Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    #2021 miloena, 25 jun 2014
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
    @sanne leuk dat je mee komt kletsen. Heb je voor deze 4 maand de pil gebruikt? Je lichaam moet je de tijd ook gunnen om de hormoonhuishouding op de rails te krijgen! Wanneer was die paar dagen ongesteld in het begin van de 4maand of pas geleden?

@seepje; Hoe oud is je bonusdochter? En bij wie woont de bonusdochter vooral in bij jullie of bij de ex van je man/vriend?

2. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Even voor het lijstje: Briar Rose, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje

3. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Seepje ovu testen waren de afgelopen 6 dagen echt knalpositief. Veeeel donkerder als de teststreep. Dit is ook de reden dat ze een vaginale echo gaan maken, want zoals je zegt geen menstruatie is geen eisprong. De testen zeggen echter iets totaal anders!
    Zwangerschapstesten zijn negatief.

@Miloena hiervoor slikte ik inderdaad 7 jaar de pil. Het zou inderdaad kunnen dat dit gewoon ontpillen is, maar ze vinden de positieve ovu testen zo vreemd. Als er niets bijzonders uit de echo komt is het dus een kwestie van geduld!

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Welkom Sanne :)

Ik heb vanochtend een negatieve test gehad. Vl en ik hebben besloten dat we gewoon direct verder gaan. Ik voel me hartstikke fit en ik heb er een goed gevoel bij. Ik heb de vk gebeld en die zegt ook dat het geen problemen hoeft te geven. Dus ik ben eigenlijk heel blij.

Dus ik durf nu toch te zeggen, voeg me maar toe aan de lijst!

Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 :)

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Das wel heel bijzonder Sanne! Wanneer heb je de echo? Ben benieuwd!

Mocht je niet zwanger zijn kan je ook altijd om primolut vragen om te kijken of de menstruatie opgewekt kan worden. Moet je alleen echt zeker weten niet zwanger te zijn..

Mellie : Fijn dat je je goed voelt! Ook dat jullie direct weer verder gaan! Hopelijk is er voor jullie snel een plakbeeb!!!

Gisteren deze broek besteld ; Miss Etam skinny broek? Bestel nu bij wehkamp.nl

Had al een zwangerschaps legging gekocht omdat mijn normale broeken allemaal niet heel lekker meer zitten (kan nog prima hoor maar vooral halverwege de dag knelt het) En voor dat bedrag kon ik hem niet laten liggen!

6. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh wow! Da's nog eens een koopje en die broek is vet leuk! :D

Ik kan niet wachten om positiekleding te kopen haha. Maar moet nog even geduld hebben :p

7. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Seepje de echo is op 8 juli. Ik vind het wel spannend! ML kan het allemaal nog niet zo bevatten. Zal wel een mannending zijn!

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Aaah minder dan 2 weken dus nog… Ben wel nieuwsgierig wat het is!

@mellie : haha ik ben ook wel wat vroeg maar ik ben normaal best wel heel petit (maat 34 - XS) en mijn buik is best al wel aanwezig dus mijn skinny's pas ik al niet meer. Baggy broeken nog wel maar die liggen wat lager op de heupen… en kan me voorstellen, ik kon ook niet wachten en nu ik straks echt mag gaan zoeken en al zit rond te snuffelen kan ik niets leuks vinden :p

En nog 11 dagen tot 7 juli, kan niet wachten, ben zo nieuwsgierig. Heb de echo pas laat (half 5) dus de hele dag zenuwachtig zitten zijn waarschijnlijk haha.

En gisteren de kleuren voor onze kamer / babykamer uitgezocht. Taupe met mintgroen. Dus geen zomervakantie maar de slaapkamers opknappen. Kamer van de grote meid wordt verbouwd tot paardenkamer.

9. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ik laat wel even weten wat de uitslag is geworden.

Wat ontzettend leuk zeg de kamers in orde maken! Welke kleuren gaan het worden of houden jullie dat nog even geheim?

10. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Nee we maken onze kamer taupe met mintgroen (mintgroen komt dan aan het babygedeelte van de kamer)

En de kamer van de kleine meid wordt lila met paars en heel veel paarden.

En even een AAAAAARGH, exloeder loopt moeilijk te doen over de vakantie, wij willen woensdag wisselen om 12.00 zodat wij de ochtend nog kunnen werken, zij wil liever 10.00 zodat ze kan sporten. T is maar wat je belangrijker vind ;)

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @ seepje, je bent vast over mn vraag heen gelopen dus vraag het nog een keer ; hoe oud is je bonusdochter en bij wie is de bonusdochter vooral bij jou en manlief? Of bij het exloeder (zoals je het zelf zo leuk benoemt, haha)

@ Sanne; dat is allemaal wel heel raar. Fijn dat je dan ook al bij de vk terecht kan! Er in verzien laten is nooit verkeerd! Succes!

@Mellie; fijn dat jullie weer helemaal aan de slag mogen, en hopen nu op een plakbeeb meid, het is je gegunt! !

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht

haha sorry heb ik vast over heen gekeken, ze is 6,5 (geboortedatum staat wel in handtekening) en ze heeft tot ze 4 was volledig bij ons gewoond en nu 50/50 :)

13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @seepje; oke nog vrij jong dus! Ja dacht al dat dat de geboortedatum was maar het kon ook zijn dat je vanaf die datum bonusmama was haha, vandaar de extra vraag. Wat vind manlief van haar betrokkenheid? Of heeft ie ook liever wat meer afstand?

14. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Manlief, die heeft liever helemaal geen contact meer met haar maar ik ook niet trouwens. Voor de beeldvorming, ze loopt bij BJZ omdat er anonieme melding is binnen gekomen bij AMK over de situatie bij haar thuis. Dat vinden wij zwaar overtrokken maar een cusus eerste hulp bij opvoeden zou ze wel kunnen gebruiken. (Borderline)

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @seepje ik bedoel meer de bonusdochter. Wat vind je man daarvan? Kwa betrekken bij de zwangerschap en dergelijke? Maar wat je nu zegt jeetje, zo iemand kan toch niet 50/50 , vandaar dus tot 4 jaar bij jullie. Ook lastig voor jullie allemaal!

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Mijn man wil haar in ALLES betrekken, ik trek daar deels de rem op omdat ik vind dat hij mij de bijzonderheid van een eerste kindje niet af mag pakken door haar op te dringen. Ik vind alles tot op zekere hoogte goed maar bepaalde dingen ook niet. Het magische mag hij mij niet ontnemen en ergens snapt hij dat ook wel maar wil hij niet erkennen.

Ook na de geboorte wil ik alles de eerste keer alleen doen of samen met hem maar zonder de bonusdochter. Hij vind dit totaal niet leuk maar snapt het ergens ook wel.

Ze weet het nog niet trouwens. Ik wil wachten tot ik 12 weken maar mijn vriend kan dat niet en verteld het liever vandaag dan morgen al. Ik vind dat risico nog te groot.

17. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ik denk dat ik dat wel kan begrijpen Seepje, ondanks dat ik het natuurlijk nooit zelf heb meegemaakt!

18. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Dit zijn trouwens mijn ovu testen van de afgelopen 5 dagen (even voor jullie beeldvorming). Knallender kan niet he!;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      2
  19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @seepje; ja dat is voor jou natuurlijk lastig! Maar ook snap ik je man, hij wil natuurlijk zijn kind er ook bij betrekken, helemaal omdat hij de grotendeelse voogdij heeft gehad en nog steeds deels heeft. Het is heel dubbel dan! Maar ook zal je je bonusdochter hierin niet moeten vergeten!
    Ik snap wel dat je het pas wat later wilt vertellen aan haar, maar dit ook omdat kinderen het vaak al vertellen, het besef van dit moet echt geheim blijven is er vaak op 6 jarige leeftijd nog niet en ook omdat het voor een kind 40 weken enorm lang duren!

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @sanne knallender kan indd niet! Wel raar, wanneer was je laatste ongesteldheid dan in die 4 maand??

Deel Deze Pagina