Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Maantje555, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esselte

Esselte Niet meer actief

Pff mofantje meen je niet dag 50...

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Mofantje: Pfff wat balen zeg, nog steeds niks?

Ik lees zo vaak over dat ontpillen. Ik was aan de pil van mijn 14e tot 20e (moest stoppen door overgevoeligheid voor oestrogeen), maar daarna al direct een normale cyclus gehad. Vind het zo sneu dat veel mensen hier juist problemen mee hebben :(

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Komt vast goed hoor zeepje, en zeker in het begin hebben kleintjes helemaal niet zo veel ruimte nodig! Snap dat je het spannend vindt, zeker met een kleiner dooierzakje bij een van de twee. Maar extra fijn dat je dan 21 juli alweer terecht kan ipv half augustus eens een keer..

Mofantje: ik ben het even kwijt hoor maar kan het niet dat je net als miloena's moeder gewoon iemand bent die zwanger is maar geen positieve zwangerschapstesten krijgt?
    stel dat je cyclus ruim dertig dagen is dan ben je nu 5 a 6 weken zwanger ofzo? Passen wel de klachten bij, lage rugpijn, zere borsten, en ook de misselijkheid begint pas echt na de zes weken.. Was je nou al bij de huisarts geweest?

Hier een gek kwaaltje: vind mn oksels zoooooo stinken! mn man ruikt niks haha:p Maar ik word er echt niet goed van.. Beetje lastig want kan moeilijk in een andere kamer gaan zitten.. mn oksels achtervolgen me hihi

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Het 20-25 lijstje

Nod lijst:

Babyprinces21- 21 jaar - 4e ronde - 1e kindje - nod 28 juni
    Moes - 24 jaar - 14e ronde - 1e kindje - nod 8 juli
    Sanne - 23 jaar - 3e ronde - 1e kindje - nod 8 juli
    Koekeboeroe - 22 jaar - 6e ronde - 1e kindje - nod 20 juli
    Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod?
    Melliemuis - 23 jaar - 1e ronde na ** - 1e kindje - nod +/- 30 juli
    Nani - 22 jaar - 2e ronde - 1e kindje - nod 7 aug.
    Shaan - 24 jaar - ? ronde - 1e kindje - nod ?

Overtijd:

Miloena - 20 jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni

Zwanger:

Jmay - 22 Jaar - 2e kindje - 10 Feb - eind juli eerste echo
    Seepje - 23 jaar - 1e EN 2e kindje:D!! (+ een bonus dochter) - +/- 14 februari - 21 juli tweede echo
    Indy - 24 jaar - 2e kindje - 12 maart - 29 juli eerste echo

Cyclus uitvogelen:

Marielle
    Mofantje

5. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    PS Moes: vandaag nod:)

6. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja sanne en moes jullie nod is today.
    Hopen!!!

7. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Heb hem even aangepast, uitgerekende datum is 23 februari hoewel de kans is dat ik eind januari ingeleid ga worden :) Vooral omdat ik zo onwijs klein ben gaf de verloskundige al aan dat ze sowieso 3 weken eerder gehaald gaan worden ongeacht hoe ik me voel :)

@Sanne ; laat je nog even weten hoe het is gegaan vandaag?

@marielle ; Heb je al gebeld?

@mofantje ; jeetje dag 50 al, hoelang was je vorige cyclus? Misschien even HA bellen, kan je misschien iets krijgen om hem op te wekken als je niet ongesteld bent. Het kan ook dat je een cyclus hebt overgeslagen en dat je over 10 dagen alsnog ongesteld wordt.

@Indy ; Nee dat is waar, we moeten dan ook maar een duoslaper (babystapelbed) aanschaffen, en m'n rolls royce wagen moet maar ingeruild worden voor een duo wagen... Nog geen idee. We willen sowieso nu helemaal de 12 weken echo afwachten... Kan best zijn dat we het met 9 weken wel wereldkundig maken omdat we het amper nog voor ons kunnen houden, maar dat we voor de kleine meid even verzwijgen dat het er 2 zijn tot we de gevaarlijke periode uit zijn :) Vriendje wilde het de hele zwangerschap misschien wel niet zeggen maar ik vind dat we dat niet kunnen maken omdat er nu er 2 op komst zijn er voor haar nog veel en veel meer zal veranderen!

8. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja alles veranderd he seepje. Ik snap best dat je het niet voor je kan houden.
    na 12 weken kan je het toch wel zeggen?

Nee moet bellen tussen 8 en 10 altyd.. ik zal.volgende weel.bellen
    dan is menstruatie ook weer voorbij.

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ik zou haar uiteindelijk wel vertellen dat het er twee zijn hoor! Kan ze zich daar een beetje op voorbereiden.. ze is rond de zes jaar ofzo toch? Tegen die tijd weet je echt wel wat er aan het gebeuren is hoor.. heb op die leeftijd heel bewust mn moeders zwangerschap en kraamtijd van mn zusje meebeleefd, waren er opeens twee baby's geweest dan had ik dat echt wel vreemd gevonden:p

Oooh zo zonde van je wagen!!! Had je die nieuw bij een winkel vandaan? Dacht dat je m tweedehands ergens gevonden had of niet?

10. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @Indy : Ik wil het haar ook zeker wel vertellen, maar 40 weken duurt voor haar natuurlijk immens lang :) 21 juli willen we het dus vertellen en als we dan 12 weken zijn vertellen dat het er 2 zijn, dan ben je gewoon dat 1e trimister uit.

Ze zal het ook wel bewuster mee gaan maken en voor haar zal er ook een heleboel veranderen. Ze kan straks haar troep niet meer overal laten slingeren etc, niet zomaar meer een schaar op de grond of overal losse papiertjes.. Wij willen dat nu al af gaan leren zodat het straks niet is dat het komt door de nieuwe wurmpjes om jaloezie te voorkomen.

11. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    seepje wat gaaf zeg ik zie het nu pas, sorry ben druk met werk en zo moeeee

Gefeliciteerd meis ! hoe voel je je ?
    Had je geen idee van twee wondertjes? of zit het niet in je familie ?

Ik ga straks hier weer even verder bij lezen :)

12. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik ben zelf onderdeel van een tweeling geweest, maar geen idee gehad verder... Enige wat ik nu later bedenk is dat mijn test 13 juni zo bizar positief was terwijl de beebjes toen pas net ingenesteld waren (2 juni eisprong)

Inmiddels ben ik al wel gewend aan het idee dat we niet 1 maar 2 kindjes krijgen en vind het eigenlijk bizar geweldig. :D

Ik voel me doodmoe, maar dat was gebruikelijk. Nog niet vaak misselijk, nu 2x boven de wc gehangen, en moodswings daar wordt vriendje misselijk van hahaha ;)

Hoe voel jij je? :)

13. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    aah vandaar hihi

Ja ook mega moe, ik werk twee dagen op kantoor maar pff ik moet daar gewoon 5 dagen van bijkomen haha.

Op zich gaat het best wel snel, eind deze week alweer 10 weken !
    Helaas pas een echo met 12 weken dus ff doorbikkelen maar dan heb je wel meteen een mooi beeld.
    Hoop zo dat alles goed zit !

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Al 3 zwangeren he. Zo leuk!!!! :)

15. Moess

Moess Niet meer actief

Op naar ronde 15 voor mij.. :(
    Merk dat ik er iedere maand meer moeite mee krijg maarja geduld is een schone zaak he

16. Esselte

Esselte Niet meer actief

Snap ik moes.. is soms best frustrerend! :(

17. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Logische moes ! Het word dan ook steeds zwaarder.

18. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Balen moes!

Dank jullie wel voor alle reacties ik had voor ik aan de pil ging ook problemen met menstruatie. Maar omdat ik 22 kilo ben afgevallen en me veel beter in mijn vel voelde dacht ik dat mijn cyclus wel verbeterd zou zijn.mijn menstruaties tijdens pil gebruik veranderde namelijk ook, korter en minder pijnklachten.
    Ik heb wel altijd al het vermoeden gehad dat ik niet snel zwanger zal raken. Een voorgevoel denk ik ;)
    Ik lees overal dat ik gewoon moet afwachten. Als ik andere berichtjes lees van meiden die 100 dagen niet ongesteld zijn geweest en niet zwanger denk ik ach zo erg is het nog niet (maar dan bel ik wel mijn ha want zo lang houd ik dat wachten niet vol)
    Ik mag niet klagen, veel stellen zijn heel lang bezig bij mij is het gewoon nog het ontpillen denk ik. Geduld!

19. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja weetje t kan altyd erger. Das ook wel zo maar je kan beter naar jezelf kijken das al erg genoeg tochh.. sterktee

20. Esselte

Esselte Niet meer actief

Anders zakt de moed je helemaal in de schoenen

Share This Page