Schreef ik vannacht nog dit onder mijn topic Helder bloed: Daar gaan we weer ... net vanuit mijn bed voor de 4de keer naar de WC en ja hoor HOPLA weer bloedverlies (mee dan de keer hiervoor) dit keer zat er wel een inie minie beetje slijm bij maar goed veel bloed dus weinig slijm. Nu ga ik maar even afwachten op de volgende toilet bezoek! Heb nu wel last van flinke "ongesteldheids krampen" en borrelen van mijn buik (misschien wil mijn buik iets vertellen maar ik versta het niet ) de krampen hebben een duidelijke piek (auw) en nemen weer af maar er zit zeker een paar minuten tussen..... Dus CONCLUSIE: weet niet wat ik nu kan gaan verwachten (oh auwa daar is er weer één) .. . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Pfffff zo! Misschien dadelijk mannetje maar even wakker maken, ben zo bang om dat arme schaap voor niets wakker te maken! Blijkt het gewoon begonnen te zijn!!!! Ik heb toch de vk maar gebeld beter één keer te veel dan te weinig dacht ik (vind bloed verlies ook gewoon eng) De vk zei dat hij even langs zou komen om te kijken, ik had hem verteld dat ik wederom bloed verlies had (en nauwelijks tot geen slijm) en dat ik om de 10 minuten ongeveer weeën had (fijn soms buik en rug weeën tegelijkertijd ) Hij heeft mijn maandverbandje bekeken, ook de gene die ik al weg had gegooid iehhhh hihi wat een beroep en toen heeft hij een inwendig onderzoek gedaan. Hij kon zijn ogen niet geloven ik had al 3/4 CM ontsluiting en een verstreken baarmoedermond! (hij had het niet verwacht als hij naar mij keek dat het al begonnen zou zijn) Dus ja nu is het afwachten tot ik regelmatige weeën heb en meer ontsluiting. Zou dus zomaar kunnen dat mijn mannetje vandaag de 6de word geboren! ! ! ! ! !
Ohhh Zomaar, wat spannend! Heeeeeeeel veel succes vandaag, ik weet bijna wel zeker dat je snel je kleintje in je armen sluit! Ik wil ook!
Wow,wat spannend! Heel veel succes en sterkte (ook al lees je dit niet meer waarschijnlijk!) Groetjes,Alida
Wel hoor ben gewoon aan het lezen tussen de weeën door hihihi forum verslaafd hé! Nee ben mezelf aan het bezig houden (ander alternatief is poetsen) zit ik liever zo nu en dan ff achter de laptop
Fijn dat het begonnen is! Ben wel nieuwsgierig naar je kleintje! Veel succes vandaag! Groetjes, Mayke
Heel veel sterkte en succes vandaag zomaar!. Ik hoop dat je je kleine kereltje snel in je armen mag sluiten Liefs Monique
Ben nog niet de weeën aan het timen, probeer nog zo veel mogelijk "bezig te zijn" net even gestreken (toch wel raar allemaal zo met die weeën hihi) Dadelijk gaat mannetje op pad om de beschuit met muisjes te halen (dus beebje kom op dan zijn we er echt helemaal klaar voor) (en met de weeën daar ben je al snel klaar mee ) om 7 uur onder de douche schrok ik me een hoedje (voelde echt dat er iets naar buiten wou komen ) Bleek het mijn slijmprop te zijn jeetje dat ding is ook niet klein zeg (jakkes) Vroeg me altijd af of ik het niet over het hoofd zou zien misschien.... nou weet nu dat dat bij mij niet kon hahaha.