Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Marielle, ik denk dat je de billingsmethode maar eens moet proberen... Hoeveel dagen heb je bij zo'n cyclus bloedverlies? Want in principe heb je dan 2 a 3 dagen na je menstruatie je eisprong of je hebt een hele korte LF. Mocht de volgende weer zo kort zijn zou ik gewoon doorverwijzing naar Gynaecoloog eisen.

Hier gaat het goed, op moodswings en dodelijke vermoeidheid na. Moet komende week nog 5 dagen non stop werken van vroege diensten (05.30 opstaan) tot late diensten (half 12 thuis) en merk aan alles dat mijn lichaam dat niet trekt... Zou wel onwijs balen zijn want ik hoop niet dat dat betekend dat ik mijn oproep basis baan op moet geven... Wil het gewoon nog niet vertellen maar als ik zo moe blijf lijkt het mij wel eerlijker om het aan te geven... Moet over een paar weken toch wel over gaan... Ik zal toch een keer beter moeten gaan slapen...

2. Kellx1993

Kellx1993 Nieuw lid

24 jun 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 20 jaar en mijn vriend (23) en ik zijn ook aan het proberen om een kindje te krijgen. We zijn eigenlijk pas begonnen. Dus is nog allemaal spannend.

3. Esselte

Esselte Niet meer actief

Heeej kell.. Welkom,..

Seepje vervelend dat je zo moe bent :(
    Ik moet idd straks aan gaan geven dat dit niet normaal is
    Ben verdomme al een jaar bezig nu :( juni 2013 tot nu.. Bah

4. Esselte

Esselte Niet meer actief

Haha myn vloeken werd veranderd dioor potverdrie! XD

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Net toch ook maar even de huisarts gebeld... Heb ook het idee dat het komt omdat ik behoorlijk benauwd ben en verstopte neus heb. Opzich mag ik wel neusspray maar dat heb ik al 2 weken gebruikt en zoutoplossing werkt dus niet voldoende....

Denk dat ik morgen en overmorgen het inwerken toch maar even laat schieten...

6. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Blij! Na 2 jaar eindelijke een goed excuus voor een nieuwe slaapkamer gevonden. A.s. vrijdag gaan we deze ophalen :)

7. Koekeboeroe

14 feb 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hee lieve meiden,

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Op 't moment is het heel druk op m'n werk om allerlei dingetjes af te ronden voor de zomervakantie. Maar ik ben jullie niet vergeten hoor!

Nieuwe dames, welkom! Ik hoop dat het jullie snel zal lukken om zwanger te raken!

Hier gaat alles goed. Helaas wel weer door naar de volgende ronde, maar de afgelopen ronde was eindelijk een beetje duidelijk. Zo fijn!

Ik zal snel weer even individueel op jullie reageren hoor!

Oh ja, mag ik ook op de lijst?
    Koekeboeroe - 22 jaar - 6e ronde - 1e kindje - NOD 20 juli (ongeveer)

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier is het bloeden gestopt, nog wel een lichte streep op de test maar die zal ook wel snel verdwijnen. Gek genoeg hoop ik zo snel mogelijk..

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @marielle; hopen op gauw een positieve test meid! Nog even kop op!! Maar al vanaf juni bezig? Je had eerst prikpil of iets gehad toch? Door alle verhalen ben ikhet even kwijt!! :$

@seepje ritme is juist belangrijk he, en helemaal met wisselende tijden is het extra vermoeiend voor je, sterkte en maar rustig aan!!! Wauww lekker die nieuwe slaapkamer; misschien gun je jezelf dan wel heeeeel veel rust, haha
    Wanneer kan je terecht bij de dokter?? :)

@kell; welkom, leuk dat je mee komt kletsen!! En spannend je kan bijna testen!!

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @marielle; hopen op gauw een positieve test meid. Bij de prikpil duurt de vruchtbaarheid lang he!! Maar vanaf april ben je gelukkig alweer aan het cyclussen begonnen. Je moet het ook de tijd geven om op gang te laten komen. Door een tijd van meerdere malen hormoonbommen inspuiten is je huishouding ontregelt. En voor je gevoel duurt dit jaren om opgang te komen. Maar blijf positief meid je menstruatie cyclus is pas sinds april op gang! Komt wel goed!!

@seepje ritme is juist belangrijk he, en helemaal met wisselende tijden is het extra vermoeiend voor je, sterkte en maar rustig aan!!! Wauww lekker die nieuwe slaapkamer; misschien gun je jezelf dan wel heeeeel veel rust, haha
    Wanneer kan je terecht bij de dokter?? :)

@kell; welkom, leuk dat je mee komt kletsen!! En spannend je kan bijna testen!

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Heb morgen een terugbel afspraak met huisarts zelf. Heeft denk ik ook met vitamines te maken maar mijn vitamine d mag ik nu nog maar 1x per drie maanden ipv elke maand... eens kijken of ik niet pillen of druppels kan nemen wat geen kwaad kan...

En ja ben zo blij dat we eindelijk een nieuwe slaapkamer krijgen. Was al 2 jaar nodig en elke keer uitgesteld en nu dan toch :)

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Het 20-25 lijstje

Nod lijst:

Babyprinces21- 21 jaar - 4e ronde - 1e kindje - nod 28 juni
    Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni
    Nani -22 jaar - 1e ronde - 1e kindje - nod 1 juli
    Indy - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli
    Koekeboeroe - 22 jaar - 6e ronde - 1e kindje - NOD 20 juli
    Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod?

Zwanger:

Seepje - 23 jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum 14-17 februari - 7 juli eerste echo
    Jmay - 22 Jaar - 2e kindje - 10 Feb - eind juli eerste echo

Cyclus uitvogelen:

Marielle
    Melliemuis
    Mofantje

Zo, even snel t lijstje aangepast.. weet niet of er nog meer mensen waren die er op willen.. Zoek ik vrijdag allemaal wel uit;)
    Ben nu bezig met de laatste dagen thesis schrijven, donderdag moet het af.. Dus ben stil, leef onder een steen en kijk hoogstwaarschijnlijk vrijdag pas weer.

Wou alleen nog even zeggen dat je nieuwe slaapkamer er super goed uitziet Seepje :D!!!

PS ik heb geen nieuwe zwangeren gemist of wel:(? Had stiekem gehoopt op wat positieve testen.. maar hopelijk eind juni/begin juli een boel blije berichtjes;)

13. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Misschien is het beter om de lijst op een pagina op een andere website te zetten? Wat makkelijker te bewerken en hoef je het ook niet de hele tijd in een andere post te zetten :) Ik wil het anders wel bijhouden!

Hier na een extra lang weekend weer aan het werk. Totaal geen zin. Ik ben begin deze maand voor een mri en een xray voor mijn rug in het ziekenhuis geweest, kreeg ik gisteren een brief dat eindelijk mijn fysio vergoed word. Dus eindelijk goed nieuws, hopelijk kan ik binnenkort weer zonder pijn sporten, fietsen en zwanger raken haha.

14. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Hey meiden, ik ben afgelopen weekend ongesteld geworden. Was best even slikken, we hadden goede hoop deze ronde. Op naar ronde 15 helaas

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Indy; succes nog even met alles afronden voor donderdag! Zien we je vrijdag weer :)

Melliemuis; fijn dat je fysio word vergoed. Is een dure hobby. En erg vervelend zon last van je rug!!

briar; balen meid! Volgende ronde beter!

16. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ik ben 22 en mijn man 25 en ook aan het klussen voor ons eerste kindje. Schieten helaas nu al de molen in met verdenking PCOS. Spannend!

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hoelang zijn jullie al aan het proberen? Kan zijn dat je cyclus opgang moet komen als je pas gestopt bent met de pil..

Ik moet me even gaan schamen… Sinds ik weet dat ik zwanger ben kan ik niets maar dan ook niets van bonusdochter hebben en wil ik haar ook het liefst zo min mogelijk betrekken in de zwangerschap…. :):):):):) Zullen vast de hormonen zijn, hoewel ik er ook tegenop zie dat ze straks met alles mee wil helpen terwijl ik zoiets heb van 'het is mijn eerste kindje, laat mij ook even van alle momenten 'samen' genieten' zonder dat er een 4e persoon bij is… :):):):):)

18. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Zijn 4 maanden bezig, maar heb al even positieve ovulatietesten. In deze maanden ook maar 1 keer een paar dagen gemenstrueerd.

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Als je NU een ovu test doet, is hij dan goed positief???? Want dan zou ik toch eens een zw test doen.

Want zonder menstruatie ook geen eisprong….. En bij de ovu test moet het test streepje ook net zo donker zijn als de controlestreep anders is hij niet positief..

20. Esselte

Esselte Niet meer actief

Miloena.. bedankt dat je zo meeleefttt ♡

seepje ziet er super uit joh!.;)

en welkom sanne!

Deel Deze Pagina