Ik was van de week bij dokter omdat ik ergens op internet gelezen had dat je bepaalde medicijnen tegen hooikoorts niet mag slikken als ik van plan ben om zwanger te woorden (of zelfs al zwanger bent). Die van mij dus niet (Mizollen) Er is ook geen alternatief en de dokter zei ook dat ik eigenlijk met alle andere medicijnen moest stoppen, dus ook met mijn asthmaspray's Er zit iets van prednison in. Maar als ik het benauwd krijg moet ik toch echt mijn spray innemen, maar ik moest het toch maar zonder proberen. Nou, ben benieuwd hoe lang ik dat volhou!!! We hebben namelijk al een dochter en toen ik van haar zwanger was, gebruikte ik ook asthmaspray's en medicijnen en het gaat prima met haar!!! Toen wist ik het nog niet Hoe doen jullie dat???
Ik gebruikte geen middelen tegen astma en hooikoorts maar wel de nodige zware pijnstillers en spierverslappers maar ben een jaar bezig geweest om alles af te bouwen want zelf wil ik geen enkel risico nemen. Ben dus pas gestopt met de pil nadat ik niets meer slikte. Gebruik nu alleen paracetamol. Succes en hoop dat het gaat lukken zonder