zwanger worden tijdens ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druppie, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Je moet het inderdaad zelf weten, maar zou er zelf ook niet aan moeten denken!
    Mijn man trouwens ook niet haha (zo'n rooie sabel)
    Wij vinden het ook niet zo fris, maar ja ieder zijn eigen mening toch ;)

jessica

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hoi,

Ja het kan dat je zwanger word als je sex hebt tijdens je menstruatie,
    het kan er mee te maken hebben met wat al gezegd werd, dat je eisprong hebt tijdens je menstruatie,
    maar het kan ook zijn dat er een 2e eitje is gebroken na het eerste eitje. hier kan soms wel 1 tot 1,5 tussen zitten, en wat ook nog kan is dat een vrouw direct na haar menstruatie een eitje schiet,
    en die dan ook bevrucht word,
    hoe dan ook, het is kan dus...

dit was een schoolopdrachtje nog van mijn middelbare school, is er wel wat blijven hangen van die tijd, haha, zodoende.

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Waar kunnen jullie je in hemelsnaam druk over maken joh... wel of geen sex tijdens de menstruatie...

Volgens mij was de vraag of je dan zwanger kunt worden...
    niet of iemand dit smerig vind ja of nee...

Hou het gewoon lekker bij het onderwerp joh...

En ja meis, zoals ik ooit geleerd heb kun je wel degelijk zwanger raken tijdens je ongi!

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @Piet: Gulay, dan moet je toch even terug naar de schoolboeken...

Hoe open denk je dat je BMM staat als je een eisprong hebt?
    Juist: WAGENWIJD....
    Denk dus dat jullie geloof de biologieles heeft overgeslagen.

Idd en het heeft niets met geloof te maken dan wel met voorkeur van....als je het hier over geloofsovertuigingen moet gaan hebben van wat de een wel en de ander niet mag krijg je heel lange en aparte discussie's die niet eens ter zake doen....

ik vrij meestal ook niet tijdens de rooie zee, maar goed het vaak genoeg dat je hormonen andere bedoelingen hebben en tja wat is gatver....tis bij mij in ieder geval niet zo dat ik rooddoorlopen ben... ;) en altijd handdoekje bij de hand, en de douche is 2 mtr van het bed verwijderd... :)

maar net wat ik zeg er zijn tig vrouwen wier eisprong tijdens de menstruatie valt en dan? dat zou dan voor de islamitische vrouwen inhouden dat zij geen kinderen zouden kunnen verwekken?

en voor degene die het vies vinden dat zij op de "normale" manier ook niet zwanger zouden kunnen worden... :)

ieder zijn eigen ding zou ik zeggen...topic was begonnen met de vraag of het mogelijk was om tijdens de menstruatie zwanger te worden, en het antwoord daarop is tja voor sommige jammer genoeg ja dus...

niets meer aan toe te voegen... :D

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik ben het helemaal met smoekie en schijndelsvolk eens ! Niets meer aan toe te voegen.
    Succes met zwanger worden meid.

Liefs, Bibu !

6. Narnia

Narnia Actief lid

7 aug 2006
    116
    0
    0
    Ik ben toch erg benieuwd wat jij bedoelt met "WIJ NEDERLANDERS"?

Wij zijn ook nederlanders hoor :(: :(:

Mensen, iedereen mag toch wel zijn of haar mening erover geven, leef en laat leven!

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    DAMESSSSSSSSSSSSSSS alsjeblieft zeg :(

kunnen we hier niet normaal over praten

wij nederlanders bedoeld ze mee dat wij anders denken over sommige dingen dan mensen uit een ander kultuur of met een geloof

sex tijdens je menstruatie is niet vies waarom?
    en onhygienisch

het is mens eigen vloeistof
    laat iedereen please in hun waarde

mij is gevraagd dit topic te sluiten maar ik vind dat dit soort dingen besproken moeten kunnen worden

maar wel op een normale manier
    dus erger je je eraan reageer dan niet of reageer niet aanvallend

bvd

8. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0

Ik ben het helemaal met je eens, persoonlijk vind ik er wel ranziger verhalen op het Forum staan, zoniet plaatjes.

Ik snap niet waarom iedereen elkaar hiermee moet affakkelen, want iedereen doet altijd wel iets wat een ander te smerig vind voor woorden terwijl een ander het heel normaal vind.

Als iemand wel seks wil hebben als ze menstrueert wie is iemand anders dan om te zeggen dat die persoon dan vies is?
    Het gaat toch allemaal om waar je, je persoonlijk het beste bij voelt?

En even over culturen, in ieder cultuur hebben mensen seks met elkaar tijdens de menstruatie, maar die zeggen het gewoon niet, klaar.
    Ik ken ook een paar islamitische vriendinnen en geloof mij, die meiden nemen het niet zo nou, net als een vriendin van me die joods is.

Dus mensen ipv elkaar affakkelen, geef elkaar een dikke knuffel. \:D/
    Er is genoeg ruzie op de wereld om kleine meningsverschilletjes,

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    vind het jammer dat er zo gereageerd is , maar op verzoek van de topic openster sluit ik toch deze topic

ze heeft er een onaardig gevoel bij gekregen wat ik erg betreur

jammer dat er zo gereageerd moet worden op een heel normale vraag

hierbij sluit ik deze topic

Deel Deze Pagina