Eigenlijk geen vraag.. maar ik lees hier nu al zo enorm lang mee dat ik het even kwijt moet 😁 we zitten nu in de 2e ronde. Eerste ronde meteen raak maar jammer genoeg uitgelopen op een miskraam. nu kan ik vanaf morgen testen, morgen NOD maar al een dikke week last van onderstaande klachten. - borsten die enorm groeien en pijn doen - over hele lichaam jeuk - misselijk en vreselijk overgeven - enorm veel maagzuur - branderige ogen - enorm moe - enorm veel trek - emotioneel het lijkt me haast te vreemd voor woorden 8 of 9 januari een test gedaan maar die was negatief. was het te vroeg of zou het toch raak zijn? mijn vriend is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. maar ik durf niet te testen hihi besloten om vrijdag pas te testen en deze week iig NOD afwachten als die komt
Hey hoiiii! Klinkt inderdaad of je zwanger bent! Vooral dat overgeven. De rest kan makkelijk gewoon hormonaal zijn ( Ik wil het ook zo graag, ik voel elk steekje en elke borrel in mn lijf..) Nog gewoon even geduld hebben ( Haha zo makkelijk dat tegen een ander te zeggen) Ben heel benieuwd wat je test; -)
Spannend Marieke het klinkt idd wel positief. Succes met wachten tot vrijdag en hopen dat je in de tussentijd niet ongesteld word.
Nu jammer genoeg toch wat heel licht bloedverlies. Ik ben er bang voor =( mijn vriend is er nogsteeds heilig van overtuigd dat het raak is haha. En anders maar weer gaan voor een nieuwe ronde ☺
Ik wil ook graag wat geluk in 2015 Jammer dat het misschien deze keer niet raak is. Ik zit "vrolijk" op het wachtbankje, ik kan elk moment ongesteld worden.....
Spannend, ik duim voor je! Ik ben er wel achter je lichaam kan je goed voor de gek houden maar we blijven positief en als ik je verhaal zo lees.. zwanger