He allemaal, Zijn er hier nog meer dames die zwanger willen worden of zijn geweest en fraxiparine spuiten vanwege SVL? Liefs, Wendy
Ik heb gister een lichte posi test gehad dus zal vemroedelijk komende week beginnen met spuiten. Hier geen fv Leiden, maar een soortgelijke aandoening waarvan de artsen de naam nog niet weten Ze gooien het op de hoop 'onbekende stollingsproblematiek' Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook gespoten, bij de eerste niet. Wat wil je weten? Hoe het spuiten in z'n werk gaat bv?
Hoi vlinder, nee het spuiten heb ik inmiddels onder de knie Ik spuit nu sinds 2 weken in mijn bovenbenen en dat volet 100x beter dan in mijn buik. Ik wil eigenlijk gewoon gedurende de zwanger worden periode en zwangerschap in contact staan met meiden die ook fraxi spuiten en ervaringen delen Ik lees veel positieve berichten over zwangerschappen en fraxi
Ah zo, het is idd wel fijn om met meiden te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten Jij prikt jezelf begrijp ik? Ik moest dat ook doen van de verpleegkundige, maar dat ging na een paar keer mis met een hoop bloed jakkes, toen durfde ik niet meer! Sindsdien prikt mijn man me. Vanavond de eerste prik gezet en vond het zoooo eng! Ging er een beetje van hyperventileren Maar het is me 1000% meegevallen en ik vind mijn been idd ook veel fijner dan mijn buik. Zeker wanneer je hoogzwanger bent, het idee dat je zo dicht bij je kindje prikt... Verder hoop ik dat ik er geen blauwe en harde plekken van krijg. Soms dan kreeg ik die en das wel vervelend. Heb jij die al gehad? Oh en succes met zwanger worden, spannend! Ik zie dat jij ook al een en ander hebt meegemaakt met je kindje?