Wat balen seepje dat het zo stroef loopt op je werk. Hoop voor je dat je baas dat ook in gaat zien en normaal gaat doen. Sterkte op het werk! Hier nog steeds in afwachting van mn rode duivels...
Seepje wat heb je al een mooi buikje! Jaloers!! Haha. Hier vandaag iets minder gezellig! Vanmorgen een aanrijding gehad en mijn auto helemaal naar de knoppen. Gelukkig, buiten een pijnlijke nek, geen ernstige klachten. @Rvdc welkom!
@Sanne, jeetje!! Kan me voorstellen hoe erg je moet zijn geschrokken, zelf afgelopen winter m'n auto total loss gereden en was toen idd ook behoorlijk geschrokken terwijl ik zelf niets had op wat spierpijn na Hou je nekklachten wel even in de gaten dat je je kin naar je borst blijft krijgen. Anders even naar de huisarts. En hihi ben ook wel trots op m'n buikje En kijk ook onwijs uit naar de echo a.s. maandag, ben vooral heel erg benieuwd hoe ver ik nu daadwerkelijk ben
@Nani wauw 2 dagen overtijd, gelukkig is het bloed vanochtend niet doorgezet! hopen dat je vrijdag positief mag testen. Sanne: Oh bahh een aanrijding, voorzichtig maar meid!!
Sanne jeetje heftig een aanrijding! Veel schade? Wees wel voorzichtig met je nek hoor, goed in de gaten houden. Beterschap!
Jaa dat hoop ik ook !! Nog steeds geen spoor van een aankomende ongi ,alleen gevoelige tepels en migraine. @sanne jeetje wat heftig,doe je een beetje rustig aan.
Het gaat gelukkig wel redelijk! Flinke spierpijn in mijn rug en nek, dus een beetje rustig aan doen. @Nani wanneer ga je weer testen? Ben benieuwd!
Oei meis!! Heel goed die nekpijn in de gaten houden he? Lijkt me ongelofelijk schrikken! Maar heel fijn dat je er zo weinig aan over hebt gehouden.. Ik ben nog steeds wat afwezig, sorry daarvoor. Afgelopen vrijdag mn scriptie ingeleverd en maandag ochtend meteen te horen gekregen dat het nog niet voldoende was. Wist ik eigenlijk al wel want sommige stukken waren gewoon eigenlijk nog niet af. Nu dus nog tot 11 juli knallen en dan ben ik hopelijk afgestudeerd !! Maar dat vraagt dus nogal wat tijd.. Was dus ook helemaal niet echt meer bezig met deze ronde alweer zwanger worden. Zag net bij t naar de wc gaan alleen een ovulatietest liggen en dacht laat ik voor de gein eens testen hoe t met mn cyclus staat. Gaf ie dus 1 dag voor mn nod een knal positieve uitslag.. Alsof ik nu mn eisprong heb!! Weet dat ze soms kunnen reageren op hcg en lijkt me sterk dat ik 1 dag voor mn nod een eisprong heb terwijl ik twee weken geleden ook een eisprong had, dus heb meteen een kruidvat testje gehaald. Maar die was helaas negatief Maf.. Maargoed, lichaam zal nog wel gewoon een beetje maf en herstellende zijn ofzo BTW seepje, je hebt het liefste zwangere buikje ooit !! En nani en miloena allebei overtijd Hoop dat jullie wel snel een positieve test in handen mogen hebben meiden!!
Oke holymoly!!!! Ik denk dat ik de test te vroeg afgekeurd heb.. Gooi net de koffiepad in de prullenbak en denk opeens huh?? Haal de test uit de prullenbak en hij lijkt dus echt positief!!! Wat denken jullie?? Zouden het nog oude hormonen zijn van de miskraam?? Of zou je echt zo snel alweer zwanger kunnen raken? Of space ik m en zie ik twee streepjes die er helemaal niet zijn? Ik ben echt even helemaal in de war...
Mm ik weet niet of de hormonen dan nog in je bloed zitten. Misschien even contact met de ha en anders morgen nog een testje wagen?
Indy: JA, dat is toch echt een streepje! Een maand na de mk kan wel kloppen toch? Weet je wanneer je eisprong was?
ha doet hier niks mee.. Maar heb de vk een mailtje gestuurd met de vraag of het oude of nieuwe hormonen zijn.. Lastig dit!! Wil blij zijn maar durf eigenlijk nog niet voor ik meer weet.. Maar ik houd jullie op de hoogte
Wow Indy, dat is me zeker een positieve test! Hopelijk zijn het de nieuwe hormonen! Wauw fantastisch! Wat is je wondermiddel? Haha
Nouja, heb wel eens gehoord dat je na een zwangerschap (ookal is die geëindigd in een miskraam) vruchtbaarder bent dan normaal gesproken.. Dus daarom heb ik een klein beetje hoop dat het echt zo is.. Maargoed, voor hetzelfde geld is het helemaal niks natuurlijk..
indy: heb even voor je gegoogled omdat het mij ook wel nieuwschierig maakt. Ik heb dit gevonden, hoop dat je er wat aan hebt: HCG na miskraam Na een miskraam blijft het HCG nog een tijdje in het lichaam van de vrouw. Hierdoor zal een zwangerschapstest vaak positief uitvallen, terwijl men niet zwanger is. Het HCG heeft tijd nodig om helemaal uit het lichaam te verdwijnen. Vier tot zes weken na de miskraam is het HCG helemaal uit het lichaam verdwenen. Wanneer na zes weken na de miskraam de zwangerschapstest positief is, men daarvoor gemeenschap heeft gehad en nog geen menstruatie, kan er gedacht worden aan een nieuwe zwangerschap. Om er zeker van te zijn, kan men daarom het beste na 1 week weer opnieuw een test doen: deze moet duidelijk sterker zijn dan de vorige. Bij twijfel is het toch raadzaam een arts te raadplegen. Een overzicht van de hoeveelheid HCG in het lichaam van de (zwangere) vrouw: zwangerschapsduur hoeveelheid IU/L niet zwanger minder dan 5 21 dagen 0-5 28 dagen 3-426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 17 - 24 weken 4.060 - 65.400 25 weken - bevalling 3.640 - 117.000