zwanger worden tijdens ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druppie, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Hallo allemaal,

Mijn cyclus is behoorlijk in de war en deze maand ben ik al 20 dagen in min of meerdere mate ongesteld. Gelukkig lijkt het vandaag te stoppen. Nou heb ik vorige week, denk ik, mijn eisprong gevoeld. Nou is mijn vraag, kan ik zwanger zijn geworden, terwijl ik ongesteld ben geweest?

Groetjes, druppie

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik zou niet weten of het kan..
    maar sex tijdens je ongesteldheid?
    Dat is toch hardstikke onhygienisch..gatver zeg..

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb geen flauw idee fluppie.

Gulay jij vind het erg vies laat je merken. Maar je weet niet hoeveel bloed ze verliest. Als je niet veel bloed maar af en toe een klein beetje verliest wat is er dan zo vies aan sex ? Je kan daarna toch lekker douchen ?! Mijn voorkeur is het ook niet maar dat moet ieder voor zich weten

4. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Het is geen complete menstruatie om het zo maar even te zeggen, dus soms geen bloedverlies, soms wat rose. Blijft een beetje aanrommelen. Als ik echt ongesteld ben heb ik ook echt geen zin om te vrijen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als wij zin hadden, vaarde mn vriend ook door de rode zee hoor (idd mits t niet erg meer was).

6. Niet meer actief

:confused: Wat nou gatver? Ik doe het al jaren, en ik ben beslist niet de enige... gewoon doekje onder de poep. Ik zie niet in wat daar nou vies aan is. Ben net hardstikke opgewonden rond die tijd...

En aan de topicstarter: je kan inderdaad ook zwanger worden tijdens je menstruatie als je een korte cyclus hebt. Zulke vrouwen MOETEN dus wel vrijen tijdens hun regels...

7. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Jeee, wat zijn jullie allemaal snel. Het is niet mijn bedoeling om een discussie te krijgen over wel of niet vrijen als je bloed verliest. Mijn vraag is of je dan zwanger kunt worden. Heb zelf het idee, al zou ik een eisprong hebben gehad, dat alles meteen weer schoon gemaakt wordt door dat bloedverlies.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeft geloof ik met je luthale fase te maken (geen idee of ik het goed schrijf maar ik heb op deze site wel een meiden hierover gehoord).
    Zoek het anders even op (google ofzo) of bel je arts. Ik ken wel het verhaal van iemand die tijdens d'r ongi zwanger is geworden (lerares biologie toen ;))
    Succes

9. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Ja, ik weet eigenlijk ook niet goed of het een ongi is, maar we zullen wel zien. Gisteravond, vannacht en vanmorgen geen bloed meer verloren, dus hoop dat het nu eindelijk stopt en ik weer een "normaal" ritme ga krijgen.

Groetjes Druppie

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    :D Een echt schipper vaart ook over de rode zee, haha... ;)

11. Niet meer actief

Ik heb weleens vaker gehoord dat vooral vrouwen met een korte cyclus ook zwanger kunnen worden tijdens de rode periode haha, ik zelf vind het niet zo, alhoewel ik wel MEER zin heb als normaal, vind ik het ook niet echt fris dus ik spaar het gewoon even lekker op haha dan klus ik daarna meteen verder :p

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jazeker kan dat....
    De vriendin van mijn zus heeft namelijk haar eisprong tijdens de ongi...hoe dat kan moet je mij niet vragen...maar zij is beide keren zwanger geraakt tijdens de ongi.
    En daarbuiten lukte het nooit...

Vreemd eigenlijk he.... :rolleyes:

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ja meis, het vrouwelijk lichaam steekt raar in elkaar... (maar dat hoef ik jullie eigenlijk niet te zeggen... helaas hebben vele hier ervaring daarmee...)

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Meis ik hoop het ook voor je!
    Erg vervelend dat je zo lang de :evil: op bezoek hebt...
    Misschien is het nu idd gestopt!

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Er kan nou wel heel hard gatver geroepen worden maar buiten het feit dat je hormonen anders zijn dan die van andere zou het maar zo kunnen zijn dat jouw eisprong juist net tijdens die vieze onhygiënische dagen valt :) dan zal toch ook jij er aan moeten.... ;)

meid wij doen het ook wel eens tijden die beruchte dagen hoor, juist tijdens die dagen voel je je heel anders dan daarbuiten en tja of je doet er wat mee of niet... ;)

er zijn veel vrouwen wiers eisprong tijdens de menstruatie valt dus waarom zou dat bij jou niet zo kunnen zijn?

gewoon lekker blijven doen wat jij wilt en wie weet is het wel raak...

succes :)

16. Narnia

Narnia Actief lid

7 aug 2006
    116
    0
    0
    Ooh wat lijkt mij dat toch smerig echt heeeel smerig tijdens je ongi. Ik bedoel je moet het zelf weten hoor... (ieder voor zich) (mijn mening)

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nouja ik wil er verder geen discussie over maken..
    Maar het is in ons geloof echt ten strengste verboden om gemeenschap te hebben tijdens de menstruatie en dit heeft voornamelijk met de hygiene te maken..
    je wilt niet weten wat voor infecties je daardoor kunt oplopen..het is namelijk 'open' daar tijdens je menstruatie..

maar goed back to the topic..

18. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Gulay, dan moet je toch even terug naar de schoolboeken...

Hoe open denk je dat je BMM staat als je een eisprong hebt?
    Juist: WAGENWIJD....
    Denk dus dat jullie geloof de biologieles heeft overgeslagen.

19. Niet meer actief

Ik moet nu toch echt gaan geloven dat al die verschillende culturen echt niet met elkaar te verenigen zijn... dit is niet de eerste keer dat wij Nederlanders hier op dit forum van "smerige" dingen worden beschuldigd, terwijl er echt niks aan de hand is.

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    als iemand wil vrijen als zij menstrueerd dan moet zij dat zelf weten. ik weet wel dat als ik ongi ben erg opgewonden ben. en ach wat is smerig? laat een ieder in ze waarde lijkt mij een prima opstelling. en piet je hebt gelijk hoor het moet wel open staan, hoe kan het er anders uit?
    liefs lyd

Deel Deze Pagina