hallo meiden, ik heb een vraagje ik hoop dat iemand zijn ervaringen mij kunnen helpen met mijn onzekerheid. ik heb nog geen ongi maar ook nog geen positievetest had nu 4 dagen geleden ongi moeten worden. dit is de tweede ronde nog maar, eerste was een korte van 23 dagen, met de pil had ik ook een vrij korte cyclus 25 dagen. ik heb nu al een paar keer getest maar ik zie echt helemaal geen tweede streep Vandaag had ik toch echt het gevoel dat er een streepje zou komen maar helaas geen tweede streep. kan natuurlijk nu een langere cyclus zijn maar ik dacht mijn eisprong wel gevoeld te hebben zou ik nu alsnog positief kunnen testen : kus amidala
Hoi, Uit hoeveel dagen bestaat je cyclus nu en wanneer denk je je eisprong gevoeld te hebben? Gr. Kari
Zo jij bent snel, mijn cyclus zou 23 dagen moeten zijn, op de zaterdag de 18de heb ik denk ik de eisprong gevoeld dus dat is afgelopen weekend twee weken terug, die dinsdag (misselijk) en woensdag (steken en soort bobbel in zij erg pijnlijk) had ik echt last van ik hoopten op innestelling kan dit! alvast bedankt kari kus amidala
Maar dit is dus pas je tweede maand zonder pil? Want dan kun je er nog niet echt van op aan ben ik bang. Kan best zijn dat je ongesteldheid deze maand wat later op gang komt, je lijf is waarschijnlijk nog niet helemaal 'ontpild'.
dat denk ik ook hoor, jammer genoeg. maar ik vroeg me gewoon af of het wel gebeurt dat er toch meiden zijn die toch nog positief testen, als dat uitgesloten is dan kan ik het laten rusten en mag die ongi maar snel komen ik had altijd een vrij korte cyclus gehad. bedankt voor jullie raad
Hey, ja ik denk dat Caithlin wel een beetje gelijk heeft.... Je weet t natuurlijk nooit, maar ik heb vanaf maart (toen met pil gestopt) mijn cyclussen bijgehouden omdat ik onlangs met IUI ben begonnen. Was heeeeeeeeeeel onregelmatig, 26 dagen, 23 dagen, 29 dagen, 25 dagen.... en sinds 2 maanden netjes 28 dagen, ik kan nu eigenlijk pas zeggen dat ik "ontpild" ben, zeg maar Maargoed, misschien test je alsnog positief hoor! Het kan zomaar! ben benieuwd! Kari
Ben ook benieuwd, vandaar dat ik vandaag weer heb getest. nu moet ik van mijn manneke eerst maar weer even afwachten. maar ik ben ook zo'n nieuwsgierige bedankt en voor straks alvast welterusten
ik heb trouwens ook geen enkel teken dat de ongi eraan komt. terwijl ik voorheen altijd hoofdpijn had nu voel ik steeds niks. kus
had ik ook, was twee maanden van de pil af, en had eerst een cyclus van 30 dagen. Nu had ik een cyclus van 34 ! dagen. Ik had overal last van, zere tepels bahhhhh na 32 dagen een test gedaan, negatief... maar er kwam niets , geen Was goed chagerijnig, als die kwamen,dan wist ik tenminste wat! ik heb voor deze maand ovulatietesten gekocht, ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is. Je eisprong is meestal 14 dagen voor je volgende dus het kan nog komen. Ik hoop wel het heel erg voor je, dat jij wel zwanger bent, probeer het over 3 dagen ofzo nog eens...
shelly bedankt voor je raad, ik dacht er ook aan om de volgende ronde (als die komt natuurlijk) ovulatietesten te kopen. het is anders vrij moeilijk om zo vaak te klussen, mijn vriend werkt namelijk onregelmatige diensten, s'avonds en s'nachts dus dan is het wel fijn om te weten wanneer het ei er is! ik hoop stiekem nog steeds op een positieve test, ik heb nog steeds geen voortekenen van de denk vrijdag nog een testje te doen! [-o< jij veel succes met de volgende ronde, en klussen maar
Ik had een vreselijke onregelmatige cyclus. De ene maand 28 dagen, dan weer 35, dan weer 7 dagen extra. En in het begin dus ook wel wat testen weg kunnen gooien. Als ik eerlijk ben zou ik als ik jou was echt nog ff wachten met de ovulatie testen en gewoon de natuur even zijn gang laten gaan. Je hebt nog tijd zat, en het wordt er niet "rustiger" op als je ovulatietesten (of tempen etc) gaat uitvoeren. Je creeert voor jezelf een soort van verplichte momenten, en daar houden mannen niet van, en je wordt er zelf ook niet blijer van! Mijn huisarts zei zo heel mooi, bij het uitblijven van je menstruatie ben je zwanger tot het tegendeel is bewezen. Of te wel.. leef alsof je zwanger bent. Maar ja.. dat is ook wel weer hoop krijgen terwijl dat misschien totaal onpraktisch is. Ik zou ook even weekje wachten met testen. (Zo goedkoop zijn ze namelijk ook weer niet) O ja.. je kan al week voor je ei klachten hiervan krijgen, en dit kan ook nog paar dagen na ei duren. Mijn signalen waren totaal niet betrouwbaar! Groetjes en succes Daphne
Dapne bedankt voor je antwoord, het is wel waar wat je zegt over moeder natuur maar je wordt toch een beetje ongeduldig Ik heb inderdaad nog tijd zat, man wil wel graag trouwens Ik wacht nog steeds tot het tegendeel wordt bewezen hier nog geen . Wat betreft de testen ik die van de site besteld in de aanbieding dus het waren er negen voor de prijs van zes dus voorlopig genoeg Ik voel niet echt signalen denk ik we wachten gewoon maar even af! groetjesen veel geluk met je amidala
Het wachten is ook moeilijk hoor, wij hebben ruim een jaar gewacht. En ja hoor ik heb er ook genoeg testen tegenaan gegooid. En omdat mijn periodes zo vreselijk onregelmatig bleven en ik dus echt niet wist wanneer ik nu ongesteld moest worden (liep elke keer weer dagen met maandverband omdat ik dacht dat het mijn nod was, en dan bleek het twee weken later of zo) ben ik maar temperatuur gaan opnemen, maar dat was echt met name op te bekijken wanneer ei sprong was, en dan 14 dagen later werd ik ongesteld. Maar had geen trek in de andere testen, want mannetje lief die wilde ik met rust laten. Dat ik gek werd was 1 maar hem wegjagen/opjagen dat wilde ik niet. Hij heeft nu ook echt niet het gevoel dat we zo lang bezig waren voor het lukte. Echt voor jezelf is het prettiger als je gewoon fun erin houdt, en die testen en andere dingen dat kan altijd nog mocht het over paar maanden nog niet gelukt zijn. Groetjes Daphne
wij moeten het klussen en zeg maar vrijwillige klussen eigenlijk wel vaker plannen in verband met de verschillende werktijden maar ik wil het wel relaxed houden inderdaad, lijkt me ook beter maar het is wel moeilijk. ik hou jullie op de hoogte! groetjes amidala