Hallo! Het lijkt me heel leuk om met leeftijdsgenoten in aanraking die ook voor hun eerste kindje gaan! Ik ben zelf 24 en ben sinds Augustus gestopt met de pil.. Nog geen geluk tot nu toe En jullie?
ik klets graag mee ! ookal gaan wij niet voor een eerste kindje..maar een tweede .. Ik was er al erg vroeg bij , op mijn 19e raakte ik onverwachts zwanger van onze dochter. Ik ben nu 21 , bijna 22 en wij gaan nu voor een broertje of zusje. Eind November ben ik gestopt met de pil
Hoi allemaal, Ik ben 22 en met mijn man aan het proberen voor onze eerste. Helaas na ruim een jaar nog geen succes. De eerste onderzoeken zijn gestart.
Jaaah ik klets graag mee met jullie! Mijn naam is Shirley en ik ben nu nog 20 jaar maar word 22 januari 21 jaar. Mijn man en ik gaan voor de tweede!
@michie jah de bevalling zelf vond ik toen nog erg pijnlijk maar achteraf was het erg mooi en erg vlot gegaan. Ik had in totaal ongeveer 2 en half uur echt onhandelbare pijn. Maar ik heb het gedaan zonder ruggeprik. Ik had er wel om gesmeekt maar de vk ging steeds uitrekken tot dat ik mocht persen. En het persen zelf duurde 10 minuten. Daarna lag ze op mn borst. En toen ze eruit kwam had ze meteen gepoept. Gelukkig had ze niet in de vruchtwater gedaan.
Hallo! Ook ik praat graag mee! Ik ben 22 en word in juli 23, mijn vriend is net 22.. Ben sinds halve week gestopt met de pil! Wat leuk dat hier ook jonge meiden zijn
Ik heb mn menstruatie nog niet gehad. Als ik die gehad heb dan begin ik pas. Bij de eerste was het raak in ronde 2.