4 dagen overtijd.. Wie nog meer..?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door siena, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Hoi dames, ik wil graag mijn verhaal met jullie delen... En hoop dat er andere dames zijn die in het zelfde schuitje zitten/zaten mee willen praten en/of hun ervaringen willen delen.

Ik ben een enige tijd niet op dit forum geweest... bewust... ik wou me er niet veel mee bezig houden.. tot nu toe..

Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd (zie mijn banner).. althans als ik van mn laatste cyclus uitga.

Mijn symptomen sinds vorige week maandag:
    - Met vlagen misselijk
    - Buikkrampen / buikpijn
    - Drukkend gevoel links/rechts onder (vlakbij mn lies zeg maar)
    - Emotioneel (huilen om niks, zelfs bij de serie Friends!!?)
    - Veel hoofdpijn
    - Rugpijn
    - Tintje donkerder tepelhof
    - Af en toe spontaan MOE!

Sinds het stoppen met de pil (febr2011) heb ik elke maand last van gevoelige tepels, dit betekende voor mij dat ik over 2 weken ongesteld ga worden.. Dit heb ik in afgelopen cyclus niet gehad.. Betekend dit dat ik niet ongesteld ga worden!?

Ik heb al wat zwangerschapstesten gedaan (kruidvat 2v5) uiteraad negatief... :(

Ik wordt er zo onzeker van.. Want ik voel me nu anders dan al die andere cyclussen hiervoor. Ik kan jullie niet vragen of ik zwanger ben ja of nee.. Ik weet dat ik geduld moet hebben, en het moet afwachten. Maar wat zouden jullie doen?? Zijn er meiden die in het zelfde schuitje zitten, en hun verhaal willen delen?

Bedankt voor de reacties alvast ;)

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    24 keer bekeken... helmaal niemand die dit herkent??? :(

3. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi Hoi!

zie dat je niet veel reactie's krijgt!
    helaas kan ik je niet helpen ik ben nog niet zwanger (geweest):(
    hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.. hormonen en vrouwen;)

succes ermee!!

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi,

Ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben 3 dgn overtijd. Inmiddels al 11 maanden bezig, dus ik weet wel hoe het voelt als mijn ongi eraan komt ;)

Ik heb gister getest en toen kreeg ik een heeeeel licht streepje op de kv 2v5 test, maar was pas na de afleestijd, dus telt eigenlijk niet.
    Vanmorgen weer getest, maar die bleef wit!
    Ik heb een behoorlijk regelmatige cyclus, dus ik wordt een beetje gek van de spanning.

Maar ja, het enige wat we beide kunnen doen is afwachten en als we over 2 dagen nog niet ongesteld zijn, opnieuw testen....

Hoop dat de testjes ons nu voor de gek houden en we toch nog 2 streepjes zien!

Succes!

5. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!!

@ Lex.. Ooohh we zitten inderdaad in het zelfde schuitje.. Vreselijk vind ik het.. Zo onzeker wordt je ervan he..
    Heb jij nog last van kwaaltjes?
    Ik ga vrijdag ook weer testen, en ik hoop dat wij een mooie knaltest hebben! Laat je t ff weten!?
    Ik ga duimennnn!! Succes :D

6. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi,

Ik heb alleen wat vollere borsten, verder nergens last van.
    Ik ga er vanuit dat ik ongesteld wordt, maar stiekem blijf je dan toch heel erg hopen!

Hou je op de hoogte!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb ook altijd een hele regelmatige cyclus, maar was op een gegeven moment ook flink wat dagen overtijd. Allemaal negatieve testen en uiteindelijk toch ongi geworden. Je lijf kan je nou eenmaal flink voor de gek houden. Maar het kan ook zo zijn dat je langzaam hcg aanmaakt voor een positieve test. Test anders over een paar dagen nog eens. Succes!

8. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Toen ik net met de pil stopte was ik eerst 4 maanden best regelmatig. Toen mijn menstruatie de volgende maand dus uitbleef heb ik 3 testen gedaan (allemaal negatief) voordat ik naar de huisarts ging. Was toen 6 weken na mijn laatste menstruatie en de huisarts zei dat ze daar niks aan deed voor 7 weken. Had wel allerlei signalen zoals moe, vaak plassen, misselijk... Puntje bij paaltje werd ik vlak voor de 7 weken ongesteld.

Ik denk dat mijn lichaam bij die lange cyclus pas begon met ontpillen, veel van de signalen van zwangerschap komen hier ook bij voor (als ik het zo lees hier op het forum). Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar aangezien je nog niet lang van de pil af bent moet je er ook rekening mee houden dat het daar nog aan kan liggen.

Kernesia.

9. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga er natuurlijk vanuit dat ik ongesteld ga worden, des te minder ik teleurgesteld word. Maar stiekem hoop je het toch, want ik wordt er telkens aan herinnerd, dan voel ik me ineens niet goed.. en dan denk je toch, zou het..??
    Want ik voel me anders dan de rondes hiervoor, ben vooral met vlagen zoals nu kotsmisselijk. Ik heb me er afgelopen tijd bewust niet mee bezig gehouden, tot en met nu..

Ik had net voor de grap een ovulatietest gedaan (had ik nog liggen), deze was knal positief.. Dus snap er niks meer van.. :S

Morgen ochtend ga ik met ochtend urine een zw test doen.. Mocht deze negatief zijn, dan ga ik er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden, en dat mn lichaam me voor de gek houdt.
    Spannend spannend..

@ Lex.. Spannend!! Ik ga duimen voor je! Hou me op de hoogte! Succes :D

10. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal hoor Siena! Heb je vanochtend nog een test gedaan?

11. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Was je vroeger aan de pil? Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal als Kernesia: eerst een klein half jaar na het stoppen met de pil heel regelmatig, daarna zeer lange cycli. Niet leuk!

Het moet erg zenuwslopend zijn om geen duidelijkheid te krijgen. Kan je geen bloedtest aan HA vragen?

12. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Hoi napatalama, ja ik heb zowel thuis als bij de huisarts een urine test gedaan.. Maar helaas waar ik al bang voor was; Negatief!
    Maar nog geen ongi te bekennen, dus er is toch nog een klein beetje hoop. Ik ga nu een week niet testen, mocht ik volgend weekend nog niet ongi zijn, dan gooi ik er weer een test doorheen...

13. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Karnijn, Ik ben 17 febr gestopt met de pil.. Ik weet dat het misschien allemaal ook met het ontpillen te maken kan hebben.. Of een langere cyclus dan normaal.. Maar toch blijf je onzeker, door al die sympthomen en omdat je weet dat het toch kan.. Ik laat het nu even een weekje rusten.. want de teleurstelling wordt steeds groter :( .. Ik heb nu zoiets van, ik zie het wel, want ik begin er steeds minder in te geloven. Mocht ik vanaf volgende week nog niet ongi zijn, dan ga ik uiteraad een bloedtest aanvragen.

14. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi,

Bij kan het niet van ontpillen zijn, want ik slik al 2 jaar geen pil meer...
    Maar ja, je lijf is geen computer. Dus ook al ben ik nu 4 dagen overtijd, kan ik natuurlijk een keer een uitschieter hebben.

Maar goed, zolang er geen ongi is, blijf ik stiekem hopen en denk ik dat ik toch wel goed baal als ik ongi wordt, ook al had ik een negatieve test vanochtend.

Je hoort namelijk wel eens verhalen van meiden die echt pas een week (of langer) na NOD positief testen.

Ik vind dat ik na alle ellende ook wel eens aan de goede kant van de negatieve statistieken mag zitten :)

x

15. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hi,

Ik zit al wat langer op de site, alleen had ik geen internet dus ben een tijdje weggeweest.

Mijn cyclus is onregelmatig, tussen de 25 en 30 dagen. Vandaag zit ik op dag 30 en nog niets in zicht. Afgelopen dinsdag getest en deze was wit. Dus ik ben ook aan het wachten. Ik wil overmorgen testen, maar heb het vandaag al lastig :)

Weinig symptomen, behalve een beetje misselijk af en toe. En ik kan ook een paar dagen niet slapen. Maar of dat iets is.

Ach misschien verbeeld ik het me allemaal....Wachten in de enige remedie

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

En heb je nog een test gedaan vanmorgen,Sienna?
    Jou verhaal komt me heel bekend voor.Ik ben ook 4 dagen overtijd.Vanmorgen test gedaan,maar die was negatief.
    Zenuwslopend dit!

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt,ook voor jou!:)

Groetjes,Marijke

17. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    @ Lex: Gelijk heb je hoor, niet de moed opgeven, want geen bloed is nog moed ;).. Ik hoop voor je dat je straks wordt beloond met een mooie knaltest..

@Alex1982: Spannend hoor!! Laat je ff weten als je hebt getest?? Succes :D

@ Hoop42: Nee heb niet meer getest.. Ik ben vandaag 1 week overtijd pff.. Ik snap er niks meer van.. Ik ga nu pas over 1 week weer testen denk ik, want telkens negatieve testen daar wordt je niet echt vrolijk van.. Maarrrr.. Nog geen bloed te bekennen hier, dus er is nog hoop ;)... Heb je inmiddels al getest?

18. Essiej82

Essiej82 Lid

20 jul 2011
    64
    16
    8
    Vrouw
    Ook ik ben vandaag een week overtijd en nog niks te bekennen, ook geen gevoel zoals ik normaal heb als ik ongesteld moet worden.

Ik ga morgenochtend weer testen en als die wederom negatief is, ga ik maandag even langs bij de huisarts.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Spannend allemaal he...ik ga zometeen nog een test kopen...ik ben nog steeds niet ongesteld..heb wel een gespannen gevoel in mijn buik,maar voelt niet zoals ongesteld worden...ik ken dit niet van eerdere zwangerschappen..heel vreemd allemaal..Als ik volgende week nog niks weet,ga ik naar mijn gyneacoloog.

20. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    @Essie82 & @ Hoop42..
    Nou ik ben inmiddels al 9 dagen overtijd.. en nog geen ongi hier te bekennen.. Weet het gewoon niet meer.. De ene moment denk ik van ja het is raak.. En het andere moment denk ik nee het is niks, heb gewoon een laat ei..Komt dit jullie ook bekend voor?
    Ik heb ook nog steeds geen gevoel dat ik ongi ga worden.. Wel heb ik af en toe een soort gespannen buik.. Drukkend gevoel links/rechts onder.. En af en toe een krampje..
    Ik kan denk niet meer doen dan afwachten, want aan mn huisarts heb ik ook niks.
    Kan je ook rechtsstreek een afspraak maken bij de gynaecoloog? Want als ik komende week nog niet ongi ben, zou ik dit wel graag willen doen.

Hebben jullie inmiddels al getest?? Hou me op de hoogte, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina