het 20-25 lijstje Nod lijst: Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni Nani - jaar - ronde - 1e kindje? - nod 1 juli Indy - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod? Zwanger Seepje - 23 jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum (op basis van menstruatie) 14 feb (op basis van eisprong) 19 feb 7 juli eerste echo Jmay - jaar - 2e kindje - uitgerekende datum? Cyclus uitvogelen: Marielle Melliemuis
Dank jullie wel lieve meiden! Vanmorgen ben ik ook weer geweest en mijn eitje is groot genoeg (17,3 mm). Ik heb meteen de prik instructie gekregen en moest prikken met water. Dat ging echt heel goed en het valt echt reuze mee gelukkig. Vanmiddag tussen 2 en 4 bellen ze me terug om te laten weten wanneer ik de echte prik moet zetten en wanneer ze ons willen hebben haha. Vind het reuze spannend worden allemaal. Het vervelende is alleen dat deze week eigenlijk helemaal niet zo goed uitkomt maar het is niet anders... Ik ben super blij dat jullie het me niet kwalijk nemen! Hoe is het met jullie allemaal? Ik heb echt een hoop gemist!! Xxx
Hee meiden! Nou ik mag dus straks tussen half 6 en 6 uur mijn prik zetten! Het is trouwens Ovitrelle geworden en geen pregnyl... Woensdag om 8 uur mag vriendlief zijn potje inleveren en om 11 uur is het mijn beurt. Spannend want hij heeft die dag examen voor zijn werk en kan dus niet met me mee! Balen!! xxx
@SD6 Ik duim voor je dat alles goed mag verlopen, we hopen gauw op goed nieuws Wat jammer dat je vriend niet mee kan
@sd6 ik duim voor jullie mee! Jammer dat je mannetje niet meekan!! Hopen op goed nieuws straks meid!!
Hoi dames ik kom weer even spieken @SD6 Ik miste je al meis ! wat spannend allemaal zeg, jeetje mina echt een heftig traject. Ik ga heel hard voor je duimen want het is jullie zo gegund ! Jullie allemaal trouwens natuurlijk ! Hier de 7 weken ondertussen alweer behaalt, alweer.. alsof het heel snel gaat, ik vind het juist langzaam gaan haha Vind het zo rot dat ik zolang moet wachten tot de eerste echo, nog 5 weken aftellen ! met 12 weken een echo,laat maar goed dan hebben we wel meteen de magische grens bereikt. Donderdag naar de vk voor een intake, ben heel benieuwd ze zal het wel leuk vinden als ze ons weer ziet. Verder ben ik vorige week begonnen met werken bij een nieuw bedrijf ( van mijn zwager), eigenlijk is het nog geen bedrijf maar wij zijn dit aan het opstarten en hebben hier 2 maanden de tijd voor. ik doe vooral een stuk grafische vormgeving,web design enz en ben social media manager. Ma en di werk ik op het kantoor en de rest lekker thuis Ben alleen zo dood moe ! het is echt niet normaal, kan de hele dag wel slapen pff maargoed zolang ik niet misselijk ben of hoef te spugen horen jullie mij niet klagen ! Verder, duim ik natuurlijk voor de positieve testen ! Miloena over 6 dagen en nani over 8 dagen ! hebben jullie al een voor gevoel ?
het 20-25 lijstje Nod lijst: Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni Nani - jaar - ronde - 1e kindje? - nod 1 juli Indy - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod? Zwanger Seepje - 23 jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum (op basis van menstruatie) 14 feb (op basis van eisprong) 19 feb 7 juli eerste echo Jmay - 22 Jaar - 2e kindje - 10 Feb. ( eind Juli eerste echo) Cyclus uitvogelen: Marielle Melliemuis
@Jmay Zo 7 weken dat gaat best snel hoor Ik voel me niet helemaal geweldig en ik voel af en toe wat steken maar ik wil me niet erop verheugen want als ik dan teleurgesteld wordt dan zit ik er weer mee .. Maar wie weet nog 8 dagen ..
het 20-25 lijstje Nod lijst: Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni Nani -22 jaar - 1e ronde - 1e kindje - nod 1 juli Indy - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod? Zwanger Seepje - 23 jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum (op basis van menstruatie) 14 feb (op basis van eisprong) 19 feb 7 juli eerste echo Jmay - 22 Jaar - 2e kindje - 10 Feb. ( eind Juli eerste echo) Cyclus uitvogelen: Marielle Melliemuis
ik duim voor je !!! ik had het ook helemaal niet verwacht, dinsdag ook een witte test maar donderdag ineens een streepje
@Jmay; voordat je het weet is het 12 weken en ben je bij de vk. Spannend allemaal meid!! Super leuk! Wat een super leuke uitdaging om samen wat op te starten! En goed in functie. Ik hoop voor je dat jullie bedrijf goed gaat lopen! balen dat je dan zo moe bent, en dat dan ook nog in de opstartweken daar je je energie eigenlijk juist zo nodig bent! Jaa nog 6 dagen. Ik denk aan de ene kant dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant dat dacht ik vorige maand ook en heb ik mezelf ook gelukkig gemaakt met een dode mus. Ben namelijk weer zo vreselijk misselijk, de hele dag boert alles me op. Maarja dat zou denk ik wel al erg vroeg zijn om nu al die misselijkheid te voelen. Toch kon ik het niet laten en heb een extra vroege test gedaan, die kan vanaf 5 dagen eerder, helaas bleef die bij 1 streepje, maarja ook weer te vroeg getest, kan nog alle kanten op!
@Jmay. Dat geeft me een beetje hoop haha maar super spannend allemaal en wat miloena zegt voor je het weet is het al 12 weken. @miloena. Ik duim voor je ik hoop dat het een positieve test wordt!!
Hoi dames Ik ben 22 en zwanger van de derde kreeg me eerste zoontje op 16 jarigeleefdtijd tweede zoontje op 20 jarige leefdtijd. Hoop op een meisje na twee jongens
Hallo allemaal <3 Jeetje wat lang niet gekeken hier. Niet dat ik geen belangstelling heb want heb alles terug gelezen.. @nani welkom. We duimen voor je. @sd6 wauw spannend allemaal zeg! Ik ben die rare cyclus van mij zat. Ik ben gisteren ongesteld geworden terwijl ik dat helemaaaal niet zag aankomen Dus banner weer verwijderen.. En van 32 dagen in 1 keer weer naar 20. Ik ga zo even een gemiddelde bedenken., en dan zal ik mijn nod doorgeven.. Al kan ik er niet zo van op aan.. Liefss
Marielle; Balen dat je nu al ongesteld bent geworden! En dat al met 20 dagen!! hoe gaat het verder met je?
Haaj miloena. opzich wel goed. Beetje oranjekoorst haha.. gelukkig weer gewonnen gisteren. Ga zo sporten.. vanmiddag kapper en daarna na dietist. Kijken of die wat kan doen.. mij helpen zodat ik me levenstyle kan gaan aanpassen Hoe is het met jou? Nog een weekje kan je testen he.. hoe denk je er over?
Het 20-25 lijstje Nod lijst: Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni Nani -22 jaar - 1e ronde - 1e kindje - nod 1 juli Indy - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod? Babyprinces21- 21 jaar - 4e ronde - 1e kindje - nod 28 juni Zwanger Seepje - 23 jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum (op basis van menstruatie) 14 feb (op basis van eisprong) 19 feb 7 juli eerste echo Jmay - 22 Jaar - 2e kindje - 10 Feb. ( eind Juli eerste echo) Cyclus uitvogelen: Marielle Melliemuis[/QUOTE] Mofantje