Klopt. We hebben wel besloten haar niet mee te nemen naar de termijnecho's omdat dit toch echt wat medischer is en minstens 45 minuten duurt. We doen rond 17 / 18 weken een lossen echo voor de geslachtsbepaling en dan mag ze mee, als ze wil. Ik ga gewoon aan de verloskundige vragen de 7e (als ik 8 weken ben) of het verstandig is het haar nu al te vertellen of even te wachten tot na de termijn echo. Mijn vriend gaat namelijk nooit tegen advies van een medisch iemand in
Haha dat kan ook ja! Maar wil je dat je bonusdochter het geslacht al weet? Dat lijkt me ook weer een lastige, haha!
Seepje, ik snap het wel hoor! Je hoeft haar ook niet overal bij te betrekken, het is jouw eerste kindje, daar moet je met volle teugen van genieten! Vind het wel super dat ze welkom is bij de geslachtsbepaling mag zijn. Dus je doet het zeker wel goed Bij mij was het jammer genoeg wel heel extreem. Mijn vader is ook hertrouwd geweest en toen zij een kind kregen samen mochten wij nauwelijks langskomen. Niet alleen de eerste weken, maar alle jaren die daarna kwamen. Ik heb hierdoor totaal gene band met mijn halfzusje, terwijl zij juist contact probeert te zoeken nu. Niet te vergelijken met jouw situatie gelukkig. Ben blij dat er nog goede stiefmoeders rondlopen haha.
Hallo dames, Ik heb jullie zwaar verwaarloosd..... Heb de laatste tijd veel afstand proberen te nemen, omdat het allemaal zo pijnlijk is. Heb wel meegelezen, dus ik wil alle zwangeren feliciteren. En de rest succes! Voor de lijst: gaiamama, nod 14 juli, ronde 20, 1e kindje
Sanne; dan hoop ik enorm dat je het zonder onderzoeken red en dat je gewoon een dezer dagen ongesteld word. Die testen liegen er niet om, en dat zou kunnen dat je straks gewoon ongesteld word, of niet en dat je zwanger bent! Allemaal spannend he, die stomme onzekerheid! Succes! Seepje; wat melliemuis al zegt, lief dat je haar daar in betrekt! Je doet t vast goed! Melliemuis; dat is akelig, dan heb je ook niet gauw het goede beeld bij een stiefmoeder! Heb je nu nog wel contact met je vader dan? Bah dat is ook een ellende!
Gelukkig wel ja. We hebben zelfs een hele goede band. Hij heeft nu (weer haha) een nieuwe verloofde en zij is echt een topwijf. Hij heeft er in ieder geval wel van geleerd!
@sanne; klussen kan nooit kwaad, haha! @melliemuis; gelukkig dat het nu wel goed gaat, en de band met je vader weer sterk geworden is!. En dat het nu wel een topwijf is, dat is beter!!
@Sanne, als je eerste dag laatste menstruatie 28 mei was zit je nu ongeveer een maand later (dus op het moment dat je net wel of nog net niet positief test).. Ovulatietesten reageren ook op hcg hormoon.. Dus ik weet het natuurlijk niet, maar het zou er goed op kunnen wijzen dat je zwanger bent Sorry als ik nu een hele domme reactie plaats omdat ik over van alles en nogwat heen gelezen heb. Mega deadline stress hier.. vanavond scriptie inleveren. Bleeeeegh Maar de moraal van mijn verhaal is dat ik gewoon hoop dat je zwanger bent Sanne
Pfff wat ben ik blij dat ik niet meer studeer soms, al heb ik nu ook zat deadlines. Succes met het afronden, Indy!
Indy dat zou natuurlijk geweldig zijn, maar alle zwangerschapstesten geven helaas aan dat dat niet het geval is! 8 juli maken ze een vag echo, wie weet wat ze dan tegenkomen! Waar heb je een deadline voor?
Indy moet haar scriptie inleveren en ik zou voorlopig even stoppen met testen... scheelt geld mocht je wel zwanger zijn ben je dat dan ook nog wel... En succes de laatste uren indy!
Indy; je deadline gehaald? Eindelijk rust dan weer meid! Sanne indd even afwachten dan spannend ik heb vanochtend een early testje gedaan. Na een poosje kwam er een 2e heeele vage lijn maar toch ook weer duidelijk. Zal morgenochtend voor de zekerheid nog een test wagen. Nog maar niet te blij zijn..
@miloena : Spannend!!!! Welk merk test heb je gedaan????? Ik duim voor je mee! (stiekem hoop ik niet predictor, lees er veel nare ervaringen over op internet dat zelfs mannen ermee zwanger zijn)