Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    Lijkt me ook wel leuk mee te kletsen met dezelfde leeftijdscategorie;)

Ben zelf 24, mijn vriend 28.

Wij zijn bezig voor ons 1ste kindje, nog maar juist! :eek:)

2. Esselte

Esselte Niet meer actief

Jeetje dit is dag 15 van myn cyclus. Heel ietsie roze bloedverlies. Wat kan dat zyn?

welkom shaan. Hopen dat t snel raak mag zyn! ;)

3. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Oh wauw heb je al getest

4. Esselte

Esselte Niet meer actief

Tegen wie heb je dat nani

5. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Tegen miloena

6. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Zullen de hormonen wel zijn dames maar vind soms dat er zo kortaf wordt gereageerd op elkaar of slecht wordt gekeken. Dat vind ik erg jammer.

@miloena ; spannend zeg, hoeveel dagen duurt je cyclus nu al?

@shaan ; welkom hier!

@Indy : Hoe is het met jouw testdrang ;) Tussen mij en vriendlief gaat het inmiddels wel weer wat beter hoewel hij soms nog steeds het bloed onder m'n nagels vandaan kan halen. Zo hadden we besproken dat we pas bij 12 weken het aan z'n dochter en de rest van de wereld zouden gaan vertellen zegt ie gisteren tegen z'n moeder ; 'ja als morgen het hartje klopt vertel ik het direct' ik helemaal over de zeik natuurlijk, dacht hij dat t hartje pas bij 12 weken te horen was ;)

7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Seepje; ben ik wel met je eens seepje! Dus aan de hormonen ligt het niet, haha

Nani; inmiddels 9 dagen overtijd al 15 testen gedaan, zaterdag de laatste en zal nu nog een testje doen! Ben benieuwd! Is ie negatief zal ik met 10 dagen overtijd de ha bellen voor bloedtest

Seepje: mijn cyclus zit nu al op 40 dagen, is wel heeel erg lang!
    Haha Vriendlief is geloof ik te blij om het voor zich te houden od niet? Nog even 4 weekjes wachten!
    Veel plezier/succes met je eerste echo vandaag!

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ja echo vandaag seepje!!! Zo spannend:D Ben je zenuwachtig? Of heb je er wel een goed gevoel over? Snap de reactie van jou op je vriend wel hoor;) Maar lijkt me een goed idee om het mensen lekker pas tot twaalf weken te vertellen, inclusief bonus dochter.. Dan heb je eerst even lekker tijd waarin t jullie geheim is:)

Miloena: zo lang overtijd en nog steeds negatief is vreemd zeg! Ga je dan bij de dokter bloedprikken om te kijken of je misschien wel zwanger bent maar een van de zeldzame mensen bent die niet positief test terwijl ze wel zwanger is? Hoop het enorm voor je! Dit is ook maf zoals het nu gaat..

Marielle: geen idee wat dat kan zijn..

Kortafigheid: maak me daar wel schuldig aan de laatste tijd.. ben echt zo enorm gestrest door afstuderen echt niet normaal. Sorry daarvoor hoor:( Leef wel echt met iedereen mee!
    Vanaf aanstaand weekend zou het weer beter moeten worden;) Dan ben ik afgestudeerd!!! (als ik nu nog even doorzet)

Ben trouwens kotsmisselijk! Maar vind dat nu dan wel fijn.. weet ik tenminste dat er iets gebeurd..

En shaan welkom:) Hoop voor jullie dat het snel raak is!

9. Koekeboeroe

14 feb 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Even een klein berichtje van mij tussendoor. Heb net even bijgelezen en er is weer genoeg gebeurd zie ik wel, haha!

Seepje: Heeeeeel veel plezier en succes met de echo vandaag. Ik hoop dat je een heel mooi kloppend hartje te zien krijgt. Je buikje ziet er in ieder geval veelbelovend uit :D

Indy: Gefeliciteerd meis! Super fijn dat het zo snel weer gelukt is. Kan me voorstellen dat het wel even onwerkelijk is, maar het is je zo gegund! Heb je al een afspraak voor een vroege echo kunnen maken?

Ik had gisteren opeens een beetje roze afscheiding. Was echt maar heel even. Toen ik even later weer naar de wc ging was het weg. Ik zit nu rond mijn eisprong. Ik had ergens gelezen dat er een bloeding kon ontstaan door het 'geweld' waarmee het blaasje openspringt? Betekent dit dan ook dat het een goede eisprong is? Ik heb dit echt nog nooit gehad. Herkent iemand van jullie dit?

Verder hebben wij een huisje op het oog om te gaan kopen. Een huisje in een hofje, zo leuk! Vanavond hebben we een afspraak bij de hypotheker om te kijken of we het kunnen betalen. Vind t vet spannend :D

edit; OH, ik zie nu dat jij ook roze had, Mariëlle?! Is het bij jou ook meteen weer gestopt?

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Indy: ja indd sws kijken of ik bij die weinig hoor (mijn moeder was daar namelijk ook een van met negatieve testen maar positieve bloedprikken) en mocht ik niet zwanger zijn dan is er wat anders aan de hand waarom ik opeens zoveel dagen over tijd ben! Misschien al die tijd geen eisprong gehad of zoiets (kan het me niet voorstellen met positieve ovulatietesten maar je weet maar nooit

koekeboere: wat spannend, hoop dat jullie het kunnen financieren! Een super leuke stap!! Wij zijn ook al heel veel huizen wezen bekijken en bij de hypotheker geweest. Super spannend en leuk!

11. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    @seepje Is niet mijn bedoeling hoor :) , heb enorme ruzie met iedereen in huis dus ben niet echt in een geweldige stemming.

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Goedemorgen dames, ben er weer :) Heerlijk weekend in Londen gehad. Het weer was echt superfijn. Vanochtend weer begonnen met naar mijn werk fietsen en ja hoor, direct lekke band. Vriendje bellen, fiets achterin de auto en naar mijn werk gebracht. Een uur te laat. Schiet mij maar lek hahaha.

Ongi heeft ook maar 5 dagen geduurd, da's dan weer positief nieuws :D Dus vriendje is ook weer blij hahaha.

Ik durf nog niks te zeggen over mijn NOD. Als ik mijn oude cyclus aanhoud dan zal het de 28e - 30e moeten zijn, dus ik ga testen op de 31e (mij kennende toch eerder, maar laten we de 31e maar aanhouden ;))

13. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Het 20-25 lijstje

Nod lijst:

Babyprinces21- 21 jaar - 4e ronde - 1e kindje - nod 28 juni
    Moes - 24 jaar - 14e ronde - 1e kindje - nod 8 juli
    Sanne - 23 jaar - 3e ronde - 1e kindje - nod 8 juli
    Koekeboeroe - 22 jaar - 6e ronde - 1e kindje - nod 20 juli
    Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod?
    Melliemuis - 23 jaar - 1e ronde na ** - 1e kindje - nod +/- 30 juli
    Nani - 22 jaar - 2e ronde - 1e kindje - nod 7 aug.
    Shaan - 24 jaar - ? ronde - 1e kindje - nod ?

Overtijd:

Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni
    Indy - 24 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli

Zwanger:

Seepje - 23 jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum 14-17 februari - 7 juli eerste echo
    Jmay - 22 Jaar - 2e kindje - 10 Feb - eind juli eerste echo

Cyclus uitvogelen:

Marielle
    Mofantje

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Miloena, oei, als je moeder een van die vrouwen is die niet positief testte maar wel zwanger is dan heb ik opeens heel goede hoop dat je gewoon echt zwanger bent :D!! Dat zou zo gaaf zijn!!!

Melliemuis, fijn dat het niet zo lang duurde.. volgende ronde weer begonnen dus:)

Seepje, hoe laat heb je de echo?

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht

Om 16.40 pas, gelukkig heb ik nog wel wat afleiding met werk en straks in de bouwmarkt verf zoeken voor de deuren in huis :D

En Indy, jij bent bijna nooit kortaf en geeft uitgebreid op iedereen reactie, dus maak je geen zorgen! En stiekem fijn dat je misselijk bent, ik zou je naam dan ook bij zwangeren zetten en niet meer overtijd hihi. Wanneer doe je weer een test?
    En nog een tip, als ik jou was zou ik kijken of het mogelijk is om ergens in de buurt (dan maar op eigen kosten) een vroege echo te laten maken. Las ergens dat dat in leiden kon voor 25 euro, en dan maar bij een echo bureau ipv de vk. Vond haar reactie ook echt niet netjes!!

@koeke ; spannend van jullie huisje! Hoop het inderdaad ook voor jullie, maar als jullie beide een vast contract hebben zal een hypotheek vast niet al te moeilijk zijn, dan alleen hopen dat hij hoog genoeg is zodat je ook nog wat speling hebt om te onderhandelen :)

@miloena ; Ik zou gewoon vandaag de huisarts al bellen hoor, kan best anderhalve week over tijd en geen positieve test... Ik was alleen vergeten of je ovulatie testen hebt gedaan, zoja dan kan je dat aan de huisarts vertellen! :)

16. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoi allemaal, spannend hoor al jullie verhalen.
    Veel plezier met de echo seepje!
    En ik duim voor je bloedtesten hoor miloena.

Ik klets niet veel hier op het moment want ik zit te wachten tot mijn lichaam voor het eerst zelf menstruatie in gang zet. Spot af en toe al wat bruin maar dat is al 2 weken zo soms 1 x op een dag soms paar dagen niet. En Heb sinds vandaag lage rugpijn. Dus doorzetten met die handel! Voor mijn gevoel kunnen we er dan pas echt voor gaan ofzo. Vandaag alweer dag 49.
    Ik lees overigens wel lekker mee

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Heb je al een test gedaan mofantje? Kan ook goed dat je lichaam van slag is en flink aan het ontpillen is maar lage rugpijn kan naast een aankomende menstruatie ook duiden op een zwangerschap..

Mocht dat niet zo zijn hoop ik dat hij snel doorzet, zodat je echt aan de slag kan!

18. Moess

Moess Niet meer actief

Zo, weer aardig wat bij te lezen vandaag.

@ miloena: ik zou ook de huisarts bellen. Knap dat je zoveel geduld hebt, dat wel!

@ seepje: spannend je echo! Slim om wat afleiding te zoeken, dan gaat de tijd lekker snel. Laat je ons iets weten?

Ikzelf heb morgen mijn nod. Probeer iedere maand relaxt te blijven maar ben nu echt weer zenuwachtig. Mijn temp blijft nog hoog maar vorige maand daalde hij ook pas op mijn nod.
    Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik woensdag pas ga testen als mijn ongi niet komt (als dit lukt dan ;) )

Ook succes aan de rest van de dames!

19. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ik ben niet chagarijnig hoor. Was gewoon vraagje voor nani.

Hier dus toch (gisteren) ongesteld geworddn sjonge jonge wat een cyclus pffff dag 15....

20. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Dacht eigenlijk precies hetzelfde, weet je zeker dat je niet gewoon al zwanger bent?

En seepje nog een uurtje:D!! Heb helemaal vlinders in mn buik:) Zo leuk! Hoop dat er al lekker veel te zien is:)

Marielle: heel vreemd zeg, na 15 dagen al.. Had je alweer een vervolgafspraak met de huisarts? Want ontpillen mag even tijd kosten enzo, mara volgens mij is je cyclus nu toch wel vrij lang van slag:( Lijkt me niet de bedoeling..

Over een betaalde echo: ik ga even afwachten.. als ik over anderhalve week nog steeds positief test moest ik de vk weer terugbellen. Als ik dan meteen een echo afspraak krijg dan is dat oké maar als dat niet het geval is dan ga ik inderdaad een betaalde echo doen. Wij gaan namelijk 31 juli op vakantie en als ik daarvoor geen echo mag zou het pas in september worden en dat is mij veeeeeel te lang wachten. Wil gewoon heel graag duidelijkheid..

Over het testen.. Tsja, wil eigenlijk zaterdag pas weer een cb doen, die zou dan 3+ moeten aangeven.. Maar misschien dat ik voor die tijd toch nog wel een kruidvat 2v5 testje waag;)
    Heb me tot nu toe trouwens kunnen inhouden.. goed he:p?

Deel Deze Pagina