Jullie kletsen veel hhaha.. Heb een beetje tussendoor meegelezen.. Even een ander onderwerp Nog plannen dit weekend??
Hier het hele weekend lui op de bank haha. Het gaat alleen maar regenen. We moeten de nieuwe 24 en Orange is the new black inhalen Wil vanavond een verassings 3-gangen avondeten koken voor vl. Wordt leuk want koken kan ik niet haha.
Wij hebben morgen een fotoshoot in Limburg! ML en ik zijn bijna een half jaar getrouwd en trekken nog 1 keer onze bruidskleren aan. Destijds geen professionele fotos laten maken, dus nu alsnog. Kei veel zin in!
Ooooh gaaf sanne!! Werkse dan nani! melliemuis als je om de hoek woonde kwam ik je helpen haha.. Vandaag een druk dagje.. boodschappen, stad in, wassen draaien, wassen opvouwen, alle post van afgelopen 3 maand weer in mappen doen, koken eten visite... en morgenavond na amsterdam!!! En zondag dagje centerparcs de eemhof ♡en dan gaan we maandag weer aan de bak. myn werk houd op dus ben gisteren ook voor een andere werkgever begonnen mst werken. het was super leuk! productiewerk.. leuke mensen! Avonddienstje gedraaid van 15:00 tot 23:30!
Hee meiden, hier vanochtend weer een test gedaan, helaas omo wit. Testen zijn van 123zwangerschapstesten merk geen idee, haha! Zal morgen ochtend nogmaals een test wagen. Maar vrees dat ik morgen ongesteld word, ben namelijk vandaag dood op, en echt vreselijk shagerijnig Vriendlief net gebeld door het werk weer een extra dag aan het werk terwijl we jubileum hebben van mn opa en oma 25jarig huwelijksfeest.. gaat hij nog werken ook. Even gal spugen hoor..... mannen soms....
Ik heb vandaag getest, helaas was hij wit. Ik heb afgelopen 2 maanden een cyclus van 24 dagen gehad en dit is dag 28 en nog geen druppel bloed gevonden. Nog even afwachten dus.
Melliemuis: Een enorm opgezette buik, maar het is de vraag of het van ongesteldheid op aankomst komt of van zwangerschapsvoorbereidingen.. in ieder geval nog geen bloed. de test van eergister was positief maar vandaag en gister negatief getest.. dus vraag me af wat het nu is.. hoe gaat ie met jou??
Wacht nog even en doe er maandag bij uitblijven een van kv2v5 spannend nog even. Hoop het voor je! Hier erg druk geweest vandaag met als gevolg een hele verkrampte buik die pas onder de warme douche ontspande. Morgen gelukkig een relaxte dag op italia a zandvoort! Outfit ligt al klaar helemaal zin in!
Ja ik laat het testen morgen even zitten en zie het maandag wel weer! Probeer dan wel weer een test uit mn voorraadkast. Kan wel een kledingkast gaan vullen met zwangerschapstesten, hahahah! Doe maar rustig aan met je buikje seepje! Lekker genieten morgen meid!!
He wat jammer die witte testen! Hier gisteren ineens ontzettend misselijk en buikpijn. Wat nu weer!? Volgende week de echo dus ben benieuwd. Van te voren toch nog maar een testje doen?! Hier een kleine sneak peak van onze fotoshoot gisteren. Super gaaf als je het mij vraagt!
@Sanne zijn jij en je vriend lief dat op de foto? Wat een schitterende foto!! Net een plaatje uit een tijdschrift, prachtig meid!!
Wauw, toffe foto! Hier alles rustig. Volgend weekend een weekend naar Londen, vl gaat naar een soort festival, en ik ga fotograferen, de nieuwe Hema verkennen en daarna voetbal kijken in met een andere bende Nederlandse expats. En 's nachts hebben we een fijn hotelletje geboekt (ik lig waarschijnlijk al een flinke tijd in dromenland als vl binnenkomt haha) Heb er zoveel zin in! Het is al een flinke tijd geleden dat ik echt iets 'gepland' heb haha. Workaholic..
Leuke fotoo sanne!! Melliemuis je hebt groot gelijk. Geniet er vann.. ooh wat een wedstrijd he !! # kwartfinale Op naar zaterdag... :-D
@sanne wat een gave foto !!! @melliemuis. Geniet ervan Verder heb ik het druk met werken en het organiseren en voorbereiden op mijn moeders 60ste verjaardagsfeest druk druk druk dus , NOD komt eraan maar heb nog steeds mijn twijfels. Vind het toch moeilijk om mijn gedachtes ervan af te houden , vooral omdat mijn broer me heeft ingehaald(ongepland) en hij over 3 maandjes vader wordt #confrontaties ..
@Sanne ik denk dat het wel verstandig is als je even van te voren gaat testen , wie weet misschien is het goed nieuws ...
Echt een super mooie foto Sanne!! Wanneer zou jou NOD moeten zijn Sanne? Ik zou toch wel een testje wagen voor de echo, desnoods de sochtends voordat je naar het zh gaat. Weet je voor jezelf toch een beetje waar het op staat, en zou je er rekening mee kunnen houden! Melliemuis: een heerlijk weekend voor de boeg dus! Lekker genieten!! Nani: Dat is zeker confronterend, voor ons is het even wachten, maar het komt vast en zeker ooit ook een keer goed!! Marielle: Echt een spannende wedstrijd gisteren he, en dan echt op het nippertje dat doelpunt! Dat was echt brullen, hahaha! Zaterdag weer!