Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Maantje555, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ik hoop gewoon op een snelle reactie van de vk:)

Deze test is wel nu al positiever dan de test met 6 weken toen ik een miskraam kreeg..

Nu de eerste chaos in mn hoofd een beetje gedaald is denk ik, zeker gezien de negatieve zwangerschapstest die ik twee weken terug gehad heb, dat ik misschien wel echt weer zwanger ben. Ben nu alleen heel bang dat het vanavond of morgen weer in een miskraam eindige, dus heb ook nog niks tegen mn mannetje gezegd. Ben ergens bang dat als ik het hardop uitspreek dat ik dan een miskraam over mezelf afroep ofzo:p Dus voorlopig, tot ik iets meer zekerheid heb (bijv. een 3+ test van cb die ik de vorige keer maar niet kreeg) denk ik dat ik het gewoon nog even geheim houd. Behalve hier dan, want op t forum hoef je lekker geen geheimen te hebben haha;)

2. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Waaaaaah ik feliciteer je gewoon!!! Hoor van de meeste dat ie na 2 weken negatief is! Oh zo spannend!!! Ik duim voor je!!!

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Wauw Indy, hoop dat er een plakbeebje inzit bij jou! Gun het je echt :D Wanneer ga je weer testen?

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Als ik t vol kan houden ga ik pas over een week weer testen..
    Maargoed, ik heb nooit zo'n sterke zelfbeheersing als t om testen gaat;)

5. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Wauw inn, als je test negatief is geweest dan denk ik dat deze test gewoon een nieuwe is! Dus voorzichtig gefeliciteerd!

6. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hopelijk kan je snel voor een echo. Hier beetje overmoedig geweest en ja gezegd tegen een werkdag van 10.00 t/m 21.00 met maar anderhalf uur pauze..

Ik heb geen benen meer over en mn buik is ook helemaal gespannen. Niet pijnlijk gelukkig.

7. sannee006

sannee006 Actief lid

Jun 15, 2014
    317
    10
    18
    Female
    Spannend Indy!!

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Oeh das een lange dag seepje!!
    Gaat het al wel wat beter met de vermoeidheid dan?

Als je het kan ontwijken zou ik een volgende keer niet meer zo'n lange dag maken:p
    Maar aan de andere kant, centjes zijn ook altijd heel fijn he;)

9. rvdc

rvdc Actief lid

Apr 11, 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zojuist weer een doosje davitamon mama plus gekocht. Kunnen we weer even vooruit...
    Nog steeds niet ongi... Wel 'slijm' verlies (sorry voor de details) zou zo graag willen dat mijn cyclus normaal was...
    Heb ook al 3 dagen koppijn... Zodra ik voorover buk komt erheen druk op mijn slaap.
    Ook erg handig dat als je met vis werkt ik nu de haring echt vindt stinken.. Kleding van mijn man ook.. Normaal ruik ik het wel, maar de afgelopen dagen kwam hij met een pak thuis... Blegh wat een meur ineens..
    Klinkt stom maar ik wil ongi worden, want dan kunnen we het weer gaan proberen.
    Sorry Eff een baal momentje.

10. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Ik sluit me graag even bij jullie topic aan. Wij zijn sinds deze week gestopt met de pil. We gaan er niet op focussen, maar mocht het raak zijn dan is het welkom.
    Ik ben erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Aangezien ik nog nooit zonder pil ongesteld ben geweest. Ik ben vrijwel direct begonnen met de pil bij mijn eerste menstruatie.

11. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Welkom Dege! Hopen dat je cyclus snel normaal gaat doen :p

Ik zit er even helemaal doorheen, weet niet wat het is. Vannacht heel slecht geslapen en voel me heel sip. Lijkt of alle emoties van de afgelopen maanden me nu ineens inhalen. Bah, ***zooi. Dus dacht, lees weer ff mee met de 1-15 feb zwangeren en toen had ik het niet meer hoor. Maar even niet meer doen dan :(

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Zeker niet meer doen meid!!
    Dat trok ik ook niet hoor! Heb na het berichtje dat ik niet meer mee zou kletsen op het januari forum ook nog een keer gekeken en ook mega hard gehuild opeens.
    Dan ga je allemaal nadenken over hoe het had kunnen zijn enzo. Niet doen! Tenminste.. ik vind dat heel moeilijk..

Dikke knuffel!! Hopen dat het snel weer raak mag zijn en dan een plak beeb..

Ik ben net teruggebeld door de vk.. Zij zei dat het zou kunnen dat de test rond 13 juni vals negatief was en dat de kruidvat test nu nog positief teste omdat die heel gevoelig was.. Dus dat het nog van de miskraam kón zijn, daar moest ik wel rekening mee houden..

Maar heb net een cb gedaan en die zegt: zwanger 2-3!!!

Op 30 mei ging mn cb van zwanger 2-3 naar zwanger 1-2.. Op 13 juni testte ik met de cb: niet zwanger.. daarna oplopende ovu testen, duidelijke eisprong en aflopende ovutesten.. op 27 juni cb: niet zwanger en nu 4 juli zwanger 2-3

Ik heb eerlijk gezegd het idee dat ik dus gewoon alweer zwanger ben, hoe ongeloofwaardig dat ook mag klinken! Zelfs tijdens mn vorige zwangerschap had ik geen zwanger 2-3 meer.. Lijkt me sterk als ik dat dan nu opeens wel test op 'resthormonen' van mn miskraam toch?

13. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Dan zou ik maandag de verloskundige bellen en vragen of je niet over anderhalve week voor een vroege echo mag komen als de testen positief blijven. Vals negatief lijkt mij ook erg raar gezien op en aflopende ovu testen die waren dan negatief gebleven of continu positief. (Met hcg geen eisprong anders van hcg positief)

Ik duim voor je. en logisch mellie dat je dat moeilijk vind!! Lekker laten gaan en je goed laten verwennen door vriendlief!

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Haha Indy, pas volgende week testen zei je, he :p? Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger weer! Voorzichtig gefeliciteerd meid!! En blijven plakken, he?

15. rvdc

rvdc Actief lid

Apr 11, 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom dege!
    Milliemuis :(:) knuffel!
    Indi ik hoop het echt voor je dat je weer zwanger bent!!! Als cb zulke uitslagen geeft:)

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    ach, weet dat ik geen zelfbeheersing heb als t op testen aankomt;)

En jij inderdaad jezelf even goed laten verwennen! Lekker eten, goed boek of serie, lekker op de bank of buiten met een koud drankje.. Mensen moeten gewoon even heel lief tegen je zijn en dan komt het helemaal goed!

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Haha ik ken weinig mensen hier die die zelfbeheersing wel hebben haha.

Ik ga morgen lekker naar Londen, vriendje naar een festival en ik ga eens even goed shoppen, en daarna met een hoop NL'ers voetbal kijken. Ik hou helemaal niet van shoppen (ugh, die drukte..) maar ben deze week door mijn laatste twee spijkerbroeken gescheurd dus dan moet het maar weer :D

18. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #2138 seepje, Jul 4, 2014
    Last edited: Jul 4, 2014
    Ik heb op vrijdag getest en op zondag nogmaals om te kijken of hij op liep wat zo was, en ben daarna gestopt met testen. Toen ie negatief bleef teste ik vaker (3 of 4x per cyclus) dan toen hij positief was;)

Oh en ik heb, merk ik nu een nieuwe verslaving.. Pistoletjes met smeerkaas..

19. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Melliemuis: Bah meid! Vervelend dat je je zo rot voelt! En die forums over zwangere personen werken dan ook niet echt mee he meid, doet het nog meer pijn.

Indy: Dat zou fantastisch nieuws zijn meid! Indd bellen voor een vroege echo!

20. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Hoi dames, vandaag een super drukke dag gehad ik ben op!!! Druk met werk en het voorbereiden op het grote feest van mijn moeder, ik ben overtijd heb al 3x negatief getest dus ik wacht op mn ongi,
    Ziekenhuis bezoek was interessant ,heb dus een super ovulatie gehad maar het zaad van manlief was te weinig dus hij moet opnieuw zaad inleveren,mocht het dan wel voldoende zijn dan gaan we nog even door met clomid en als het niet voldoende is dan wordt het inseminatie..
    Nog even afwachten dus , heb weer een kuur gekregen en moet het nu zelf weer in de gaten houden met ovulatie testen etc. Dan testen als ik weer overtijd ben. Ik wacht nog steeds op mijn ongi het zet niet door heb vandaag alleen af en toe heel licht bloed verlies alleen bij het vegen en dan houd het weer op zucht . Geen pijn niets dus ik hoop dat het doorzet zodat we weer kunnen beginnen :)

Hoe is het met jullie ??

Share This Page