html